سرقت خودروی لوکس در لندن؛ فروش در پاکستان! + فیلم

بنا به گفته منابع محلی این خودروی لوکس پس از آنکه چند هفته پیش در لندن سرقت شد با استفاده از اسناد دیپلمات ارشد در یکی از کشور‌های اروپای شرقی وارد پاکستان شد. بنا به این گزارش این دیپلمات اکنون برای ادای توضیحات توسط دولت محلی فراخوانده شده است. قیمت این خودروی لوکس که بزرگترین و گرانترین سدان برند بنتلی است بیش از ۳۰۰ هزار دلار آمریکا (تقریبا ۶۰.۶ میلیون روپیه پاکستان) برآورد می‌شود.



منبع مقامات محلی پس از کسب اطلاعات در مورد این خودروی سرقتی، به این خانه هجوم برده و علاوه بر کشف سلاح‌های غیرمجاز این خودرو را نیز توقیف کردند. صاحبخانه پس از آنکه نتوانست مدارک کافی مبنی بر خرید این خودرو را به ماموران ارائه کند آن‌ها او و دلالی را که این خودرو را به وی فروخته بود بازداشت کردند. بنا به اعلام مقامات گمرک ثبت نام خودرو نیز به صورت جعلی انجام شده است.


بنتلی لوکس ۲۰۰ هزار پوندی که در لندن به سرقت رفته بود در پاکستان پیدا شد. این خودروی مولسان سدان پس از انتشار یک خبر در روزنامه محلی ” ملت دوست” توسط ماموران اجرایی گمرک پاکستان ضبط شد. بنا به گزارش میرر، ماموران گمرک روز شنبه این خودرو را در خانه‌ای در یک محله مرفه نشین در کراچی پیدا کردند.

ظاهرا این خودرو در یک محله سازمانی اسکان اعضای نیرو‌های مسلح پاکستان که اکنون عمدتا غیرنظامیان ساکن آن هستند پیدا شده است. در ویدئویی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است ماموران گمرک در حال هل دادن خودرو و بیرون کشیدن آن از این خانه دیده می‌شوند. گفته می شود ماموران به دلیل پیدا نکردن سوئیچ خودرو مجبور شدند تا آن را بدین شکل از این خانه خارج کنند.

بخوان  راه حل هوشمندانه دوبی برای دوچرخه سواران

بیشتر بخوانید