ساخت یک شبیه‌ساز بیمار برای انجام تمرین‌های پزشکی

به سیتواست، این شبیه ساز می گوید خیلی چیزها را دارد. او انتظار دارد که به چند ماه دیگر نیاز داشته باشد تا تصویر روشنی از تمام گزینه‌های تمرینی بدست آید. این بیمار ایده آل است. شما می‌توانید انواع آسیب‌شناسی‌ها و علائم مرتبط با آنها را به آن‌ها بدهید و می‌توانید به همان سرعتی که آنها را بهبود می‌بخشند. اگر بخواهم برای سکته تمرین کنم، می‌توانم تمام علائم سکته را به آن وارد کنم و همچنین واکنش متفاوتی مانند ریختن عفونت یا تعریق شدید نشان دهد.

بیمارستان فلوو(Flevo Hospital) اولین بیمارستان در هلند است که دارای یک آدمک/شبیه‌ساز جدید برای انجام آزمایشات پزشکی است.

سیتواست ادامه می‌دهد: وقتی واقعاً شبیه‌ساز عرق‌کرده‌ای هستید که باید روی تخت خوابیده باشد، شما در واقع حس می‌کنید در حال درمان یک بیمار هستید. این باعث می‌شود که وقتی تمرین را شروع می‌کنید، همه چیز واقعی‌تر به نظر برسد.

این شبیه ساز ساختگی به منظور ارائه آموزش برای زمان‌های حیاتی، مانند زمانی که یک بیمار بدحال نیاز به مراقبت‌های حاد دارد، خریداری می‌شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از آی اواین شبیه‌ساز “SimMan 3G Plus” نام دارد و شبیه ساز بیمار واقعی است و می‌تواند نشان دهنده پیشرفت بزرگی در کیفیت مراقبت از بیماران باشد. این شبیه ساز بیمار جدید قادر به عرق کردن، اشک ریختن، چشمک زدن و نگاه است. علاوه بر این، اندام‌ها و لگن آن مانند یک انسان عادی حرکت آزادانه را دارد. این شبیه ساز باید به یک لپ‌تاپ یا تبلت متصل باشد که می‌توان آن را برای تمرین سناریوهای بسیار واقعی از صداهای قلب، ریه و روده گرفته تا تصاویر اولتراسوند/فراصوت استفاده کرد. پزشکان و پرستاران می‌توانند از این طریق موارد پیچیده پزشکی را در یک محیط بدون خطر انجام دهند. به عنوان مثال، آنها می‌توانند توانایی‌های حیاتی مانند تصمیم‌گیری، ارتباط تیمی و مراقبت از بیمار را به پزشکان آموزش دهند.

بخوان  نازک‌ترین ساعت مچی جهان رونمایی شد
با این شبیه ساز ساختگی، شما با اعداد سروکار مشکل. شما واقعا با یک بیمار هستید. این چیزی است که این شبیه ساز را بسیار ضعیف به فرد می کند.

انتهای پیام



منبع

“لیندا سیتواست”(Linda Sitvast) پرستار بخش مراقبت‌های ویژه و بخش مراقبت‌های قلبی و قلبی و مربی احیای قلبی ریوی یا سی. پی. آر این بیمارستان است. او پرسنل پزشکی را آموزش می‌دهد تا با این ساز کار کنند. او گفت: من فکر می کنم این یک قدم بزرگ و یک پیشرفت فوق العاده برای مراقبت های بهداشتی است.

سیتواست می‌گوید: قبل از این، ما یک شبیه ساز بسیار ساده داشتیم که برای سی. پی.آر اولیه استفاده می‌شد. ما یک سیستم خوب نصب کرده‌ایم که می‌توانم آزمایشات را شبیه‌سازی کنیم، اما خود را شبیه ساز اصلاً انجام نمی‌دهیم. او تنها یک شبیه ساز ساختگی واقعی بود. هنگامی که نوبت به انجام معاینات فیزیکی، مانند گوش دادن به ریه‌ها، روده‌ها یا قلب می‌رسید، آن شبیه ساز ساختگی مناسب نبود. با این شبیه‌ساز ساختگی جدید، می‌توان تمام آن صداها را پیکربندی کرد و پزشکان در واقع را در جایی که به طور معمول می‌شنوند، بشنوند. بنابراین معاینه فیزیکی می‌توان بخشی از تمرین باشد.