عرضه توالت هوشمند به پخش موسیقی و نورپردازی

اما این تجربه آرامش‌بخش هزینه بالایی دارد، چرا که هزینه خرید این توالت هوشمند در حدود ۱۱۵۰۰ دلار است.

امروز از امروز حتی می‌توانم یک توالت هوشمند در خانه خود نصب کنم که به دستیار صوتی هوشمند الکسا، نور الایدی و یک بلندگوی مجهز است و حدود ۱۰ هزار پوند قیمت دارد.

عرضه توالت هوشمند به پخش موسیقی و نورپردازی

بسیاری از ویژگی‌های این توالت برای تمیز کردن آن پس از استفاده هوشمندانه که شامل لامپهای فرابنفش برای تمیز کردن درون توالت و یک دستگاه مه‌پاش خودکار برای حذف هر گونه باقیمانده بیماری یا مدفوع روی کاسه توالت است.

این توالت همچنین دارای یک شلنگ داخلی است که دما، موقعیت و فشار آن را تنظیم می کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی میل، فناوری هوشمند در چند سال گذشته به یک ویژگی عادی در زندگی تبدیل شده است و همه چیز از خودرو، یخچال و حتی ماشین لباسشویی ما را تحت تأثیر قرار می دهد.

توالت کامل به دستیار هوش مصنوعی الکسا(Alexa) موسوم به Numi 2.0 هنگام استفاده، موسیقی و نورپردازی دارد، اما قیمت چشمگیری هم دارد.

این توالت هوشمند نیز مانند Numi 2.0 می‌تواند به تنهایی یا از طریق کنترل از راه دور خارج شود. سپس کاربران می‌توانند از سیستم خشک کن قبل از خشک کردن استفاده کنند.

توالت‌های هوشمند دیگر کاربردهای ویژه‌تری دارند. به عنوان مثال، دانشگاه استنفورد از دوربین‌ها، نوارهای آزمایش و حسگرها برای شناسایی هشدار دهنده ۱۰ بیماری از جمله سرطان، بیماری و بیماری قلبی از روی مدفوع و عفونت استفاده می‌کند. این دستگاه از یک اسکنر اثر انگشت بر روی فلاش تانک برای تشخیص تفاوت بین کاربران مختلف استفاده می‌کند.

بخوان  واتس اپ اکنون به شما امکان می دهد از کدهای مخفی برای قفل کردن چت های خصوصی خود استفاده کنید

این توالت هوشمند همچنین به گرمکن لوکس، دستگاهی خودکار و باز و بسته شدن خودکار درب و همچنین یک خشک کن باد گرم برای پایین تنه کاربر است.

این توالت هوشمند دارای یک سیستم چرخش آب قوی موسوم «تورنادو فلاش» است که در آب از پایین رفتن به سویی، چندین بار دور کاسه پاشیده می‌شود و در نتیجه تمیزتری نسبت به بسیاری از توالت‌ها ایجاد می‌شود. سپس از نور فرابنفش ۲۲۰ نانومتری برای زدودن از میکروسکوپی باقی مانده در کاسه توالت استفاده می‌کند.

به عنوان مثال توالت هوشمند Neorest NX2 ساخته شده توسط شرکت توتو را می‌توان با قیمت 13 هزار دلار خرید و به هر کسی که روی آن می‌نشیند، می‌توان آن را بالا و پایین کرد.

شرکت سازنده می‌گوید نشیمن‌ این توالت دارای محیطی آبگرم مانند هستند که تجربه کاربر را از رفتن به سرویس بهداشتی تا ایجاد آرامش‌بخش می‌کند.

این توالت فرنگی در اختیار توزیع کنندگان قرار می گیرد و در روزهای آینده برای خرید مستقیم در دسترس خواهد بود.

انتهای پیام



منبع

توالت هوشمند Numi 2.0 اولین بار توسط شرکت Kohler مستقر در ویسکانسین آمریکا در نمایشگاه CES در سال 2019 معرفی شد، اما در نهایت به بازار عرضه شده است.

کاربران می‌توانند از طریقتوث به برنامه Kohler Konnect برای استفاده از گزینه‌های پخش موسیقی و استفاده از تمام ویژگی‌های دیگر آن از طریق یک کنترل از راه دور استفاده کنند.

اما این اولین هوشمندی نیست که می‌تواند شگفت‌انگیز باشد، چرا که برخی از توالت‌های هوشمند امروزی حتی قادر به تشخیص بیماری‌های مختلف با بررسی مدفوع و کاربران مبتلا هستند.

بخوان  منظومه شمسی ما نادرترین نمونه در میان منظومه‌ها است