طبق گزارش‌ها، قرارداد خرید ایلان ماسک در توییتر بازمی‌گردد

توییتر به نوبه خود احتمالاً به نوعی خروج نیاز دارد، به این معنی که یک مالک جدید و تزریق نقدی عظیمی که ممکن است همراه آن باشد. برای روشن بودن، پلتفرم در هیچ یک از آخرین پروژه های خود کند نشده است. اوایل این هفته. توییتر اعلام کرد که مشترکین توییتر آبی به ویژگی‌های جدید و محدود ویرایش توییت دسترسی خواهند داشت.

در ساعات منتهی به این خبر، ماسک بود مشغول توئیت کردن درباره روسیه و اوکراین است (در برگه جدید باز می شود)، در توییتر با گری کاسپاروف، استاد و فعال شطرنج و رئیس جمهور اوکراین مبارزه کرد ولودیمیر زلنسکی (در برگه جدید باز می شود). او هنوز علناً در مورد این گزارش اظهار نظر نکرده است.

ایلان ماسک، میلیاردر داوطلب، ممکن است بالاخره آماده باشد تا آن معامله غول پیکر توییتر را ببندد – حداقل برای امروز.

این داستان در حال توسعه است …





منبع

اتفاقاً، ما در توییتی از ماسک پرسیدیم که آیا معامله دوباره برقرار است و پاسخی دریافت نکردیم.

تا زمان نوشتن این مقاله، هیچ پرونده جدیدی از ماسک یا توییتر با SEC (کمیسیون بورس اوراق بهادار) در رابطه با این معامله وجود نداشت.

ماسک روز دوشنبه نامه ای را به دادگاه ارائه کرد تا معامله را طبق شرایط اولیه مورد توافق آغاز کند. بر اساس گزارش بلومبرگ. این خبر چند روز قبل از عزل ماسک در پرونده ای منتشر می شود که به دنبال کنار گذاشتن این معامله بود – و تنها چند روز پس از برخی از متن های خصوصی ماسک (در برگه جدید باز می شود)بین همکاران، دوستان و جک دورسی، مدیرعامل سابق توییتر، در جریان کشف آزاد شدند. پیام‌های تازه منتشر شده، نحوه نگاه ماسک به توییتر، ویژگی‌های جدید آن (مانند Twitter Blue که از آن متنفر است) و خود معامله را روشن می‌کند.

بخوان  چت ربات Bing AI مایکروسافت در واقع کاربران را وسوسه می کند که از گوگل دور شوند