طراحی مجدد موزه‌ «آینده» دوبی توسط هوش مصنوعی

موزه آینده یک نمایشگاه اقتصادی برای ارائه ایده‌ها، خدمات و محصولات نوآورانه و آینده‌نگر است که در منطقه دوبی، امارات متحده عربی واقع شده است.

تصویر سوم گیاهانی را نشان می‌دهد که از روی زمین بیرون می‌آیند و موزه را در آغوش می‌گیرند و پرنده‌ای در پسزمینه از کنار آن عبور می‌کند.

طراحی مجدد موزه‌ «آینده» دوبی توسط هوش مصنوعی

تصویر سوم

طراحی مجدد موزه‌ «آینده» دوبی توسط هوش مصنوعی

تصویر چهارم

هدف این موزه توسعه فناورانه و نوآوری به‌ویژه در زمینه رباتیک و هوش مصنوعی است. با وجود این موزه، هنوز تکمیل نشده است، اما در طول سالیان گذشته، نمایشگاه مستقلی برگزار شده است.

انتهای پیام



منبع در مراسم افتتاحیه موزه شیخ محمد بن راشد آل مکتوم، حمدان بن محمد بن راشد آل مکتوم ولیعهد حکومت شهر دوبی و شیخ مکتوم بن محمد بن راشد آل مکتوم نیز حضور داشتند.

موزه، موزه بر توسعه و نوآوری به ویژه در زمینه‌های رباتیک و هوش مصنوعی تخصصی دارد.

در نهایت، عکس چهارم دوباره تصویر می‌کند که ساخت خانه‌های این موزه به صورت مربع چگونه خواهد بود.

اولین اعلامیه برای توسعه این موزه معروف در چهارم مارس ۲۰۱۵ توسط محمد بن راشد آل مکتوم، حاکم دوبی پس از نمایش ساختار در فوریه ۲۰۱۵ در جریان اجلاس سران دولت، اعلام شد.

به گزارش گزارش و به نقل از آی اینتیجه نهایی مجموعه‌ای از چهار تصویر چشم نواز است که هم معماری سنتی و هم طراحی آینده نگرانه را در هم می‌آمیزد. در توضیح این تصاویر آمده است: مرکز نوآوری و خلاقیت در دنیا که توسط هوش مصنوعی دوباره تجسم شده است. کدامیک از موارد مورد علاقه شماست؟

اخیرا موزه «آینده» دوبی در حساب اینستاگرام خود را نشان می دهد اگر این توسط مصنوعی مصنوعی(AI) دوباره طراحی شود، چگونه خواهد بود.

در تصویر اول، سیارات در ساختار این موزه دیده می‌شوند که این امر حس آسمانی را به موزه می‌بخشد. تصویر دارای رنگ آبی است که دومین اقیانوس‌ها است و یک نهنگ عظیم را نشان می‌دهد که از دایره ساختار موزه بیرون می‌آید.

طراحی مجدد موزه‌ «آینده» دوبی توسط هوش مصنوعی

تصویر اول

طراحی مجدد موزه‌ «آینده» دوبی توسط هوش مصنوعی

تصویر دوم

موزه آینده یک نمایشگاهی برای خدمات و محصولات نوآورانه و آینده‌نگر است. موزه آینده دارای سه بخش اصلی است: تپه سبز، ساختمان و فضای خالی. این موزه که بنیاد آینده دبی آن را بنا نهاده بود، قرار بود در سال ۲۰۲۱ افتتاح شود اما تا پایان سال نیز تکمیل نشد. دولت امارات دولت عربی نهایتا موزه را در ۲۲ فوریه ۲۰۲۲ افتتاح کرد. دلیل رسمی انتخاب این تاریخ برای افتتاح موزه، وارونه‌خوانگی آن است. واروخوانه یا قرینه خوانی یا پالیندروم(Palindrome) به واژه، جمله، عدد، شعر یا هر چیز دیگری گفته می‌شود که خواندن آن از چپ به راست یا از راست به چپ کاملاً یکسان باشد.

بخوان  قرار دادن نمونه جمع آوری شده روی سطح مریخ توسط استقامت