سقف کناف قیمت کناف ایران تصاویر و مصالح کناف سقف کاذب کناف سقف کاذب GST

فقط وقتی سقفتان کناف است باید یک کمی حواستون رو جمع تر کنین. اگه شما روی انتخاب پیمانکار، متریال و سایر نکاتی که آوردیم دقت نظر داشته باشین، در کار کناف شما مشکلی پیش نمیاد و از مزایای متعدد اون بهره مند می‌شین. چراکه معایب کناف عمدتاً در اجرای کناف و حواشی کار است و نه در ذات سقف کناف. به بیان بهتر، معایب کناف بیشتر مشکلات اجرایی سقف است تا عیب خود اون. اگر از این نوع سقف کناف در تزیین سقف استفاده کنید مقاومت آن را در مقابل بخار آب افزایش خواهید داد. سقف‌های کنافی چند برابر سبک‌تر از دیوارهای گچی هستند؛ به همین دلیل در زمان زلزله خطرات کمتری خواهند داشت.

سقف کناف

سقف کناف قیمت کناف ایران تصاویر و مصالح کناف سقف کاذب کناف سقف کاذب GST

اگر بخواهیم نگاه کلی به کاربرد کناف ها داشته باشیم، نسل توسعه یافته گچ ها هستند که به دلیل تنوع در طراحی و مقرون به صرفه بودن شان نسبت به گچ، مورد استفاده انبوه سازندگان قرار می گیرند. معمولا شرکت ها بر اساس تعداد نفرات و دستمزد آنها، مدل کناف، متراژ سقف، تعداد تایل های گچی استفاده شده، نوع مصالح درزگیر، هزینه ایاب و ذهاب و غیره هزینه را بر اساس هر مترمربع از شما اخذ می کنند. اما گاها دیده شده که سقف کناف، باب طبع مشتری از آب در نمیاد.

سازه سیستم سقف کناف شامل نبشی و سازه F کناف و سازه U کناف و براکت قیمت کناف سقف و کلیپس است. همچنین سازه سیستم کناف دیوار دیوار نیز شامل رانر و استاد است که متناسب با ضخامت دیوار استفاده میشود. از آنجایی که سقف های کاذب به صورت پانل ساخته میشوند با ضربه احتمال آسیب دارند و نیاز به نگهداری و مراقبت دارند. تیم های نصب و اجرای سمیران آماده ارائه خدمات اجرای محیط های دکوراسیون شما هستند. مهم‌ترین دلیل دریافت بیعانه قرار دادن سفارش مشتری در لیست انجام و اجرای کار میباشد پرداخت بیعانه باعث در اولویت قرار دادن سفارش مشتری میشود.

  • یکی دیگر از سوالاتی که ممکن است برای مهندسان سازه به وجود بیاید این باشد که زمان اجرای کناف سقف از چه ابزارهایی بهره می بریم و تهیه کدام یک از ضرورت بالایی برخوردار است.
  • در حالي كه اگر مانند آمريكا كه نزديك ۵۰ سال است با استفاده از اين صفحات در ساخت تيغه ها و ديوار ها استفاده ميشد ، قادر بوديم وزن مرده سازه ها را تا ۲۵% كاهش بديم و خطر مواجهه با زلزله را كم كنيم.
  • دسته سوم کناف هایی است که محل اتصال سقف به دیوار را پوشش می دهد و تنها در محل اتصال لبه دیوار به سقف کاربرد دارد.
  • سقف کناف نسبت به سقف کاذب گچ و رابیتس مقاومت کمتری دارد و استحکام بالایی ندارد.
بخوان  دانلود مقالات ISI درباره هوش مصنوعی + ترجمه فارسی 1 بیتی

یکی از راهکارهای ساده این است که هنگام بستن قرارداد تمام جزئیات کار نصب سقف کناف در آن ذکر شود. در نهایت باید بر تمام مراحل اعم از جنس کناف استفاده شده و مراحل اجرای کار نظارت داشته باشید. برای نصب کناف سقف متحرک یا مشبک معمولا از تایل ها 60 در 60 سانتی متری استفاده می کنند. برای این کار ابتدا مانند اجرای پانل ها، پایه های نگهدارنده به سقف پیچ می شوند و پروفیل ها با گیره به این پایه های نگهدارنده متصل می شوند. اگر نگران کثیف کاری هستید باید بگویم که کناف کاری یکی از تمیزترین روش های تزیین سقف است و تمام مراحل نصب و اجرای آن با پیچ صورت می گیرد. در ابتدا پایه های نگهدارنده به سقف و بالای دیوار پیچ می شوند سپس پروفیل های فولادی (پروفیل گالوانیزه) با گیره به پایه های نگه دارند متصل می شوند.

تایل های مورد استفاده در سقف کاذب متحرک شامل تایل های پی وی سی، آکوستیک، فلزی، گچی و انواع طلق می باشند. این نوع سقف ثابت از یک زیرساز سبک معلق از جنس گالوانیزه با مقاطع ناودانی شکل می باشد که پنل های گچی یک لایه یا دو لایه با پیچ بر روی آن نصب می شود. درزهای بین پنل های نصب شده با بتونه پوشانده می شوند و حاصل کار یک سقف یکپارچه بدون هیچ درز و شکافی می باشد. امکان نصب چراغ های تزیینی روکار و توکار و نور مخفی برای افزایش زیبایی این نوع سقف وجود دارد. بدون شک از برترین امتیازات کناف سقف این بوده که از آن به عنوان یک پوشش ضد آب و ضد حریق یاد می شود و از این طریق می تواند ایمنی شما راتا درصد بالایی افزایش دهد. اما با توجه به طرح انتخابی مشتری در محل نصب برش داده میشوند و سپس آماده نصب میشوند.

بخوان  خرید اینترنتی پیراهن مردانه آستین کوتاه، آستین بلند و اسپرت مردانه

لذا توصیه می شود از این سازه های آماده استفاده کنید و در این امر کار را به بهترین افراد و گروه ساخت و ساز بسپارید. شرکت کناف در سال 1932 توسط برادران کناف در آلمان تاسیس شد. پس از گذشت چند سال این شرکت اقدام به ارائه نوع جدیدی از سقف کاذب پرداخت که نصبی آسان، انعطاف پذیری طرح و شکل و زیبایی ظاهری بسیاری داشت. این نوع سقف کاذب به سرعت راه خود را میان جوامع باز کرد و مورد پسند همگان واقع شد. پس از آن در بسیاری از مناطق مانند ایران از طریق نمایندگی های این شرکت، این نوع سقف عرضه شد.

در این مقاله به طور کامل از مزایای سقف کاذب کناف و معایب سقف کاذب کناف صحبت کردیم. همچنین راهکارهایی برای رفع مشکلات احتمالی شما ارائه دادیم. تایل ها هم مانند پنل ها روی زیرساخت نصب می شوند ولی شیوه نصب آن ها وزنی است و پیچ نمی شوند. تایل ها هم انواع ضد رطوبت، ضد حریق، عایق صدا و مقاوم در برابر آب دارند.

انواع پلان (شکل) پذیرایی:

استفاده از گچ به عنوان سازه کناف به هیچ عنوان توصیه نمیشود. برای نصب کناف سقف باید الزاماً از سازه F47 کناف و U36 و نبشی L25 مطابق با استاندارد شرکت کناف ایران استفاده کنیم. متأسفانه برخی از افراد برای نصب سیستم کناف از گچ استفاده میکنند که کار بسیار اشتباهی است و در زمان وقوع زلزله جدا شدن گچبرگ کناف از سقف حتمی است که ممکن است منجر به خسارت جانی و مالی خواهد شد. لطفاً در صورتی که از محصولات کناف ایران برای ساختمان خود استفاده میکنید حتماً از نصاب کناف آموزش دیده و نظارت مهندس بهره ببرید.

بخوان  تکنولوژی پرتوشناسی دانشکده پیراپزشکی | 1biti

کناف سقف ؛ کاربردها و مزایای آن نسبت به روش‌های سنتی

در مورد رنگ نور، بهتر است از ترکیب نور زرد و سفید استفاده شود. نور زرد به تنهایی باعث تیره به نظر رسیدن دیوارها و کوچک‌تر نشان دادن پذیرایی می‌شود. نور سفید سالن را بزرگ‌تر نشان می‌دهد اما فضایی سرد، کسل‌کننده و یکنواخت ایجاد می‌کند.

اگرچه استفاده از کناف مزایا و معایب خود را دارد، اما مزایای استفاده از سقف‌ ها و دیوارهای کناف از معایب آن به‌ مراتب بیشتر است. به‌ همین دلیل است که امروزه علاوه‌ بر خانه‌ها در فضاهای مسکونی و ادارای نیز از کناف‌ها بسیار استفاده می‌شود. در این مقاله، شما با سقف کناف به همراه ویژگی‌ها و مزایای آن آشنا می‌شوید.