سرویس فیوژن هوشمند در زمان واقعی، برنامه کمک لیفتراک می تواند کارایی انبار و ایمنی را افزایش دهد.


سرویس فیوژن هوشمند در زمان واقعی، برنامه کمک لیفتراک می تواند کارایی انبار و ایمنی را افزایش دهد.

عکسی که نشان می‌دهد چگونه سرویس فیوژن هوشمند GTRI در زمان واقعی برای یک راننده لیفتراک ظاهر می‌شود. با دادن اطلاعات بلادرنگ به کارگران انبار در مورد هر چیزی که در انبار می گذرد، RIFS می تواند به کاهش خطر تصادفات و کارآمدتر کردن کارایی کمک کند. اعتبار: Stephen Balakirsky، GTRI

اگرچه انبارها برای موفقیت بسیاری از سازمان ها حیاتی هستند، اما می توانند برای کارگران خطرناک و ناکارآمد باشند.

موسسه تحقیقات فناوری جورجیا (GTRI) با ادغام سرویس فیوژن هوشمند بلادرنگ خود (RIFS) در سیستم کمکی لیفتراک (FAS) برای عملیات انبار به منظور ساده‌سازی کارایی و افزایش ایمنی کارگران، برای حل این چالش کار می‌کند. RIFS، که بخشی از FAS است، با موتور بازی کراس پلتفرم Unity ساخته شده است و اطلاعات مکانی را در مورد یک اتاق تولید می کند و سپس آن اطلاعات را به صورت مش روی یک دستگاه، مانند رایانه رومیزی یا تبلت، نمایش می دهد. FAS همچنین شامل یک سیستم دوربین است که دارای ویژگی های اضافی کمک لیفتراک است.

این پروژه توسط تفنگداران دریایی ایالات متحده و نیروی دریایی ایالات متحده پشتیبانی شده است و همچنین در پایگاه لجستیک تفنگداران دریایی در آلبانی، جورجیا آزمایش شده است.

با توجه به اخیر برآوردها، میانگین انبارهای ایالات متحده 6.9 هفته در سال را برای جابجایی غیرضروری تلف می کند که برای صنعت 4.3 میلیارد دلار یا 265 میلیون ساعت کار در سال هزینه دارد. علاوه بر این، در سال 2020، آخرین سالی است که برای آن آمار به ازای هر 100 کارگر تمام وقت، 5.5 مورد آسیب و بیماری و 21 مورد مرگ در صنعت انبار و انبار وجود دارد.

RIFS در سیستم مدیریت سفارش انبار گنجانده می شود و اطلاعات بلادرنگی را در مورد همه چیز در انبار ارائه می دهد. به عنوان مثال، یک اپراتور لیفتراک می تواند RIFS را روی دستگاه تبلت خود نمایش دهد و به آنها کمک می کند تا به مکان های حمل و نقل خود حرکت کنند و در عین حال اطمینان حاصل شود که از موانع دور هستند.

استفان بالاکرسکی، دانشمند پژوهشی اصلی GTRI که این پروژه را رهبری می‌کند، می‌گوید: «سیستم می‌داند که همه لیفتراک‌ها و افراد دیگر در انبار کجا هستند و دارای عملکرد برنامه‌ریزی مسیر هستند». بسیاری از انبارها دارای راهروهای یک طرفه هستند و تعیین کارآمدترین مسیر برای انسان می تواند دشوار باشد، اما RIFS می تواند به طور خودکار آن را برای شما تعیین کند.

امیلی استروب، دانشمند تحقیقاتی GTRI، که در RIFS تخصص دارد، توضیح داد که RIFS با ایجاد یک شبکه از یک محیط خاص با فضاهای شبکه جداگانه کار می کند که نشان می دهد کدام مناطق قابل عبور هستند یا خیر. سپس نرم افزار از یک الگوریتم مسیریابی برای تعیین تلاش یا “هزینه” مورد نیاز برای انتقال از یک فضای شبکه به فضای دیگر استفاده می کند و کارآمدترین مسیر ممکن را ترسیم می کند. افراد و اشیا به صورت مش یا اشیاء هندسی در RIFS نشان داده می شوند.

به عنوان مثال، در یک انبار، الگوریتم تعیین می کند که چقدر تلاش برای یک کارگر لازم است تا از موقعیت فعلی خود به نقطه تحویل یا تحویل خود حرکت کند و مصلحت ترین مسیر را مشخص می کند.

او افزود که این الگوریتم را می توان برای تطبیق با تغییرات در گردش کار انبار و مسیرهای لیفتراک تنظیم کرد.

سیستم دوربین FAS به رانندگان لیفتراک کمک می کند تا به سمت یک پالت حرکت کنند و بدون آسیب رساندن به زیرساخت انبار یا سایر پالت ها و اقلام، آن را ایمن کنند. سیستم دوربین همچنین دارای یک ویژگی پشتیبان است تا به رانندگان آگاهی بیشتری را هنگام حرکت در سرتاسر فضا به صورت معکوس داشته باشد.

برای کاهش خطر برخورد بارهای لیفتراک با بالای چارچوب درها، GTRI همچنین در حال توسعه و نصب حسگرهایی در نزدیکی درها برای هشدار به رانندگان از برخورد قریب الوقوع است.

بالاکرسکی گفت: «ویژگی‌های ایمنی زیادی وجود دارد که می‌توان به این پروژه اضافه کرد.

علاوه بر این، GTRI به دنبال استفاده بیشتر از RIFS برای ارائه بازرسی از راه دور و اعتبارسنجی موجودی از طریق فناوری واقعیت مجازی (VR) است، جایی که نقشه‌ها و تصاویر انبار توسط روبات‌های مستقل ایجاد می‌شوند.

RIFS در چندین پروژه دیگر گنجانده شده است، از جمله برنده تحقیق و توسعه مستقل GTRI (IRAD) برای سال مالی 2022، که Strube رهبری آن را بر عهده دارد. آن پروژه به دنبال افزایش آگاهی موقعیتی نیروها در زمین است.

ارائه شده توسط موسسه فناوری جورجیا


نقل قول: سرویس فیوژن هوشمند بی‌درنگ، برنامه کمک لیفتراک می‌تواند کارایی انبار را افزایش دهد، ایمنی (2023، 7 فوریه) بازیابی شده در 7 فوریه 2023 از

این برگه یا سند یا نوشته تحت پوشش قانون کپی رایت است. به غیر از هرگونه معامله منصفانه به منظور مطالعه یا تحقیق خصوصی، هیچ بخشی بدون اجازه کتبی قابل تکثیر نیست. محتوای مذکور فقط به هدف اطلاع رسانی ایجاد شده است.





منبع

بخوان  پیشرفت های بصری عظیمی می تواند به نرم افزار مورد علاقه Oculus Quest 2 شما بیاید