نتایج نشان میدهد که رفتارهای عابر پیاده همیشه با توصیههای موجود در راهنمای طراحی تأسیسات عابر پیاده مانند «کتاب سبز» AASHTO مطابقت ندارد. این مطالعه همچنین نشان داد که دکمههای فشاری عابر پیاده (قابل شنیدن) مطابق با ADA میتوانند زمان حرکت عابران پیاده را در پاسخ به سیگنال WALK به میزان قابل توجهی کاهش دهند.
مطالعه دوم، کاوشی در مورد چگونگی جدا کردن وسایل نقلیه مجاز به چپ از عابران پیاده با عبور همزمان، با استفاده از راه حل جدید فلش زرد چشمک زن (D-FYA) بود. راه حل D-FYA نیز در یک پلت فرم شبیه سازی، با نتایج امیدوارکننده مورد ارزیابی قرار گرفت. به زودی در تقاطع آزمایشی در سالت لیک سیتی ارزیابی خواهد شد. یافتههای این مطالعه مجموعه دانش را در مورد ایمنی عادلانه ترافیک، بهویژه ایمنی عابران پیاده ارتقا میدهد.
“هنگام عبور از یک تقاطع بر روی یک مورب، متوجه میشویم که بسیاری از مردم انتخاب میکنند که هر دو دکمه راه رفتن را فشار دهند، و هر کدام را ابتدا تغییر میدهد. بنابراین راهحل ما قصد واقعی عابر پیاده را برای عبور با ردیابی رفتار این عابر پیاده در هنگام رنگ زرد و تمام قرمز بررسی میکند. محقق اصلی پروژه، دکتر پنگفی (تیلور) لی از دانشگاه تگزاس در آرلینگتون، گفت و چند ثانیه اول سبز شد.
سیستم LiDAR به ویژه میتواند سفر چندوجهی را در تقاطعهایی با گردشهای مجاز به چپ، که با فلش زرد چشمک زن نشان داده میشوند، بهبود بخشد. پژوهش قبلی نشان داده است که در جایی که فلش زرد چشمک زن یا FYA وجود دارد، خودروهایی که به دنبال شکافی در ترافیک هستند ممکن است به دنبال عابران پیاده نباشند. برای حذف خطر برای افرادی که راه میروند، برخی از سیگنالها طوری برنامهریزی شدهاند که با فشار دادن دکمه راه رفتن، FYA را خاموش کنند.
این برگه یا سند یا نوشته تحت پوشش قانون کپی رایت است. به غیر از هرگونه معامله منصفانه به منظور مطالعه یا تحقیق خصوصی، هیچ بخشی بدون اجازه کتبی قابل تکثیر نیست. محتوای مذکور فقط به هدف اطلاع رسانی ایجاد شده است.