سوپر اسکوتر برقی با صفر تا صد در ۲.۸ ثانیه

صفر تا صد کیلومتر در ساعت در ۲.۸ ثانیه

به گزارش ایسنا و به نقل از آی‌ای، در نمایشگاه موتورسیکلت EICMA که امسال در شهر میلان برگزار می‌شود، «سوپر اسکوتر» مملو از جدیدترین فناوری‌ها است که به دنبال ایجاد انقلاب در طراحی شاسی موتورسیکلت‌های معمولی است، به نمایش گذاشته می‌شود.

گفتنی است که سرعت سنمنتی 200 کیلومتر در ساعت است.

مدل «سنمنتی صفر» در چیزی که یک سوپر اسکوتر نامیده می‌شود، دارای آمار فوق‌العاده و عملکرد بالا با حدود ۶۰۰ نیوتن‌متر گشتاور در چرخ‌های عقب است.

سازنده ادعا می‌کند که این وسیله نقلیه می‌تواند ظرف ۲.۸ ثانیه از سرعت صفر به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد.

برای ایمان نگه داشتن این اسکوتر برقی در صورت دزدیده شدن یا آسیب دیدن، دوربین‌ها و حسگرهای آن یک «حالت نگهبانی» را فعال می‌کنند.

نظارت بر فشار باد تایرها، رادارهای موج‌متری جلو و عقب برای هشدار دادن به نقاط و نقاط کور، کمک به حرکت در سربالایی، کنترل در سراشیبی و رانندگی خودکار از امکاناتی هستند که در این اسکوتر موجود هستند.

به نظر می‌رسد که احتمال اینکه این وسیله نقلیه به جاده پیدا شود بسیار کم است. بنابراین ممکن است از آن در حد همین تماشا کردن لذت ببریم.

سوپر اسکوتر برقی با صفر تا صد در ۲.۸ ثانیه

هوش مصنوعی سعی می‌کند جالب‌ترین جنبه‌های وسایل نقلیه شما را به شکل مناسب با نیاز راننده تنظیم کند و حتی می‌تواند به طور خودکار فیلم‌های سلفی و کلیپ‌های کوتاه را برای راننده بگیرند.

همچنین مدل دوم موسوم به سنمنتی ایکس(Senmenti X) از معماری قدیمی استفاده می‌کند و به گونه‌ای ساخته شده است که با عملکردهای عملکرد مدل صفر برابری کند.

بخوان  خدمه ماموریت «کرو-۵» به ایستگاه فضایی بین‌المللی متصل شدند

این اسکوتر دارای سرعت بسیار بالایی است و دارای 16.2 کیلووات ساعت آن است.

سوپر اسکوتر برقی با صفر تا صد در ۲.۸ ثانیه

این دوربین‌ها همچنین برای نظارت بر راننده و شرایط جاده در نظر گرفته شده‌اند تا اسکوتر رفتارهای راکب را به یاد داشته باشید و خروجی خود را بر اساس آن تنظیم کند.

یک اسکوتر برقی موسوم به سنمنتی(Senmenti) که قادر است از صفر تا صد کیلومتر در ساعت تنها ظرف ۲.۸ ثانیه سرعت بگیرد، به زودی در شهر میلان ایتالیا رونمایی خواهد شد.

شرکت هوروین این دستگاه را به بیش از 30 دوربین، حسگر و پردازنده‌های کوچک ساخته است تا خود را به عنوان یک نیروگاه فناوری معرفی کند.

حالت نگهبانی

شرکت سازنده این اسکوتر هوروین(Horwin) نام دارد. این شرکت یک شرکت سازنده موتورسیکلت الکتریکی است، کار طراحی خود را در اتریش انجام می دهد و تولید محصولات خود را به چین برونسپاری می کند و در نمایشگاه EICMA دو مفهوم جدید را معرفی خواهد کرد.

یک جا کلیدی، یک پیوند بلوتوث یا یک برنامه تلفن می‌توان آن را بدون سوئیچ کند. این اسکوتر دارای صندلی‌ها و میله‌های گرم‌کن، کنترل کشش، شوک‌های هوای قابل تنظیم در سه سطح، ترمز ABS و شیشه جلوی تمام اتوماتیک است و حتی میله‌های عقب تا به آن کمک کند از فضای تنگ فرار کند.

اِینه قیده قنی ق “

انتهای پیام



منبع