ساخت ماوس تاشو با الهام از اوریگامی

ساخت ماوس تاشو با الهام از اوریگامی

ساخت ماوس تاشو با الهام از اوریگامی

ساخت ماوس تاشو با الهام از اوریگامی

برای تبدیل آن به شکل سه‌بعدی قابل استفاده، کاربر باید به سادگی دو طرف آن را تا کند و از طریق یک گیره مغناطیسی دو طرف را به هم متصل کند. سپس ماوس ایر.۰ را می‌توان مانند یک ماوس معمولی مورد استفاده قرار داد. این ماوس دارای دکمه‌های مکانیکی در سمت چپ و راست و یک صفحه اسکرول در وسط است. جنس آن، چرم گیاهی مقاوم در برابر آب بوده و در هر گوشه از آن «غلتک‌هایی» از جنس پلاستیک سخت وجود دارد که به آن اجازه می‌دهد به راحتی روی سطوحی مانند میز حرکت کند.

یک طراح هنگ‌کنگی با الهام از دست اوریگامی در ساخت یک ماوس رایانه‌های جدید ساخته شده است که به راحتی به یک صفحه صاف تبدیل می‌شود و در کیف جا می‌گیرد.

گزارش گزارش‌ها، یک بار شارژ باتری لیتیوم پلیمری ۳.۷ ولت/۵۰۰ میلی‌متر آمپر ساعت آن برای استفاده از سه ماهه کافی است. سرعت ردیابی آن تا ۳۰ اینچ(۷۶۲ میلی‌متر) برای بلوتوث و با استفاده از آن بدون استفاده از دانلود می‌توان آن را به دستگاه‌های اپل، اندروید و ویندوز متصل کرد.

با فرض اینکه ماوس ایر.۰ به مرحله تولید برسد، قیمت خرده فروشی برنامه ریزی شده برای آن ۶۹ دلار است و در ۱۲ رنگ عرضه می شود.

این دستگاه توسط هوراس لام (Horace Lam)، طراح هنگ کنگی ساخته شده است. وزن آن 40 گرم بوده و زمانی که در حالت صاف قرار داشته باشد، 4.5 میلی‌متر ضخامت دارد، البته به استثنای ناحیه‌ای که حسگر نوری مادون آن را در خود جای داده است که در این وضعیت 10 میلی‌متر ضخامت خواهد داشت.

بخوان  چشمی که می‌تواند خواب کاربر را ارزیابی کند

به گزارش ایسنا و به نقل از نیواطلس، در حال حاضر، ماوس رایانه‌های قابل حمل وجود دارد، اما این ماوس‌ها معمولاً نسخه‌های کوچکتر ماوس‌های معمولی هستند که از آنها سخت‌تر استفاده می‌کنند. این ماوس تاشو جدید که Air.0 نام دارد اما متفاوت است. این یک ماوس بلوتوثی با اندازه استاندارد است که در طراحی آن از اوریگامی الهام گرفته شده است و برای حمل می‌توان آن را باز کرد تا به صورت یک صفحه صاف در بیاید.

انتهای پیام



منبع