سفر مخفیانه ثروتمندان با یک کشتی تفریحی نامرئی!

او می‌گوید که این کشتی ۲۹۰ فوتی(۸۸ متری) که پگاسوس (Pegasus) نام دارد، اولین کشتی تولید شده با چاپ سه بعدی جهان خواهد بود و هم از نظر طراحی و هم از تاثیرات محیطی نامرئی خواهد بود.

فواکیس که در میلان و نیویورک مستقر است، گفت که می‌خواهد یک کشتی تفریحی بسازد که آلایندگی آن صفر باشد.

انتهای پیام



منبع

قیمت این کشتی تفریحی هنوز مشخص نیست، اما بدون شک افراد بسیار ثروتمند خواهد بود. پگاسوس ممکن است تا سال ۲۰۳۰ به تولید برسد.

در ماه ژانویه نیز یک قایق تفریحی لوکس توسط استودیوی طراحی لازارینی مستقر در رم به نام «Plectrum» رونمایی شد. اطلاعات بیشتر و ویدئویی مفهومی از این قایق لوکس را می‌توان اینجا تماشا کنید.

در طبقه بالا، یک سوئیت اصلی با یک تراس ویژه بزرگ قرار دارد که فقط صاحب کشتی می‌تواند به آن دسترسی داشته باشد. یک استخر در جلوی قایق به سبک آکواریومی قرار دارد که وقتی روی آن بسته باشد می‌تواند به عنوان محلی برای فرود بالگرد عمل کند و در پشت کشتی یک جکوزی بزرگ قرار گیرد.

فوکایس می‌گوید: من می‌خواستم کشتی تفریحی را تا حد امکان نزدیک به دریا و طبیعت بسازم.

مجموعه کل این ابرکشتی با استفاده از یک چاپگر سه بعدی رباتیک به صورت مشبک ساخته خواهد شد.

طراح پگا می‌گوید که از چاپگر سه بُعدی استفاده می‌کند تا ساختاری بسیار قوی ایجاد کند و در عین حال سبک می‌شود که می‌توان آن را با مصرف انرژی، مواد، فضا و زمان کمتری در مقایسه با کشتی‌های معمولی کرد.

بخوان  نگاهی به یک توربین بادی خاص به فرد در انگلیس

سفر مخفیانه ثروتمندان با یک کشتی تفریحی نامرئی!

سفر مخفیانه ثروتمندان با یک کشتی تفریحی نامرئی!

یک باغ هیدروپونیک چند سطحی وجود دارد که امکان دسترسی به غذای تازه و هوای تازه در کشتی را می‌کند. هیدروپونیک شیوه‌ی کشت گیاه بدون خاک می‌باشد.

این ابرقایق بادبانی با صفحات خورشیدی داخلی می‌توان آسمان، ابرها و محیط اطراف را منعکس کند.

این کشتی تنها یکی از طرح‌های مفهومی ارائه شده طی چند ماه گذشته از کشتی‌های تفریحی است.

سفر مخفیانه ثروتمندان با یک کشتی تفریحی نامرئی!

فواکیس می‌گوید که بال‌های خورشیدی بازتابنده آن است که در پشت شیشه‌های پنهان شده‌اند و می‌توانند انرژی خورشیدی-الکتریکی ارائه‌دهنده کنند و با یک منبع انرژی هیبرید هیدروژنی کار می‌کنند. انرژی حاصل از خورشید برای تامین الکترولیزهای استخراج کننده هیدروژن از آب استفاده می شود. سلول‌های سوختی سپس هیدروژن را به برق ذخیره شده در باتری‌های لیتیوم یونی تبدیل می‌شوند که از آنها برای تامین انرژی موتور و سیستم‌های کشتی استفاده می‌شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی‌میل، این کشتی تفریحی به ابرثروتمندان این امکان را می‌دهد تا مخفیانه به نقاط مختلف جهان سفر کنند.

این کشتی تفریحی لوکس که به طور کامل از شیشه آینه‌ای یک طرف ساخته می‌شود و تصویر دریا و آسمان را منعکس می‌کند، به عنوان یک طرح مفهومی توسط جوزف فواکیس (Jozeph Foakis) رونمایی شده است.

این ابرقایق بادبانی که مجهز به سه موتور هیدروژنی است می‌تواند با سرعت ۷۰ گره یا حدود ۱۳۰ کیلومتر بر ساعت حرکت کند در حالی که یک خودرو و یک بالگرد را در خود جای داده است و ادعا می‌کند این قایق تفریحی است که هنوز در مرحله طرح مفهومی قرار دارد. دارد، قرار است به یکی از سریع‌ترین قایق‌ها در نوع خود تبدیل شود. سیستم فویلینگ به قایق کمک می‌کند تا خود را بالا بکشد و به سرعت ۷۵ گره (۱۳۰ کیلومتر در ساعت) برسد.

بخوان  «ChatGPT» اکنون به اینترنت دسترسی دارد و رمزهای خود را اجرا می‌کند

سفر مخفیانه ثروتمندان با یک کشتی تفریحی نامرئی!

فضای داخلی این کشتی دارای چهار سطح است که توسط یک پلکان مارپیچ به هم متصل شده‌اند. این کشتی طراحی مینیمالیستی دارد که منعکس کننده زندگی در طبیعت بوده است و فضای سبز داخل آن نمایانگر این موضوع است.

یک طراح ایتالیایی ایده ساخت یک ابرکشتی تفریحی نامرئی را به اشتراک گذاشته است که از شیشه‌های آینه می‌شود یک طرف ساخته شده و تصویر آسمان و دریا را برای پنهان کردن عکس من می‌کند.