سیستم صوتی سونی مدل SONY MHC-M80D فروشگاه اینترنتی یکتاکالا24 یکی از بهترین و کارآمدترین مدلهای روز در نوع خود استفروشگاه اینترنتی یکتاکالا24 | bandiran1

حجم عظیمی از داده‌ها را به باند XP500 منتقل کرده و شاهد صدای خروجی عالی، تپنده و عمیق آن اسپیکر های سری اقتصادی باشید. نوازندگان نیز با ورودی گیتار می توانند اتصال گیتار خود را با سیستم صوتی حرفه ای برقرار کنند و پخش آهنگ هایشان را با صدایی قدرتمند تجربه کنند. با فشار دادن کلید گیتار روی کنترل پنل، افکت های صوتی در اجرای موسیقی هایتان میکس می شود و توسط میکروفون آواز خوانی میسر می شود.

  • این دستگاه در قسمت بالای خود دو چراغ رقص نور آبی دارد که تغییر رنگ می‌دهد و به مجالس و مهمانی‌های شما رنگ می‌بخشد.
  • سونی برای معرفی این مدل واژه SHAKE را بکار برده که در زبان انگلیسی به معنای لرزش می باشد.
  • دومین حالت افکت دیجی WAH می باشد، که آن هم به صورت خودکار میزان ولوم صدا را افزایش و کاهش می دهد.
  • از طرفی دیگر شیک سونی V90DW به گونه ای طراحی شده که به صورت شیب می توان آن را به حرکت در آورد.
  • باند شیک سونی مدل MHC-V73D دارای قد ۸۲ سانتیمتری است که برای قرار دادن در منزل و یا محیط کاری بسیار مناسب است و جابجایی زیاد سختی ندارد.
  • اسپیکر سونی مدل mhc-v83d یک پکیج کامل از قابلیت‌ها و ویژگی‌هایی است که شما از یک اسپیکر نیاز دارید و سونی بار دیگر ثابت کرده که در تولید محصولات صوتی تا چه حد مهارت دارد.
قابلیت رادیو نیز با موج FM دیگر امکان این باند است که با کیفیت بالایی این شبکه را دریافت میکند. همچنین کانال های رادیویی نیز به صورت اتومات توسط باند ذخیره میشود.صفحه نمایش روی باند هم با کیفیت ساخت بالا تمامی تنظیمات دستگاه را در اختیار شما میگذارد. با توجه به به دو کاناله بودن باند، میزان قدرت به ۱۴۴۰ وات میرسد که در نوع خودش بینظیر است.تعداد ۷ بلندگوی بسیار پر قدرت برای انتقال صدا در این باند وجود دارد که جایی برای گفتن حرف باقی نمیگذارد. تیوتر ها و میدرنج های بسیار پر قدرت وظیفه تولید صدا های ریز و صدای خواننده را بر عهده دارند.

بخوان  تکنولوژیست رادیولوژی ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد | 1biti
این سیستم به کمک ال ای دی های رنگی موجب رقصاندن و تابش نور بر روی دیوار و زمین به صورت 360 درجهای میشود. با قابلیت Gesture Control در نظر گرفته شده در این پنل میتوان کاربر را به یک دی جی تبدیل کرد. خلاقیت طراحان سونی مبنی بر اینکه بلندگوها به صورت مجزا هنگام پخش صدا، نور را نیز ساطع می کنند قابل ستایش است. به عبارتی شما به کمک دستگیره بالایی و دو چرخ متحرک زیرین می توانید مانند چمدان دستگاه را به هرجایی حمل کنید. برای مثال با کنار هم قرار دادن اصوات، موسیقی را خلق می کنند و در تلاشند تا با ابزارهایی آن را تقویت نمایند. به دلیل نوسانات ارز قیمت ها ممکن است تغییر کرده باشند، برای اطلاع از قیمت به روز محصولات با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید یا واتساپ پیام بفرستید.

امکانات پخش کننده و اسپیکر سونی

در سیستم صوتی V83 میدرنج ها، توییترها و ساب ووفر در یک بخش واحد و در قسمت پایین پنل لمسی و بر روی هم قرار گرفته اند. اگر شما نیز شیفته ی صدای بلند و مهمانی های هیجانی هستید با ما در ادامه تحلیل این سیستم صوتی همراه باشید. روشن ‌کردن این قابلیت در حالت پخش موسیقی‌هایی با بیس زیاد بسیار جذاب بوده و شنوندگان را به وجد می ‌آورد. فناوری DLNA یا Home Media Server نیز از روش های اتصالی موجود می‌باشد که امکان اتصال همزمان چند وسیله‌ی صوتی و تصویری را به این سیستم صوتی فراهم خواهد کرد. دو راه ارتباطی بسیار کاربردی و رایج برای پخش موسیقی که اتصال و پخش از طریق آن ها بسیار راحت می باشد . نسخه ی بلوتوث اجازه می دهد تا بدون قطعی صدا را تا کیفیت flac و wave پخش کنید .

بخوان  open the door *آموزش گام به گام زبان انگلیسی به کودکان با کارتون | zabannew

ارسال سریع کالا

تجربه جدیدی را با شنیدن هر نوع آهنگی در هر جایی در منزل و در جمع دوستان خود داشته باشید. مسلماً برایسیستم صوتی V83D سونی این بخش یکی از فاکتورهای اصلی به حساب می‌آید که مورد توجه بسیاری قرار می‌گیرد. جدا از ظاهر شیک و مدرن، سیستم صوتی V83 از طراحی محکم و با دوامی بهره می‌برد. رنگ مشکی این سیستم به راحتی با هر نوع وسیله‌ی دیگری هماهنگ می‌شود و زیبایی خیره کننده‌ای به دستگاه بخشیده است. این دستگاه تنها در یک یونیت با وزن 21.2 کیلوگرم و ابعاد بسیار مناسب ساخته شده، بنابراین به نسبت شیک‌ها که از چندین واحد تشکیل شده‌اند، حمل راحت‌تری خواهد داشت.

باند و اسپیکر مکسیدر مدل IRC1021 سری جدید

سیستم صوتی سونی مدل SONY MHC-M80D فروشگاه اینترنتی یکتاکالا24 یکی از بهترین و کارآمدترین مدلهای روز در نوع خود استفروشگاه اینترنتی یکتاکالا24 | bandiran1