طراحی داخلی هتل-ستاوند پاژ مهندسین مشاور طراحی داخلی هتل های 5 ستاره

خیالتان از این بابت راحت باشد که هر غذایی در این رستوران میخورید نهتنها اسم آن، بلکه طعم و پشتوانه آن هم عربی است. باب البحر از آن رستورانهای مشهور و شناخته شده عربی در تهران است که علاوه بر غذاهای آن، فضای رستوران و دکور آن هم حال و هوای مراکش و لبنان دارد. از سوی دیگر اگر می خواهید یک کافی مدرن و ساده را از آن خود کنید باید به این موضوع توجه داشته باشید که تنالیته رنگ در دکوراسیون های مدرن با استفاده از رنگ های شاد و وسایلی که شکل و طرح آن ساده دنبال شده است به انجام اصول طراحی داخلی رستوران می رسد.

یکی از مهمترین بخش ها در طراحی داخلی رستوران توجه به تعداد میز و صندلی هاست. دقت در طراحی داخلی رستوران می تواند به دنبال خود رضایت مشتری و هم چنین افزایش تعداد ارباب رجوع و مشتریان را داشته باشد. مهم ترین هدف از طراحی جذاب پله ها، لابی و سالن انتظار تبدیل مخاطب به مشتری هتل است. اما به تازگی دفتر طراحی پل و شرکا آن محل را به یک رستوران تبدیل کردند. به علاوه، به لطف تمهیدات هوشمندانه ی تیم معماران این پروژه، کافه Tewa به نمادی مهم برای نمایش سبک زندگی در کنار آب تبدیل شده است. به این ترتیب برای پباده سازی دکوراسیون رستوران بهتر است رنگ قرمز را در کنار بقیه رنگها به کارگیری نمایید. در این مورد می خواهیم بگوییم که بهتر است برای خوش آمدگویی به مشتریان خود به طراحی درب ورودی هم دقت کافی را داشته باشید. در این مطلب می خواهیم این مسئله را کمی بیشتر بررسی کنیم و موارد مهم در طراحی دکور داخلی رستوران را بیشتر بشناسیم. خبرنگاران | سرویس دکوراسیون – وقتی می خواهیم رستورانی را انتخاب کنیم در زمان صرف غذا، ملاک های مختلفی را می سنجیم؛ از کیفیت غذا گرفته تا فضای رستوران! 1- استفاده از چوب به عنوان پانل های جداکننده: در این کاربرد چوب دو حالت وجود دارد که یکی جدا سازی خیلی ساده و معمولی و به صورت دیوار جداکننده ی ثابت و یا متحرک است و دیگری به صورت یک المان هنری و بخشی از طراحی داخلی رستوران می باشد.

برای رستورانهای کوچک تر ممکن است از یک فریزی مجزا استفاده کنید اما، در طراحی اصولی آشپزخانه صنعتی لازم است تا حداقل دو فریز در فضا تعبیه گردد. وقتی صحبت از طرح داخلی رستوران کوچک یا خیلی کوچک می شود ، از رنگ سفید برای بزرگتر شدن مکان استفاده کنید. اما بااینحال میتوان چند ترفند کوچک را برای ایجاد چنین مناظری ایجاد کرد. مثلا برای سبک کلاسیک میتوان از مبلمان چرمی با دسته چوبی استفاده کرد. حوض یکی از اصلیترین آیتمها در معماری سنتی ایرانی است. کافه رستوران کوبابا در قلب خیابان جردن یکی از محبوبترین رستورانهایی است تمرکز اصلی آن روی غذاهای عربی، مدیترانهای و لبنانی است. لبینا یکی از رستورانهای لبنانی پرطرفدار منطقه اندرزگو و قیطریه تهران است. کیفیت خوب، برخورد مناسب کارکنان، سرویسدهی متوسط به بالا و دکوراسیون جذاب از جمله مهمترین ویژگیهایی است که میتوانیم از این رستوران برای شما بگوییم. اگر میخواهید یک رستوران متوسط با کیفیت خوب و قابلقبول را تجربه کنید که خیلی هم به خرج نیفتید، احتمالاً زاهد العراقی گزینه خوبی است.

بخوان  سرعت اینترنت خوب چیست؟ 1 بیتی

اگر تصمیم دارید دکور داخلی رستوران خود را کمی منحصر به فرد کنید، پیشنهاد ما این است که به سراغ آثار هنری بروید و آن ها را در جای جای رستورانتان قرار دهید. ما قطعات را به صورت نقشه یک به یک روی یک بنر چاپ نمودیم تا سازنده یک الگوی دقیق از قطعات را داشته باشد و این تکنیک باعث گردید که روش و هزینه ساخت را به نسبت آنکه ما از نیروهای گران استفاده کنیم، مقرون به صرفه باشد. همانطور که در این تصویر مشاهده می کنید برخی از لوازم چیده شده بر روی میز با پشتی صندلی ها هماهنگ هستند و به نوعی با آن ها هارمونی دارند. ایجاد یکپارچگی در فضای رستوران می توان چشم نواز بوده و زیبایی آن را در نظر مشتریانتان چندین برابر کند. نور خورشید به نوبه خود می تواند انرژی و حس و حال مثبتی را در فضا ایجاد کند و روشنایی آن، جلوه وسایل و مبلمان رستوران شما را هم چندین برابر کند.

لبینا تا اینجا در کارنامه کاری خود توانسته نمره قبولی کسب کند و درصد رضایت خوبی از مشتریانش کسب کند. رستوران عروس لبنان از جمله رستوران عربی در تهران است که حسابی کارنامه کاری معروفی دارد و توانسته در این سالها نام خود را با لقب بهترین همراه کند. در مجموع، رفتار با مهمانان خود مانند خانواده سلطنتی و اطمینان از نهایت راحتی و آسایش آنها، مهمترین ویژگی طراحی موفق اتاق هتل است. اما با این حال در فضای کافی شاپ می تواند تاثیرگزارترین ویژگی های زیبایی بصری خود را در برای مشتریان آنجا به نمایش بگذارند. برای اینکه رستورانی خاص و زیبا داشته باشید که برای مشتریان خاطره ­ی خوبی ایجاد کند؛ وجود برخی از المان ­ها و ویژگی ­ها موثر است. این مطلب از سفرزون قرار است سری بزنیم به بهترین و معروفترین گزینههایی که بین رستوران عربی در تهران وجود دارد. انواع دسرهای عربی مثل حمص، شاورما، شیرینهای ترکیهای و مراکشی مثل کنوفه و باقلوا را در منو آن وجود دارد. غذاهای عربی بینظیری در این رستوران سرو میشود که ترکیب آن با منظره دلنشین دریاچه چیتگر فراموشنشدنی است.

بخوان  شش مرحله آسان برای یک کارآمد موبایل تکنیک

طراحی داخلی رستوران ایرانی سبکهای متفاوتی دارد و باید توسط متخصصان ایرانی انجام شود. در نورپردازی باید به وضعیت سفره خانه توجه کرد. کف این حیاط که درست در وسط خانه قرار گرفته، با کاشیهای پر نقش و نگار باید تزئین شود. پهنا و ارتفاع صندلی باید مناسب باشد و انتخاب آن به گونه ای باشد که برای فرد فضای چرخش محدود در نظر گرفته شود و اگر زمانی به پهلو چرخید، فرد کناری مجبور نباشد جابجا شود. اگر میخواهید طعم یک فلافل خوشمزه و بهیادماندنی را بچشید، دمشق الاصیله پیشنهاد جذابی باید باشد! بدون شک در رستوران هایی که به عنوان یکی از فضاهای پر رفت و آمد افراد برای صرف وعده های غذایی شناخته می شوند، انتخاب رنگ در کنار مشخصه زیبایی باید متناسب با سبک رستوران و ذائقه افراد باشد. عاملی که باعث ایجاد وجوه اشتراک بین دو منطقه مجزا شده است که در نتیجه باعث کنار هم قرارگیری و جمع شدن افراد با یکدیگر می شود.

سرانجام، هنگامی که مشتری سفارش خود را دریافت کرد، مسیری را به سمت درب خروج تعیین کنید. در طراحی دکور فست فودی باید از رنگ هایی استفاده شود که باعث ایجاد اشتها در افراد شود و همچنین منجر به شاد شدن فضا گردد، معمولا رنگ های گرمی مانند زرد، نارنجی و قرمز در طراحی فست فودها بیشتر کاربرد دارند، ولی این رنگ ها طیف های مختلفی دارند که باید در استفاده از آن ها دقت کرد، از رنگ های براق نباید در طراحی دکور فست فودی استفاده کرد و رنگ های مات برای این منظور مناسب تر هستند، در صورتی که مکانی لوکس مد نظرتان است باید از طیف های رنگ قرمز استفاده نمایید. همه را باید به خوبی در نظر داشت و از کثیف شدن آن ها جلوگیری کرد. طراحی دکوراسیون داخلی رستوران بر نحوه درک مشتریان از رستوران شما تأثیر می گذارد و همچنین بر نحوه و تعداد سفارش آن ها تأثیر می گذارد.

در سمت چپ ورودی، سرویس بهداشتی وجود دارد که در واقع از فضای رستوران جدا شده است. چیدمان لازم است که متناسب با فضا و مساحت رستوران بوده و با تغییر چیدمان می توان از بسیاری از فضاهای مرده در رستوران استفاده کرد. آن چه که در این مطلب از ساختمانچی به بیان آن پرداختیم، ارائه نکات لازم در زمینه طراحی رستوران می باشد. یکی از سوالات رایج در مورد دکوراسیون فست فود بحث هزینه در نظر گرفته شده برای آن می باشد. همچنین می توانید برای هر چه زیباتر شدن دکوراسیون فست فود از وسایل تزیینی و اکسسوری های جذاب با رنگ های متناسب با چوب به کار رفته در دکور استفاده نمایید، رنگ های روشن مانند سبز و آبی روشن در کنار چوب می تواند حس آرامش و شادی را در محیط رستوران ایجاد کند. یکی از مهم ترین و اصلی ترین بخش ها در این زمینه میباشد.به صورتی که طراحی فست فود با طرح های سه بعدی درست شده توسط طراحان قابل تغییر میباشد.طراح فست فود این پروژه را به راحتی انجام میدهد. هتلی بدون طراحی داخلی خوب هیچ کاری نیست.طراحی اتاق های پنج ستاره هتل ، تجربه ای با کیفیت و عالی را در اختیار میهمانان قرار می دهد.

بخوان  راز پنهان در پشت چوب

حیاط در طراحی به سبک مراکشی باید در مرکز قرار بگیرد و در وسط این حیاط یک آبنما یا حوض قرار می­گیرد. همچنین باید فضایی را برای سرویسدهی مناسب، بین صندلیهای یک میز در نظر بگیرید. ایجاد فضایی که افراد بتوانند در کنار نوشیدن یک فنجان قهوه به مطالعه ی کتاب نیز بپردازند می تواند ایده ی جذابی باشد. در کنار کیفیت و سرویسدهی خوب این رستوران، قیمتها هم مناسب و بهصرفه است. اگر رستوران شما نور کافی ای را از خورشید دریافت می کند پیشنهاد ما این است که به هیچ وجه جلوی آن را نگیرید. در خاتمه اگر از ایده جذاب و خاصی برای طراحی و دکوراسیون رستوران خود استفاده کرده اید، نظرات و پیشنهادات خود را در خاتمهی همین صفحه در قسمت ارسال نظر با ما در میان بگذارید. این رستوران غذاها خود را در ظروف روحی سرو میکند و حتی اگر تمایل داشته باشید میتوانید قبل یا بعد از غذا قلیان عربی هم درخواست کنید. ریختن غذا و نوشیدنی در کف رستوران بسیار عادی است، بنابراین، باید از کفپوشی استفاده کنید که نگهداری راحتی داشته و به راحتی تمیز میشوند. بنابراین در دکوراسیون دکوراسیون هتل – پاسخگویی به نیازهای مشتری – ابتدا باید احساس راحتی در طول اقامت و در نهایت احساس رضایت از نتیجه اقامت مسافران در نظر گرفته شود.

جایی با طراحی خاص که یادآور یکی از بازارهای قدیمی قاهره یا مراکش است. فرهنگهای غذایی حتی در همین کشور خودمان هم آنقدر متنوع و خاص است که هر ذائقه و سلیقهای را راضی میکند. منوی این رستوران بسیار متنوع است و در بخشهای پیشغذا، سالاد، غذای فرنگی، منوی عربی و غذای دریایی به مشتریان ارائه میشود. برای پیش غذا میتوانید یکی از بشقابهای ترکی، فرانسوی، عربی، ایتالیایی یا اورینتال را سفارش دهید.سوپها و سالادهای پیور نیز بسیار پرطرفدار هستند. کیفیت خوب غذای این مجموعه شما را پیش مهمانان و عزیزانی که دوستشان دارید و میخواهید یک وعده غذای لذتبخش کنار آنها بخورید، سرافکنده نخواهد کرد! در حال حاضر برای رفع مشکل «مناطق نامطلوب» پیش از آغاز مراحل اجرایی طراحی دکوراسیون رستوران ، نقشهها و برنامهریزیهای مربوطه صورت گرفته و نمونههای کامپیوتری طرحهای اولیه جهت بررسی متخصصان تهیه میشود .