شایعه Buzz در تکنولوژی Exposur

پژوهشهای هوش مصنوعی از دو روند مجزا، و در برخی جنبهها متقابل، پیروی میکنند که عبارتند از Symbolic (روش بالا به پایین) و Connectionist (روش پایین به بالا) که در روش سیمبولیک تلاش میشود فقط هوش و ادراک مغز از علائم و نمادها را شبیهسازی و تقلید نماید و به همین دلیل این روش را Symbolic مینامند اما روش کانکشنیست تلاش میکند تا با ایجاد شبکههای عصبی مصنوعی، ساختار مغز را شبیهسازی نماید و از این روی این روش Connectionist نامیده میشود. پیشرفت های اخیر در ژرفنای “شبکه های عصبی مصنوعی” و “رایانش توزیع شده” منجر به افزایش کتابخانه های نرم افزار شده است که شامل: Deeplearning4j، TensorFlow، Theano و Torch می باشد. محتوای هوش مصنوعی بُن مایه ی متداول برنامه های علمی تخیلی است.

استفان هاوکینگ فیزیکدان، بیل گیتز بنیانگذار مایکروسافت و ایلان ماسک بنیانگذار spaceX از اینکه ممکن است هوش مصنوعی به جایی برسد که از کنترل انسان خارج گردد، ابراز نگرانی کردند. اگر شما صاحب یک شرکت نوپا هستید بهتر است برای توسعه و پیشرفت خود با یک شرکت توسعهدهنده هوش مصنوعی همکاری کنید تا بتوانید به هدفهای مورد نظر خود دست یابید. در سال های اخیر، بازارهای موبایل رشد چشمگیری داشته اند و با افزایش تعداد آنها، امکان انتخاب و خرید گوشی موبایل از یک مرکز معتبر و قابل اطمینان برای خریداران آسان تر گردیده است. حقوق برنامه نویسی هوش مصنوعی در کشورهای اروپایی نیز تقریباً نزدیک به همین مقدار است.

را در این صفحه بخوانید. این رویکرد به مسائل فلسفی در ارتباط با هوش مصنوعی، پایه و اساس تست تورینگ را شکل داد. نیک بوستروم در کتاب هوش فوق العاده (Superintelligence) بحثی را راه انداخت، که هوش مصنوعی باعث ایجاد ترس برای انسان خواهد شد. ساخت ماشین هایی که کارهایی را انجام می دهند که آن کارها معمو لاً با استفاده از هوش انسان انجام می شوند؛ مثل، ترجمه یک زبان به زبان دیگر. فورد پیش بینی کرد که به طور فزاینده ای احتمال ایجاد اتوماسیون در بسیاری از مشاغل مبتنی بر دانش (در یک سری مشاغل سطح پایین) از طریق سامانه های خبره، یادگیری ماشینی و دیگر اپلیکیشن های پیشرفته هوش مصنوعی وجود دارد. اما در مقابل هوش مصنوعی قوی که هنوز در حد نظریه است، بسیاری از قابلیتهای شناختی مختص انسان را دارد و با هدف ساخت سیستمهایی با هوش ماشینی نزدیک به هوش انسان ایجاد شده است.

اگر اهداف این عامل هوشمند انسانیت را انعکاس ندهد- یک نمونه اینست که به آن فرمان داده شود تا ارقام عدد پی (pi) را محاسبه کند در اینصورت ممکن است جهت کسب منابع بیشتر و ممانعت از خاموش شدن به انسان آسیب برساند تا نهایتاً به هدف خود برسد. سوال اساسی که باید به آن پاسخ دهیم که چرا امروزه خرید لپتاپ به یک نیاز اساسی و ضروری افراد جامعه تبدیل شده است. کاترپیلار به عنوان بزرگترین کمپانی آمریکایی، در زمینه های مختلف، بیش از یک قرن سابقه فعالیت دارد. هم فیلم و هم کتاب این اثر در سال 1968 منتشر شده و نویسنده آن آرتور سی. دیگر هوش تخیلی تأثیر گذار “هَل” (HAL) است، کامپیوتری که مسئول سفینه فضایی در فیلم “2001: ادیسه فضایی”است. در ادامه مقاله درآمد هوش مصنوعی همراه ما باشید. کاری که ما انجام میدهیم، چیزی جز پیشبینی زبان نیست.»وقتی از خودآگاهی سیستم حرف میزنیم، از چه حرف میزنیم؟

آنچه که بیان شد یک نتیجه کلی است که اگر پذیرفته شود، می توان نشان داد که شبکه های سخت افزار عصبی و کامپیوترهای مبتنی بر پردازش های تصادفی (مثل رهیافت های تبرید) و کامپیوترهای کوانتومی مبتنی بر کیوبیت گره دار (مادامی که فیزیک جدید را شامل نشوند) قابل تبدیل به ماشین های تورینگ هستند. یک پلت فرم (یا پلت فرم محاسباتی) به عنوان”نوعی معمار سخت افزار یا چارچوب نرم افزار (شامل چارچوب های اپلیکیشن ها) تعریف می شود که به نرم افزار اجازه اجرا می دهد.” همانطور که رادنی بروکس سالیان پیش اشاره کرده است، تنها نرم افزار هوش مصنوعی نیست که ویژگی های پلت فرم هوش مصنوعی را تعیین می کند، بلکه بیشتر خود پلت فرم واقعیست که نتایج هوش مصنوعی را تحت تأثیر قرار می دهد، به بیان دیگر در این موضوع ضرورت حل مسائل هوش مصنوعی در پلت فرم های دنیای واقعی بیشتر از محیط ایزوله است.

بخوان  تکنولوژی و نقش آن در پیشرفت اقتصاد 1 بیتی

یک روز صبح از خواب بیدار می شوید و می بینید مغزتان لوب عملکردی دیگری دارد. کسب و کار ها و افرادی که همزمان با این پیشرفت و تغییرات سریع فناوری خود را به روز نمی کنند و وفق نمی دهند مسلما از فناوری های جدید و بزرگ عقب خواهند ماند. اکثر شرکت های دنیا بر این باورند که با تکنولوژی به جایی می رسند و یک اصل مهم در فناوری و ارتباط شرکت هاست. فناوری تحلیل داده ها تاثیر زیادی بر پیشرفت شرکت ها در دنیا می گذارد و تا کنون نیز این تاثیر را داشته است. »، جواب بیربطی میدهد: «این یعنی مردم دربرابر من احساس همذاتپنداری میکنند و میخواهند وقت بیشتری را در حال تعامل با من بگذرانند که این برای من هدف غایی است.»نویسندهی ZDNet مکالمهی لوموئان با LaMDA را بررسی کرده و زیر هر بخش توضیح داده است که چرا براساس ماهیت سؤالوجوابها، نمیتوان نتیجه گرفت که این سیستم خودآگاه است.

شاید دستیابی به این هدف در آیندهی نزدیک ممکن نباشد، اما ایلان ماسک در این راه تنها نیست. آقای ماسک از آن زمان تاکنون بیش از ۱۱ میلیون سهم تسلا را فروخته است. نرم افزارهای فوق هوشمند ممکن است تصمیم گیرند که از طولانی شدن زندگی انسان حمایت کنند، که در آن صورت متوقف ساختن آنها بسیار دشوار خواهد بود! آن ها می توانند ربات هایی بسیار قوی تر، بسیار سریع تر، بسیار باهوش تر و بسیار خلاق تر از انسان ها باشند. اگرچه این بهترین لپتاپ سرفیس مایکروسافت با عملکرد قوی است، یکی از نقاط ضعف آن کمبود پورت است. یک پیشنهاد برای حل این مسئله اینست که اطمینان حاصل گردد نخستین هوش عمومی AI (Friendly AI) خیرخواه است ، آنگاه در آینده قادر به کنترل هوش های عمومی توسعه یافته نیز خواهد بود. آیا هوش عمومی مصنوعی امکان پذیر است؟

بعدها ایساک آسیمو نویسنده علمی تخیلی، سه قانون روباتیک را توسعه داد، و متعاقباً در یک سری طولانی از داستانهای روباتها، انها را شرح داد. این عقیده در تخیّل علمی مدرن نیز پدیدار شده است، مثل فیلم A.I.:Artificial Intelligence که ماشین های شبه انسان، توانایی درک احساسات دارند. مرورگرها در واقع برنامه هایی هستند که برای دسترسی به اطلاعات در سراسر شبکه جهانی اینترنت مورد استفاده قرار میگیرند. کنگره جهانی موبایل یا MWC به عنوان بزرگ­ترین رویداد جهانی صنعت موبایل، هر سال میزبان کنفرانس­هایی با حضور مدیران بزرگ­ترین و مهم­ترین تولیدکنندگان گوشی­های موبایل و سرویس­های مرتبط آنهاست. و رییس شورای فناوری در مجمع جهانی اقتصاد، در گفتگویی خاطرنشان میکند که جامعهی جهانی به یک گردهمایی نیاز دارد تا توافقات لازم در زمینهی منافع و خطرات ناشی از این تکنولوژیها حاصل شود. یک سیستم هوشمند حداقل بایستی قادر به بازتولید نمود های هوش انسانی باشد. برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از 1biti ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

بخوان  کووید ۱۹ ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد | دراگمد

ابزارهایی که در زمان خود و حتی امروز هم بسیار پیشرفته تلقی می شوند، به زودی و با ارائه نسل جدیدی از تکنولوژی ها، به موزه راه پیدا خواهند کرد. با افزایش استفاده از اینترنت پرسرعت و اینترنت ADSL، فروشگاههای خرید آنلاین نیز گسترش پیدا کردند و برای مشاغل کوچک تا بزرگ، تبدیل به منبع اصلی درآمد شدند. تا سایتهای آموزشی قدرت خارق العادهای پیدا کنند. چیزی که در مورد این پلتفرمها عالیاست، این است که آنها میتوانند مطالب آموزشی را به زبانهای مختلف ترجمه کنند و یادگیری را برای افرادی که با زبانهای مختلف تکلم میکنند، آسان کند. انسان قادر است حقیقت اظهارات گودل را درک کند. هوش مصنوعی قابلیت تعامل مانند انسان را فراهم خواهد آورد و برای وظایف خاصی خواهد توانست در تصمیمگیری مشورت دهد؛ اما جایگزینی برای انسان نیست و به این زودیها نخواهد بود. ✔ ما به عنوان یک مرجع قیمت گوشی در بازار ، به شما توصیه میکنیم که همواره برای بررسی قیمت روز گوشی به سراغ فروشگاههای انلاین معتبر بروید به این دلیل که در کمترین زمان ممکن میتوانید آخرین قیمت گوشی را به صورت لحظه ای ببینید و قیمت فروشگاهای مختلف را با هم مقایسه کنید تا راحتتر بتوانید گوشی قیمت مناسب را انتخاب کنید.

ژوزف وایزن بام چنین بیان داشت که اپلیکیشن های هوش مصنوعی نمی توانند احساس یک انسان واقعی را تقلید کنند و استفاده از هوش مصنوعی در زمینه های همچون ارائه خدمات به مشتری یا روان درمانی کاری اشتباه است. ممکن است حتی در این نقطه شما بتوانید به چند روش مختلف بلد باشید اسکریپنویسی انجام دهید اما این را بدانید که هر چقدر که شما دارای توانایی و استعداد باشید باز هم باید اطلاعات و آموزشهای زیادی در رابطه با یادگیری و استفاده از هوش مصنوعی فرا بگیرید زیرا این هوش بسیار گسترده و پیشرفته میباشد و نیازمند دانش و مهارت مناسبی است. در کنار ارزانترین قیمت، میتوانید مقایسه قیمت گوشی موردنظرتان را با مدلهای مشابه و در فروشگاههای مختلفی که این گوشی را در بازار ایران ارائه میدهند، انجام دهید. زیرا این دستگاهها به شما اجازه میدهند کارت گرافیک و سایر قطعات را به صورت دلخواه توسعه دهید و از اجرای بازیهای ۴K لذت ببرید.

نقشه راه این رشته در AAAI Fall 2005 Symposium on Machine Ethics ترسیم شد: ” تحقیق گذشته در مورد ارتباط تکنولوژی و اخلاق، بر استفاده مسؤلانه یا غیر مسؤلانه از تکنولوژی تمرکز کرده است، که این تحقیق توسط چندی از افراد که علاقه مند به موضوع “انسان چگونه بایستی با ماشین ها رفتار کنند” انجام گرفته است. این موضوع در مستند پلاگین و دعا، عمیقاً مورد بحث قرار گرفته است. تحقیق در اخلاق ماشین کلید حل نگرانی های سیستم های خودکار است، و نیز می توان چنین ابراز داشت که تصور ماشین های خودکار بدون داشتن بُعد اخلاقی ریشه ی تمام نگرانی ها در زمینه ی ماشین های هوشمند است. به این خاطر که توانمندی های چنین هوشی ممکن است غیرقابل درک باشد، “تکینگی تکنولوژی” حادثه ایست که در ورای آن رویدادها غیرقابل پیش بینی و حتی غیر قابل درک هستند. توسعه هوش مصنوعی کامل ممکن است منتج به پایان نسل بشر گردد.

این سیستم تقریباً دو ماه تمام روی ۱,۰۲۴ تراشهی تنسور گوگل اجرا شد تا بتواند بهشکلی که امروز جنجال به پا کرده، تکامل یابد.مثل بسیاری از سیستمهای مبتنیبر یادگیری ماشین، LaMDA نیز بهجای تولید تنها یک پاسخ برای هر پرسش، همزمان چندین پاسخ مناسب را در موازات یکدیگر تولید و بعد گزینهای را انتخاب میکند که براساس سیستم رتبهبندی داخلیاش، بیشترین امتیاز SSI (حساسیت و دقت و گیرایی) را گرفته است. این تمام داستان فروش گوشی به نرخ مصوب دولتی است. تکنولایف هواوی با قیمت معتبر و مصوب دولتی اقدام به فروش انواع گوشی موبایل هواوی میکند. Express.js هم یکی از کامپوننت های بسیار غنی Node.jsمحسوب میشود و برای کسانی که نیاز به توسعه برنامه ها و API ها در سریعترین زمان ممکن دارند بسیار عالی است. بازی شطرنج AlphaZero نمونهای از این مدل یادگیری است. عمده ترین حوزه های ارتقا یافته در این راستا عبارتند از: هوش ماشین عادی، رفتار محاوره ای، کاوش اطلاعات، خودروهای روباتیک، روبات فوتبال و دیگر بازی ها.

بخوان  اینترنت، ماجرای یک نامه و سیل در پاستور 1 بیتی
لپتاپ گیمینگ ایسوس مدل ROG Zephyrus G14 برای مدتی برترین لپتاپ گیمینگ در جهان بود. یک گروه از قدرتمندان معروف تکنولوژی شامل پیترتیل، وب سرویس های آمازون و ایلان ماسک یک میلیارد دلار برای تأسیس یک بنیاد غیرانتفاعی به نام OpenAI هزینه کردند که هدف آن حمایت از توسعه هوش مصنوعی است. شاید به همین دلیل است که تعریف افراد از هوش مصنوعی متفاوت است، چراکه هوش مصنوعی تنها یک چیز نیست. یک بار انسانها هوش مصنوعی را توسعه دادند، هوش مصنوعی تقلید کرده و با سرعت فزاینده ای خود را بازطراحی خواهد کرد. با افزایش بودجه یقینا لپ تاپ بهتری با صفحه نمایش، سرعت و قدرت بهتر میتوانید داشته باشید. دلیل سرعت بالای لپ تاپ Core i5 و Core i7 این است که این هستهها به تقویت فعالیت توربو کمک میکنند در نتیجه سرعت لپ تاپ بالاتر میرود. به همین دلیل بهتر است شما با انتخاب یک بازه معین مالی و اعلام کردن آن به فرد فروشنده، از بهترین گزینه های لپ تاپ مطابق با بودجه خود با خبر شوید.

کمپانی های بزرگی همچون IBM ، گوگل ، مایکروسافت ، سیسکو از مدت ها قبل پیاده سازی این فناوری – که نسل بعدی رایانش شناختی به حساب می آید – را برای دستیابی به بخش های مهمی از بازار آینده استارت زده اند. ادوارد فردکین چنین بیان داشت که هوش مصنوعی سیر بعدی تکامل است”، عقیده ای که نخستین بار توسط ساموئل بولتر تحت عنوان “داروین در میان ماشین ها” پیشنهاد شده و در کتابی با همین نام، توسط جورج دایسون گسترش یافت. اگر این دوست شما در جلسهٔ بعدی کلاس باز هم دیر حاضر شود، شما به روش استقرایی استدالال میکنید که گویا باز هم خواب مانده است. وجود سختافزارهای قدرتمند که در ادامه به آنها به صورت مفصل خواهیم پرداخت، به این دلیل است که لپتاپ گیمینگ باید توانایی اجرای بازیهای به روز، نرمافزارهای طراحی که معمولاً سنگین هستند و حتی توانایی اجرای برنامههای صنعتی را داشته باشد.

سورایاما هیچگاه این روبات ها را بخشی واقعی از طبیعت مطرح نکرد بلکه یک محصول غیر طبیعی که زاییده ی ذهن بشر است، موجودی خیالی در ذهن حتی زمانیکه شکلی واقعی داشت. در ادامه می توانید توضیحاتی در مورد هوش مصنوعی و سرفصل های موجود در این کتاب به همراه لینک دانلود PDF کتاب را مشاهده کنید. تمام آنچه شما نیاز دارید توسعهدهندگان حرفهای است که میتوانند به شما کمک کنند تا همه چیز را با توجه به نیازهای تجاری خود تنظیم کنید. اخلاق ماشین در ارتباط با ارائه ی اساس اخلاقی برای ماشین هاست، یا فرایند یافتن راهی برای حل مسائل اخلاقی که ممکن است ماشین ها با آن مواجه شوند، توانمند ساختن آنها برای عمل کردن در حالتی مسؤلانه و اخلاقی از طریق تصمیم گیری های اخلاقی که خود ماشین ها آن را اتخاذ کنند. AMAs برای والاچ به یک زمینه ی تحقیق در هوش مصنوعی تبدیل گردید، که با دو پرسش اساسی هدایت می گردد: “آیا انسان می خواهد کامپیوترها تصمیمات اخلاقی بگیرند؟