سقف کاذب اجرا و طراحی سقف کاذب+ قیمت 4 مهر 1401

قیمت سقف کاذب از ۲۱۰ تومان شروع می شود به بالا و بستگی به نیاز شما دارد. از هر نوع سقف کاذب باید به مقدار مصالح در آن و ضخامت و پارامترهای دیگری را هم در نظر گرفت. ایجاد نورپردازی های متنوع در سقف کاذب از مزیت های پرکاربرد آن قیمت سقف کاذب است. سقف کاذب پی وی سی با پنل‌های نواری یا سقف نواری پی وی سی که زیرسازی اون، پروفیل فولادی است.

همچنین متراژ و اجرت نصب سقف کاذب نیز بر روی هزینه تمام شده موثر می باشند. هزینه اجرای سقف کاذب برای اتاق خواب غالبا به صورت مترمربع ارائه می گردد. به طور مثال قیمت سقف کاذب کشسان با نورپردازی ویژه تقریبا دو برابر قیمت اجرای هر مترمربع از این سقف با نورپردازی ساده می باشد.

از ویژگی خوب سقف کاذب داشتن تنوع در مدل و طرح و جنس می باشد سقف کاذب با توجه به متنوع بودن بسیار طرفدار دارد در ادامه با تعدای از آنها آشنا میشویم. تایل گچی با داشتن روکشی از جنس pvc بسیار نازک از رطوبت محفوظ است و میتواند حداقل ۲۵ سال بدون هرگونه آسیب استفاده گردد. پی وی سی pvc همیشه مشتری خاص خودش را دارد و شاید متریالی باشد که بسیار صرفه اقتصادی دارد همانطور که در عکسها نیز مشاهده میکنید قابلیت نصب در روی دیوار و هم روی طاق را خواهد داشت. از مزایای استفاده از سقف کاذب می توان به تعمیر آسان، قابلیت جا به جایی، قابلیت جذب صوت و اجرای نورپردازی مناسب اشاره کرد.

  • عمران مدرن به دنبال ایجاد فضایی نوین و هوشمند در ارتباطات ساختمانی است.
  • با توجه به نام سقف کشسانی، این سقف از پارچه هایی ساخته شده که حالت کشسانی دارند.
  • در سقف کاذب آی گلس تنوع فوق العاده ای از طرح رو شاهدیم تا جایی که این نوع سقف، رکورد دار متنوع‌ترین طرح درمیان انواع سقفها می‌باشد.
  • یا آویز گیری درست انجام نمی شود.(تعمیر سقف کاذب) انجام می شود.
بخوان  متخصص تکنولوژی پرتوشناسی- رادیولوژی در تهران ، بهترین دکتر تکنولوژی پرتوشناسی- رادیولوژی تهران پذیرش24 | 1biti

یکی از پرکاربردترین انواع سقف بصورت عمومی سقف کاذب گچی است. سقف کاذب پی وی سی از جنس pvc فشرده شده و مواد خام با همین نام که مخفف پلی وینیل کلراید است تولید می شود. هر کدام از آن ها در هر مکان می تواند بنا بر نوع استفاده و دکوراسیون شما نصب و نورپردازی گردد . پس بهتر است که در هنگام خرید به انواع کشسان دقت داشته باشید. انتخاب از میان انواع کشسان بنا بر نوع مواد افزودنی است که علاوه بر مواد پایه ی اولیه در آن استفاده شده و قابلیت هایی را همچون نور گذر بودن یا تعویض رنگ و طرح و همین طور کنترل نورپردازی را به شما خواهد داد. به طور مثال از انواع کشسان که بسیار پر طرفدار است ، کشسان از نوع لاکر بوده که با داشتن قابلیتی همچون چاپ تصویر دخواه برای دهانه‌های بزرگ به شدت مورد استقبال قرار گرفته است.

خدمات و ارائه ملزومات نصب سقف کاذب

سقفهای کاذب یکی از شاخه های رشته معماری است که برای پوشش سقف اصلی به کار می رود. این سازه ها در مدت زمان کمی جای خود را در صنعت ساختمان پیدا کرد. درضمن به‌صورت گچی، چوبی، فلزات رنگین، پی‌وی‌سی، شیشه‌ای، آهنی، ورق‌های فلزی روکش‌دار، آلومینیومی، کامپوزیت و غیره نصب میگردد. در هر صورت این متریال قابلیت اجرا به‌صورت واحد و یا با هم را داراست.

این سقف ها به علتسهولت در نصب و مزایای زیاد در تمامی مکانها قابل اجرا هستند. البته وابستهبه نوع طراحی دکوراسیون و شرایط محیط اقدام به نصب نمونه های متفاوت از آنها میکنند. سقف‌ های کاذب جایگاه ویژه‌ ای در سبک های مختلف معماری به خود اختصاص داده‌ اند؛ به طوری که برای ایجاد فضای زیبا بهترین گزینه برای طراحان محسوب می شوند. شرکت آکس طرح و ساخت با بیش از ۵۰ سال سابقه فعالیت در زمینه ساخت و ساز و فروش مصالح ساختمانی اکنون امکان خرید آنلاین محصولات از سراسر کشور را ایجاد کرده است. همانطور که از نام این نوع سقف کاذب مشخص است از قطعات پیش‌ ساخته گچ در آن استفاده شده است؛ از این ‌رو سرعت اجرا و نصب آن نسبت به سایر سقف ‌های کاذب بیشتر است. یکی از دلایلی که موجب می ‌شود از سقف کاذب در اماکن اداری و یا شرکت ‌ها و سازمان ‌ها استفاده گردد، میزان نوری است که به آن محیط منعکس می‌ کند و باعث روشن شدن محیط شود.

بخوان  هوش مصنوعی (Al) چیست؟ 1 بیتی

این سقف علاوه بر مزایای نامبرده، دارای معایبی نظیر مصرف زیاد گچ، وزن زیاد، سرعت اجرای پایین و محدودیت آب و هوایی هنگام گچ کاری می باشد. سقف کاذب را با مصالح بسیار سبک می سازند و فریم آن را به دیوارهای مجاور متصل می کنند تا هنگام وقوع زلزله در اثر تکان های شدید منجر به تخریب دیوار نشود. ورق هایی با روکش گچی هست که در بعضی موارد هم با روکش آلومینیوم یا پی وی سی و موارد دیگر مقاومتشان بالا می رود. طرح سقف در زیبایی و یکپارچگی منزل و یا محیط کار بسیار تاثیر گذار است. سقف pvc مشبک را می توان با استفاده از نورپردازی های مختلف به کار برد و دارای طرح های متنوعی است.

اغلب سقف‌های کاذب، به نوعی عایق صوت هستند، ولی منعکس کننده صوت نیز هستند و ممکن است شما بخواهید صدا در کل منعکس هم نشود! استفاده از سقف‌های کاذب آکوستیک در ویلا در مازندران باعث می‌شود، صدا بیرون نرود و توسط سقف جذب شده و بازگشت صوت نیز اتفاق نیفتد. البته استفاده از این نوع سقف آکوستیک بیشتر متوجه سالن‌های اجرا و کنفرانس است و در یک محیط مسکونی به ندرت از این سقف کاذب استفاده می‌شود. ولی ممکن است در مواردی خاص، خود کارفرما بخواهد از این نوع از سقف کاذب در خانه‌اش استفاده کند. سقف کاذب آکوستیک از نظر قیمت با توجه به کاربردش، مناسب است و از انواع مشبک سقف کاذب است.

سقف کاذب اجرا و طراحی سقف کاذب+ قیمت 4 مهر 1401

استفاده میشود.سقف آکوستیک مزیت های بسیار خوبی دارد از جمله عایق صدا هست ، ضد حریق هستند ، ساده هستند و قیمت بسیار مناسب نیز دارند.سقف اکوستیک فقط محدود به منازل نیستند و در مکانهای تجاری و اداری و ….. این مدل سقف کاذب از مصالح مختلفی مانند ورق های مقوایی فشرده ، تایل های گچی و یا پارچه ساخته میشوند و به راحتی قابل نصب و اجرا هستند . اما در مورد لیست قیمت باید عرض کنیم که قیمت به جهت نوسانات تغییر میکند اما حدود قیمت را خدمت شما عرض خواهیم کرد. نمونه ای دیگر از سقف های کاذب، سقف آسمان مجازی یا سقف کشسان می باشند.

بخوان  نصب سامانه احراز هویت غیرحضوری افراد از راه دور برای مراکز متقاضی 1 بیتی

سقف کاذب ترکیبی چیست؟