عاقبت انجام حرکات مارپیچ با موتورسیکلت در خیابان + فیلم

یادگرفتن از اشتباهات دیگران یکی از بهترین‌ها راهکار‌ها برای دور ماندن از خطرات است. انجام حرکات نمایشی با موتورسیکلت‌ها در خیابان یکی از این موارد است. در همین راستا پلیس ترافیک دهلی نو با انتشار یک ویدئوی هشدار دهنده تلاش کرد تا به رانندگان موتورسیکلت در این باره آگاهی رسانی کند.

پلیس ترافیک دهلی با انتشار این ویدئو در شرح آن نوشت: «خیابان محلی برای انجام حرکات زیگزاگی نیست. با انجام چنین کار‌هایی خطرناکی نه تنها جان خود بلکه سایر افراد را به خطر می‌اندازید، مانند این موتورسوار.»


بیشتر بخوانید


در این ویدئو که توسط پلیس ترافیک در توئیترمنتشر شده است یک راننده موتورسیکلت در حال انجام حرکات مارپیچ با موتورسیکلت در خیابان دیده می‌شود. در این ویدئو این راننده که به مهارت خود کاملا اطمینان دارد به شکل زیگزاگی از کنار سایر وسایل نقلیه عبور می‌کند. اما این تمام ماجرا نیست. لحظاتی بعد این موتورسوار تعادل خود را از دست داده و با موتورسیکلت خود در خیابان سرنگون می‌شود.

این ویدئو پس از انتشار در توئیتر مورد توجه کاربران هندوستانی قرار گرفت و با واکنش آن‌ها همراه شد. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «سرعت و انجام حرکات نمایشی شاید هیجان انگیز باشد، اما انتهای آن مرگ است.» کاربر دیگر نوشت: «هرگز در راه خانه هستید، به خاطر داشته باشید کسانی منتظر شما هستند؛ بنابراین همیشه حین رانندگی این نکته را به یاد داشته باشید.»



منبع