شیائومی ردمی کی ۵۰ پرو تِک چی

شیائومی ردمی کی ۵۰ پرو تِک چی

هرچند در برابر غوطه‌ور شدن در آب هیچ استقامتی ندارد و درجا خراب می‌شود اما پاشش آب و مجاورت با رطوبت یا گرد و غبار، خطری برای این گوشی ردمی نخواهد داشت. گوشی ردمی k50 پرو دارای یک پنل Super AMOLED می باشد این صفحه نمایش در رنج صفحه نمایش های پرچمدار می باشد، این صفحه نمایش می تواند تصاویر را با وضوح 1080 پیکسل در 2400 پیکسل نمایش دهد. که شما در مقابل نور خورشید هم دچار مشکل نخواهید شد، نرخ نوسازی تصویر های این صفحه نمایش 120 هرتزی می باشد که خیلی کاربردی است، اندازه آن هم 6.67 اینچ می باشد که با 107.4 میلی‌متر برابر است. نسخه پرچمدار شیائومی ردمی کی 50 – Xiaomi Redmi K50 با چیپست اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 در راه است. به زودی شیائومی از گوشی ردمی K50S Pro با یک ویژگی منحصر به فرد رونمایی می‌کند. گوشی شیائومی 12 تی پرو، همان ردمی کی 50 اولترا برای بازار جهانی خواهد بود و مشخصات و طراحی مشابهی با آن دارد.

گوشی شیائومی ردمی K50

گوشی ردمی کی ۵۰ اولترا از استانداردهای Dolby Vision و HDR10+ نیز پشتیبانی می‌کند. اندازه صفحه نمایشگر ۶.۶۷ اینچ و نسبت صفحه نمایش به بدنه در این گوشی ~۸۶.۷% است. این صفحه نمایشگر از نوع OLED است که خب به نوبه خود نمایشگر خوبی محسوب می‌شود. این پنل ۱۲ بیتی می‌تواند ۶۸.۷ میلیارد رنگ را به نمایش در آورد که در نوع خود قابل مقایسه با هیچ گوشی دیگری نیست. برای خرید گوشی های شیائومی به سایت فروشگاه تخصصی موبایل تکنولایف مراجعه کنید. قدرت پردازشی بالا و سیستم خنک کننده آپگرید و چند لایه، باعث شده تا شیائومی به خود جسارت دهد تا این گوشی را در مقایسه با آیفون 13 پرو قرار دهد و پردازش مولتی تسک و اجرای بازی‌های سنگین را برای مخاطب راحت کند.

بخوان  سئو چیست ؟ چرا باید به سئو سایت اهمیت بدهم؟

شیائومی Redmi K50 Ultra

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به شرکت رایانه همراه نمایندگی شیائومی می باشد. تو جعبه گوشی Redmi K50 Gaming یه کابل Type-C، آداپتور 120 واتی و قاب ژله‌ای قرار گرفته. مستقیم روی گوشی دارند باید با حساسیت بسیار بالایی انتخاب و خریداری شوند. این شرکت یکی از شرکت های بزرگ در طراحی و ساخت تلفن همراه و انواع مختلف لوازم جانبی گوشی می باشد. ۱۴۰۱ © تمامی حقوق این وب سایت برای تکراتو – اخبار تکنولوژیمحفوظ بوده و نقل مطالب تنها با ذکر منبع سایت بصورت لینک، مجاز است. بلاگ دیوار در تلاش است تا با ارتقا دانش کاربران خود، در بهبود تجربه کاربران در استفاده از دیوار تأثیرگذار باشد.

آداپتور 120 واتی داخل جعبه میتونه باتری رو تقریبا دقیقه‌ای فول شارژ کنه که برای یه گوشی گیمینگ عملکرد خیلی خوبی به حساب میاد. همچنین قابلیت فیلمبرداری 1080 با 30/60 فریم بر ثانیه روی دوربین سلفی وجود داره. Redmi K50 Ultra دارای یک صفحه نمایش 12 بیتی 6.7 اینچی از نوع OLED است که توسط TCL CSOT چین و Tianma عرضه شده است. این پنل رزولوشن 2712 در 1220 پیکسل و نرخ نوسازی 120 هرتز دارد و از HDR10 پلاس، Dolby Vision، DCI-P3 و Adaptive HDR پشتیبانی می‌کند. گوشی Redmi K50 Ultra دارای چه ظرفیت حافظه‌ای است؟ این گوشی با ظرفیت حافظه ۱۲۸ گیگابایت با ۸ گیگابایت رم، ۲۵۶ گیگابایت با ۸ و ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت با ۱۲ گیگابایت رم عرضه می‌شود.

گوشی شیائومی 12T پرو به عنوان نسخه جهانی Redmi K50 Ultra در پایگاه داده FCC دیده شده و از مهم‌ترین مشخصات فنی آن باخبر ردمی کا ۵۰ شده‌ایم. نوآوری و خلاقیت در شناخت کامل کالا به مشتری اولویت اول این سایت فروشگاهی محسوب می‌شود که می‌توان این مهم را وجه تمایز این سایت فروشگاهی با سایرین قلمداد کرد. تصاویر سه بعدی، اطلاعات فنی و نقد و بررسی های دقیق و به روز از جمله این موارد محسوب می‌شوند. خواهشمند است در صورتی که تجربه کار با گوشی موبایل Redmi K50 Ultra شیائومی را دارید تجربیات خود را دربخش نظرات این گوشی موبایل با کاربران دیگر به اشتراک بگذارید. همانطور که به آن اشاره شد در حال حاضر Redmi k50 pro به طور انحصاری در چین قابل خرید می‌باشد و قیمت پایه آن از 2999 یوان شروع می‌شود. به زودی با گارانتی رسمی شیائومی رایانه همراه وارد بازار و قابل خرید در می‌همراه می‌باشد.

  • وضوح تصویر 3200×1440 پیکسل و حداکثر روشنایی 1200 نیت است که از فناوری HDR10+ نیز پشتیبانی می‌کند.
  • این روزها بازار رونمایی از گوشی‌ها و تبلت‌های جدید بسیار داغ شده و شرکت‌های مختلفی مانند سامسونگ، شیائومی و ردمی به معرفی جدیدترین محصولات خود پرداخته‌اند.
  • شیائومی از گوشی ردمی K50i با تراشه دایمنسیتی 8100، نمایشگر 6.6 اینچی با نرخ نوسازی 144 هرتز، باتری بزرگ و پشتیبانی از شارژ سریع رونمایی کرد.
  • گوشی ردمی K50 به باتری 5500 میلی آمپر ساعتی مجهز شده و از شارژ سریع 67W پشتیبانی می‌کند.
  • قلب تپنده ردمی کی ۵۰ اولترا بهترین و جدیدترین تراشه کوالکام خواهد بود.
  • سلام ببخشید کی ۵۰ چه موقع میارین؟؟لطفا قیمت رو یه جوری بزارین مستضعفین هم بتونن خرید کنن،خدا خیر و برکت وسلامتی بهتون بده ممنونم.
بخوان  اولیه علت باید (انجام دهید) اینترنت