با توجه به محبوبیت Shorts، یوتیوب برای ایجاد سبک ویدیویی راحتتر و مقرون به صرفهتر به نظر میرسد، مخصوصاً وقتی صحبت از رقابت با رقیب خود TikTok باشد. یوتیوب این مزیت را دارد که در بسیاری از تلویزیونهای هوشمند حضور دارد، اما همچنان به این مزیت نیاز دارد تا افراد را جذب کند.
شصت و دومین کلیپ برای یوتیوب بسیار موفق بوده است. ساندر پیچای، مدیر عامل شرکت مادر آلفابت یوتیوب، اوایل سال جاری فاش کرد شورت روزانه بیش از یک میلیارد بازدید دارد (در برگه جدید باز می شود). توسعه دهندگان به سرعت روی آن سرمایه گذاری کرده اند ارائه ویژگی های جدید برای شورت (در برگه جدید باز می شود) تا قابلیت های خود را گسترش دهد. بنابراین، جهش به صفحههای تلویزیون گام بعدی منطقی است، اما، طبق اعلام رسمی (در برگه جدید باز می شود)، حرکت چندان ساده نبود.
میتوانید با استفاده از دکمههای بالا و پایین کنترل از راه دور، بین شورتها حرکت کنید. کار روی این ویژگی هنوز به پایان نرسیده است، زیرا برنامههایی برای گنجاندن ویژگیهای بیشتر انجمن مانند امکان اشتراک در ایجادکننده هنگام مشاهده Short وجود دارد.
این ویژگی همچنین به «کنسولهای بازی جدیدتر» میرسد. احتمالاً این به معنای PS5 و سایر کنسول های نسل فعلی است. ما از گوگل خواستیم که توضیح بیشتری بدهد و اینکه چه نوع ویژگیهای انجمنی در راه است. در صورت شنیدن این خبر به روز می شود.
آخرین ویژگی ها
اگر به منعطف کردن این عضلات خلاق و آپلود شورت های YouTube علاقه دارید، حتما بررسی کنید راهنمای آسان برای دنبال کردن خود TechRadar. روند اولیه ممکن است برای تازه واردان کمی گیج کننده باشد.
با پایین رفتن به بخش آن در برنامه تلویزیون هوشمند YouTube، میتوانید شورتهای تلویزیون را پیدا کنید. پس از انتخاب Short، ویدیوها در یک حلقه بی پایان پخش می شوند تا زمانی که از آن خارج شوید. میتوانید از دکمه وسط روی کنترل از راه دور برای شروع یا توقف یک Short یا استفاده از دکمههای پخش و مکث استفاده کنید. طبق یک ویدیوی رسمی (در برگه جدید باز می شود). با فشار دادن دکمه سمت راست روی کنترل از راه دور، اطلاعاتی در مورد ویدیو مانند عنوان ویدیو، کسی که آن را ایجاد کرده و صدایی که استفاده کرده است ظاهر می شود.
YouTube Shorts روی تلویزیون امروز راهاندازی میشود و در هفتههای آینده برای دستگاههای پخش جریانی و مدلهای تلویزیون ساخته شده پس از سال ۲۰۱۸ عرضه خواهد شد. این شرکت بیان میکند که ممکن است روی تلویزیونهای قدیمیتر کار نکند، به این معنی که ممکن است تعداد کمی از افراد خوششانس باشند.
در ماه ژوئن، یوتیوب پس از دریافت پاسخهای مثبت از سوی تبلیغکنندگان مختلف، اجرای دور اول تبلیغات را در محتوای Shorts خود آغاز کرد. اکنون سازندگان محتوا این فرصت را دارند که از محتوای کوتاه خود درآمد کسب کنند. این شرکت همچنین مجموعه ویرایش YouTube را اصلاح کرد که به کانالها اجازه میدهد از محتوای قدیمی خود شورت بسازند. برخی از ابزارها شامل ویرایشگر جدول زمانی، فیلترها و ابزار متنی هستند که فقط به چند مورد اشاره میکنند.
مسئله اصلی این بود که چگونه ویدیوهای عمودی برای گوشی های هوشمند را به صفحه نمایش افقی تلویزیون بیاوریم.
راه حل این مشکل ایجاد یک گزینه سفارشی بود که «بهترین استفاده را می برد [a] فضای اضافی صفحه نمایش عریض.” شورت ها با طرح کلی در اطرافشان نمایش داده می شوند که اشاره ای به صفحه نمایش گوشی هوشمند دارد. در پشت ویدیوها یک «پسزمینه تار نمونهبرداری رنگی» وجود خواهد داشت که محتوا را منعکس میکند. یوتیوب دید که بهتر از یک پسزمینه سیاه و سفید ساده مناسب است. عملکردهای اصلی مانند دکمههای «پسندیدن» و «نپسندیدن» در کنار ویدیو قرار دارند.
YouTube Shorts، فرمت ویدیویی یوتیوب عمودی، کوتاه و بسیار شبیه به TikTok اکنون راه خود را به صفحههای تلویزیون باز کرده است.