شیائومی لپ تاپ Redmi G Pro را معرفی کرد

لپ تاپ Redmi G Pro حدود ۲.۶ کیلوگرم وزن دارد و ضخامت آن نیز ۲۸.۴۵ میلی‌متر گزارش شده است. باتری ۸۰ واتی این دستگاه نیز با شارژر ۳۰۰ واتی عرضه می‌شود. لپ تاپ گیمینگ Redmi G Pro را می‌توان به قیمت ۱۰۹۲ دلار خریداری نمود.



منبع

لپ تاپ گیمینگ Redmi G Pro به نمایشگر با ابعاد ۱۶ اینچ و پنل LCD مجهز شده و قادر است تصاویر را با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل برخوردار است. این نمایشگر تصاویر را با نرخ بروزرسانی تا ۲۴۰ هرتزی برای کاربران به نمایش می‌گذارد و از ۱۰۰ درصد فضای رنگی sRGB پشتیبانی می‌کند. از دیگر خصوصیات صفحه نمایش Redmi G Pro می‌توان به روشنایی ۵۰۰ نیت، عمق رنگ ۱۰ بیت و گواهی HDR ۴۰۰ اشاره کرد.

برای خنک نگه داشتن دستگاه از ۴ لوله استفاده شده و فن دوگانه ۱۲ واتی نیز موجود است. شیائومی برای اتصال لپ تاپ Redmi G Pro به دیگر دستگاه‌ها، آن را به درگاه USB-C، سه درگاه USB-A ۳.۲ Gen۲، یک پورت USB-A ۲.۰، درگاه HDMI ۲.۰، جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری و پورت پاور DC مجهز کرده است.

انجام کار‌های پردازشی لپ تاپ Redmi G Pro بر عهده پردازنده Ryzen R۷-۶۸۰۰H گذاشته شده و یک پردازنده گرافیکی RTX ۳۰۶۰، ۶G با توان ۱۳۰ وات نیز گیمینگ رده بالا را ممکن کرده است. در بخش حافظه نیز ۱۶ گیگابایت رم دو کاناله DDR۵-۴۸۰۰ و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی SSD در نظر گرفته شده است.

شیائومی یک محصول جدید را به سری لپ‌تاپ‌های خود اضافه کرده است. لپ تاپ گیمینگ Redmi G Pro با سخت‌افزار قدرتمند و برای گیمر‌ها طراحی شده است. این دستگاه از پردازنده Ryzen برخوردار است و با قیمت به نسبت مناسب ۱۰۹۲ دلار عرضه می‌شود.

بخوان  قفل شهرهای هوشمند باز شد

مشخصات لپ تاپ Redmi G Pro