سفر رفتن با ChatGPT! – ایسنا

کسب و کارها برای غلبه بر پیوند این ربات‌ها، مهندسان خبر را به کار می‌گیرند تا نحوه برقراری ارتباط با ابزارهای هوش مصنوعی برای نتایج بهینه را بیابند.

به گزارش ایسنا و به نقل از آی‌ای، وب‌سایت برنامه‌ریزی سفر Expedia یک عملکرد برای بر روی هوش مصنوعی را به برنامه تلفن همراه خود اضافه می‌کند تا به کاربران در برنامه‌ریزی سفر و مکان‌های دیدنی کمک کند.

نرده‌های محافظ برای محافظت از عدم دقت

وی افزود: می‌توانید از این چت‌بات بپرسید که آیا برای مثال در ماه آوریل زمان خوبی برای پاریس است؟ یا اگر در ماه مارس به توکیو ببینید چه چیزهایی را می‌بینید و آیا می‌توانید شکوفه‌های گیلاس را ببینید؟ این برنامه همچنین کاربران را قادر می‌سازد تا مکان‌های اقامتی نزدیک به مکان‌های تماشایی مانند بزرگترین مناطق مشاهده شکوفه‌های گیلاس را انتخاب کنند.

پیتر کِرن شرکت اکسپدیا می‌گوید: در اصل ایده این است که بتوان خرید کرد که بهترین راه را برای برنامه‌ریزی سفر خود بیابند و بهترین راه را برای یافتن چیزهای مناسب برای خود دریابند.

مدل‌های زبان‌های بزرگ مانند ChatGPT به ارائه اطلاعات معروف هستند که به نحوه عبارت‌بندی درخواست اطلاعات، سودمندی متفاوتی دارند.

کِرن با این موضوع موافق است که ChatGPT گاهی اوقات اطلاعات نادرستی ارائه می‌دهد و می‌تواند غیر قابل اعتماد باشد، اما در عین حال ادعا می‌کند که Expedia را بر سر راه این چت‌ها قرار داده است تا از انحراف آن از موضوعات مرتبط با سفر برای مقابله با آن استفاده شود. با عدم دقت جلوگیری کند.

انتهای پیام

بخوان  کره‌ای‌ها یک روکش یخ‌زدای شگفت‌انگیز ساختند



منبع این چت‌بات‌ها دارای برخی معایب هستند، اما اکسپدیا ادعا می‌کند که نرده‌های محافظی دارد که این شرکت و کاربران را مطمئن می‌کند که این چت‌بات روی ریل باقی می‌ماند.

در واقع، هوش مصنوعی خود را برای ردیابی نتایج پاسخ‌های ChatGPT می‌دهد و مطمئن می‌شود که پاسخ‌های غیرمنتظره دریافت نمی‌کند.

اکنون برنامه جدید بر هوش مصنوعی Expedia به کاربران روش عملی برای سازماندهی و برنامه ریزی سفرهای خود و بررسی مکان های تماشایی می دهد.

یک شرکت مسافرتی، راهنمای سفر با هوش مصنوعی بر روی ربات ChatGPT را برای برنامه ریزی ماجراجویی بعدی افراد معرفی کرده است.

این ابزار توسط رب هوش مصنوعی مشهور و محبوب این روزها یعنی ChatGPT هدایت می‌شود که در سال ۲۰۲۲ از معرفی بسیاری از صنایع و حوزه‌ها را متحول کرده است.

هوش مصنوعی با وجود اینکه هنوز در مرحله بتا قرار دارد، دارای اشکالات قابل توجهی است. برای مثال، پروازهای نیویورک سیتی به مکزیکوسیتی از آن درخواست شد، گفت: هنوز نمی‌توانم کمکی کنم. با این حال، برترین مناظر مکزیکوسیتی را فهرست کرد.