شیشه شیر ضد نفخ و ارتودنسی + قیمت 48 مدل محبوب و باکیفیت | madaraan

شیشه شیر ضد نفخ و ارتودنسی + قیمت 48 مدل محبوب و باکیفیت | madaraan

بنابراین باید بهترین گزینه را برای او انتخاب کرده و شیشه شیرها را از معتبرترین فروشگاه‌ها در ایران خریداری کنید. امروزه برای برطرف کردن بسیاری از مشکلات برای نوزادان، انواع شیشه شیرها را با ویژگیهای مختلفی طراحی و تولید می کنند. شیشه شیر آنتی کولیک یا ضد نفخ دارای خاصیتی می باشد که از ایجاد نفخ یا کولیک در نوزاد جلوگیری می کند. شیشه شیرهای نچرال یا طبیعی به شکلی طراحی و ساخته شده اند، که شباهت زیادی به سینه مادر دارند. همان طور که گفته شد ، امروزه شیشه شیر توسط شرکت‌های مختلف تحت عنوان برندهای متفاوت تولید می‌شود که این محصولات دارای ویژگی‌ها و امکانات مختلفی است. این تفاوت در ویژگی‌ها باعث به وجود آمدن ، تفاوت در قیمت شیشه شیر نوزاد و بچه می‌شود.

شیر خشک سیمیلاک شماره یک

مادرانی که به دلایل مختلف نمی توانند از سینه خودشان به فرزندشان شیر دهند، به سراغ استفاده از شیشه شیر می روند. بنابراین کودک هم از شیر مادر بهره می برد و مشکلی هم با خوردن شیر نخواهد داشت. معمولا وقتی از این وسیله استفاده می کنند که مادر حضور نداشته باشد. با توجه به اینکه استریل بودن شیشه شیر برای پیشگیری از انتقال عفونت به نوزاد از اهمیت ویژه برخوردار است. بهتر است برای خشک شدن شیشه شیر ها پس از شستشو از خشک کن جداگانه ای استفاده کرد.

یشه شیر چیکو مدل Natural Feeling ظرفیت ۱۵۰ میلی لیتر

برای خرید شیشه شیر کافی است با مراجعه به محصولات همین صفحه و مطالعه اطلاعات مورد نیاز با نوزادتان شیشه شیر مناسب را انتخاب و برای خرید اقدام نمایید. در صورتی که خوردن شیر از سینه مادر امکان پذیر نباشد، مادر می تواند از شیشه شیر به عنوان جایگزین استفاده کند. یکی از دغدغه های مادران انتخاب شیشه شیر مناسب با نوزاد برای حفظ سلامت اوست.

  • همچنین باید با توجه سن کودک سرشیشه با سوراخ مناسب سن او انتخاب شود.
  • محصولاتی از جنس طلق ، پیرکس ، استیل و غیره که در اندازه‌های مختلف و با اشکال متفاوت تولید می‌شوند.
  • کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت نو اندیشان گلشن سلامتی (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد.
بخوان  موبایل خود را به واقعیت تبدیل کنید
به‌علاوه قیمت شیشه‌های دسته‌دار از نمونه‌های بدون دسته بیشتر است. در کنار این‌ها با بالا رفتن ظرفیت شیشه، قیمت آن نیز افزایش پیدا می‌کند. اما می‌توان بطری از جنس شیشه، طلق یا استیل را نیز در بازار پیدا کرد. شیشه شیرهایی با بطری پلاستیکی سبک هستند و با قیمت مناسبی ارائه می‌شوند و تنوع مدل در آن‌ها بسیار زیاد خرید شیشه شیر – https://madaraan.ir/ghaza-khori-nozad/baby-bottle/ – است. قیمت شیشه شیرنوزاد دارای تنوع بالایی است و شما می توانید بهترین خرید را انجام دهید.

یشه شیر چیکو مدل ۱۰۴۱۷ ظرفیت ۳۳۰ میلی لیتر

شیشه شیر بچه و نوزاد یکی از مهم‌ترین وسایل برای رفع نیازهای تغذیه‌ای او است. به همین دلیل باید شیشه شیر را از یک فروشگاه معتبر خریداری کرد. فروشگاه نی نی بازار یکی از بهترین فروشگاه‌ها در زمینه تامین و فروش انواع وسایل موردنیاز برای مادر و کودک است که برای تمام کالاها، ضمانت کیفیت دارد. به همین دلیل شما می‌توانید انواع شیشه شیر را در بازه‌های قیمتی متفاوت و انواع مختلف پیدا کنید.