شهابسنگ متلاشی‌شده سال ۲۰۱۴، یک کاوشگر بیگانه بود!

لوب به این دلیل که علنا ​​اعلام کرد بیگانگان با زمین تماس گرفت، نامی برای خود دست و پا کرده است. او در سال ۲۰۲۱، کتابی با عنوان «فراز زمینی: اولین نشانه حیات هوشمند فراتر» منتشر کرد که در آن استدلال زمین می‌کند جرم فضایی موسوم به «اوموآموآ»(Oumuamua)، یک دنباله‌دار یا سیارک نیست، بلکه یک بادبان سبک و روشی است. برای تامین نیروی محرکه فضایپیما است.

«فرماندهی فضایی آمریکا»(USSPACECOM) در آوریل 22. بررسی کرد که این شهاب‌سنگ با عرض 15 فوت، از شمشیر دیگری آمده و اولین بازدیدکننده میان‌ستاره‌های زمین به شمار می‌رود که شناسایی شده است. لوب معتقد است که این تاییدیه، حمایت از نظریه ارائه می‌کند.

انتهای پیام



منبع

وی افزود: این شهاب‌سنگ، اولین نمونه‌های به شمار می‌رود که از بیرون منظومه شمسی آمده و از ۹۹.۷ درصد همه نمونه‌هایی که دیده‌شده‌اند، به‌کار رفته‌اند.

لوب نسبت به مخالفت از مردم با فرضیه او مبنی بر این که شهاب‌سنگ یک فناوری بیگانه است، بی‌تفاوت نیست. او گفت: مردم می‌گویند این فقط یک فضای فضایی است. ما در گذشته، سنگهای فضایی بسیار را دیدیم. چه چیزی در مورد آن وجود دارد؟

شهاب‌سنگ در آن زمان، مانند یک بمب در هوا منفجر شد. لوب نوشت: ما دریافتیم که انفجاری از متلاشی شهاب‌سنگ رخ می‌دهد.

لوب و گروهش در این پروژه جدید، یک سانتی‌متری کف اقیانوس را برای یافتن قطعات کوچک شهاب‌سنگ جستجو خواهند کرد. لوب گفت: این شهابسنگ احتمالاً به قطعات کوچک متلاشی شده است. بنابراین ما به دنبال یک تکه سنگ بزرگ نیستیم. ما فقط به چند ماده گرم نیاز داریم تا بتوانیم آن را بگوییم.

بخوان  تانک‌های خودران آلمان در خدمت نیروهای مردمی

زمانی که در سال ۲۰۱۹ برای اولین بار در این شهاب‌سنگ مورد توجه قرار گرفت، سفر به پاپوآ گینه نو را برنامه‌ریزی کرد. این شهاب‌سنگ میان‌ستاره‌ای چهار سال پیش در هشتم ژانویه ۲۰۱۴، در شمال جزیره مانوس در سواحل پاپوآ گینه نو دیده شده بود.

«آوی لوب» (Avi Loeb)، سال‌ها با ارتش آمریکا همکاری نزدیکی داشت تا منطقه نزدیک پاپوآ گینه نو را شناسایی کند و آماده کند تا سفری را برای کشف قطعات باقی‌مانده شهاب‌سنگ آغاز کند. لوب گفت که قصد دارد کف اقیانوس را به مدت دو هفته با استفاده از غربال‌های شن و همچنین آهن‌ربا جست‌وجو کند تا قطعاتی را که به عقیده او بیابد، تکه‌هایی از فناوری بیگانگان باشد.

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی میل، یکی از پژوهشگران «دانشگاه هاروارد»، ماموریتی ۱.۵ میلیون دلاری را آغاز کرد تا اثبات کند شهاب‌سنگی که در سال ۲۰۱۴ بر فراز آرام اقیانوس متلاشی، یک کاوشگر بیگانه بوده است.

لوب امیدوار است که ماموریت او نتیجه را مشخص کند که احتمال شکست وجود دارد. وی افزود: اگر گروه قطعات شهاب‌سنگ را پیدا کنند، حتی موفقیت ممکن است باعث شود که این قطعات، منشأ طبیعی باشند نه مصنوعی. ادعاهای فوق‌العاده مستلزم شواهد فوق‌العاده هستند.

پژوهشگر «دانشگاه هاروارد» که به خاطر نظریه‌های خود در مورد تماس بیگانگان با زمین شناخته شده است، باور شهاب‌سنگی دارد که در سال ۲۰۱۴ بر فراز اقیانوس آرام متلاشی شد، یک کاوشگر بیگانه بوده است.