در حالی که ویجتها در iOS 14 و iPadOS 15 معرفی شدند، برنامههایی مانند YouTube در پیادهسازی آنها کند بودهاند، اما بهروزرسانی اخیر سرانجام این مشکل را حل کرده است.
گوگل به روز رسانی را منتشر کرد که دو ویجت را فعال می کند – یکی که به شما امکان می دهد نوار جستجو را در YouTube باز کنید و دیگری که به شما امکان می دهد مستقیماً به کانال های مشترک خود و موارد دیگر بروید.
ویجت بزرگتر چیزی است که از زمانی که ویجتها در iOS در سال 2020 وارد شدند، میخواستم از YouTube ببینم، به خصوص که این برنامهای است که من روزانه از آن در iPhone و بیشتر در iPad استفاده میکنم.
به لطف این بهروزرسانی، دسترسی به محتوای ناهار من در حال حاضر سریعتر و آسانتر شده است.
کاهش پرس
من در یک دسته از کانال های YouTube مشترک هستم، خواه این باشد کانال در مورد یک سریال خاص (در برگه جدید باز می شود) یا الف کانال تالیف (در برگه جدید باز می شود) تا تماشا کنم که ناهارم را می خورم با این حال، همیشه مجبور بودهام برنامه YouTube را در صفحه اصلی خود پیدا کنم، به اشتراکهایم رفته، سپس ویدیو را ببینم.
من همیشه ویجتها را بهعنوان میانبر میدیدم – راهی برای دسترسی آسانتر به بخشهایی از یک برنامه با دو ضربه یا کمتر، و همیشه معتقد بودم که YouTube برای این کار مناسب است. با این حال، گوگل همیشه کندتر از دیگران بوده است تا با ویژگیهای جدید iOS همراه شود – به هر حال، این سیستم عامل تلفن همراه خود را برای بهروزرسانی و نگهداری دارد.
با این حال، زمانی که این شرکت بهروزرسانیهایی را بر اساس ویژگیهای جدید منتشر میکند، معمولاً موارد کوتاهی مانند ویجتهای صفحه قفل را که در ماه سپتامبر ارائه کرده بود، نشان میدهد.
همین امر در اینجا نیز صدق می کند – قرار دادن ویجت بزرگتر روی صفحه اصلی iPhone و iPad، سنت ناهار را در حال حاضر بسیار آسان تر می کند – تنها چیزی که اکنون می خواهم ببینم یک ویجت صفحه قفل است که همین کار را انجام دهد، اما همانطور که گفته شد (تقریبا) می رود، ویجت های خوب برای کسانی که منتظر هستند می آیند.