کسب و کارها برای غلبه بر پیوند این رباتها، مهندسان خبر را به کار میگیرند تا نحوه برقراری ارتباط با ابزارهای هوش مصنوعی برای نتایج بهینه را بیابند.
به گزارش ایسنا و به نقل از آیای، وبسایت برنامهریزی سفر Expedia یک عملکرد برای بر روی هوش مصنوعی را به برنامه تلفن همراه خود اضافه میکند تا به کاربران در برنامهریزی سفر و مکانهای دیدنی کمک کند.
نردههای محافظ برای محافظت از عدم دقت
وی افزود: میتوانید از این چتبات بپرسید که آیا برای مثال در ماه آوریل زمان خوبی برای پاریس است؟ یا اگر در ماه مارس به توکیو ببینید چه چیزهایی را میبینید و آیا میتوانید شکوفههای گیلاس را ببینید؟ این برنامه همچنین کاربران را قادر میسازد تا مکانهای اقامتی نزدیک به مکانهای تماشایی مانند بزرگترین مناطق مشاهده شکوفههای گیلاس را انتخاب کنند.
پیتر کِرن شرکت اکسپدیا میگوید: در اصل ایده این است که بتوان خرید کرد که بهترین راه را برای برنامهریزی سفر خود بیابند و بهترین راه را برای یافتن چیزهای مناسب برای خود دریابند.
مدلهای زبانهای بزرگ مانند ChatGPT به ارائه اطلاعات معروف هستند که به نحوه عبارتبندی درخواست اطلاعات، سودمندی متفاوتی دارند.
کِرن با این موضوع موافق است که ChatGPT گاهی اوقات اطلاعات نادرستی ارائه میدهد و میتواند غیر قابل اعتماد باشد، اما در عین حال ادعا میکند که Expedia را بر سر راه این چتها قرار داده است تا از انحراف آن از موضوعات مرتبط با سفر برای مقابله با آن استفاده شود. با عدم دقت جلوگیری کند.
انتهای پیام