فرود هواپیمای ربوده شده در مزرعه سویا! + فیلم

مقامات پلیس گفتند پترسون با وجود ارسال پیام خداحافظی برای پدر، مادر و خواهرش در فیسبوک در این فرود دشوار دچار جراحت و آسیب نشد. در پیام او آمده بود: «واقعا هیچ وقت نمی‌خواستم به کسی آسیب بزنم. از همه عذر می‌خوام. من پدر، مادر و خواهرم را دوست دارم و این تقصیر تو نیست. خداحافظ.»

بیشتر بخوانید


مردی که پس از ربودن یک فروند هواپیمای دوموتوره تهدید به سقوط آن روی مرکز خرید والمارت در میسیسیپی کرده بود فاقد گواهینامه خلبانی یا تجربه پرواز بود. ” کوری واین پترسون ” ۲۹ ساله پس از آنکه روز شنبه این هواپیما را از فرودگاه منطقه‌ای شهر توپلوو ربود و به پرواز درآورد دستگیر و به سرقت و تهدید تروریستی متهم شد.

کوواکا گفت که یک مرکز خرید محلی در میسیسیپی پس از تماس پترسون در ساعت ۵:۲۰ دقیقه با ۹۱۱ و اعلام اینکه قصد سقوط هواپیما روی این مرکز خرید را دارد تخلیه شد. با این حال او پس از ۵ ساعت پرواز بر فراز میسیسیپی بدون مشکلی در یک مزرعه سویا هواپیما را بر زمین نشاند و توسط پلیس دستگیر شد.

مقامات پلیس موفق شدند در طول پرواز با پترسون تماس گرفته و او را برای نشاندن هواپیما متقاعد کنند. با این حال پترسون نمی‌دانست چگونه باید هواپیما را بر زمین بنشاند. مقامات گفتند یک خلبان خصوصی برای فرود هواپیما، به پترسون راهنمایی لازم را ارائه کرد. با این حال او یکبار در آخرین لحظه برای فرود منصرف شد و به پرواز ادامه داد. بنا به گفته گوواکا یکی از تماس گیرندگان با پترسون حوالی ساعت ۱۰ با اداره پلیس تماس گرفت و اعلام کرد که هواپیما بدون آسیب در یک مزرعه فرود آمده است. این هواپیما در فاصله ۸۵ مایلی حنوب شرقی ممفیس در ایالت تنسی و حدود ۴۵ مایلی شمال غربی توپلوو بر زمین نشست. 

بخوان  کشف نقش ضدی نورونهان روده

” جان کوواکا”، رئیس پلیس توپلوودر کنفرانس مطبوعاتی گفت که پترسون کارمند این فرودگاه محلی بوده که کار وی سوختگیری هواپیما‌ها بوده است. او تاکید کرد که پترسون گواهینامه خلبانی ندارد. با این استخدام پترسون در این فرودگاه امکان دسترسی او به هواپیما‌های دوموتوره فراهم کرد که همین امر منجر به ربودن یکی از آن‌ها و گشت پنج ساعته بر فراز میسیسیپی بود.


بنا به اعلام پلیس آمریکا در این حادثه به پترسون یا فرد دیگری از اهالی محلی آسیبی وارد نشد. تحقیقات پلیس محلی آمریکا در این باره ادامه دارد.



منبع