قیمت، خرید انواع پی ال سی PLC- فروشگاه تخصصی اتوماسیون صنعتی سیماتیک کنترل

به همین دلیل است که PLC ها ، اغلب به عنوان کامپیوتر های صنعتی نیز شناخته می شوند. هر پی ال سی از مشخصه‌ها و ویژگی‌های زیادی برخوردار است برای مثال می‌‎توان به تعداد تایمر، تعداد ورودی و خروجی آنالوگ و دیجیتال، تعداد شمارنده‌ها، سرعت اجرای دستورات، حجم حافظه قابل برنامه ریزی و … اشاره کرد. اساسا پی ال سی‌ها از پورت‎‌های ارتباطی صنعتی برخوردار هستند که با استفاده از آن به سایر دستگاه‌ها متصل می‌شوند؛ این مسئله موجب می‎‌شود که اطلاعات به سرعت تبادل شوند و پی ال سی‎‌ها با دقت بیشتر پارامترها را کنترل کنند. در واقع سری SIMATIC S7-300 را می‌توان با حداکثر 32 ماژول در فضای بسته و بدون فن به کار گرفت.

توصیه میکنیم در خرید و انتخاب plc مد نظر خود موارد زیر را حتما در نظر گرفته و بر اساس نیازمندی خود در پروژه صنعتی، اقدام به خرید نمایید. تمامی محصولات سفارش داده شده در سریع ترین زمان ممکنه بدون کوچک ترین آسیبی به دست مشتریان عزیز می‌رسد. تمامی محصولا موجود در فروشگاه ویل طب دارای ضمانت هستند و شما می توانید با آرامش خاطر خریدی مطمئن را تجربه کنید. آماده مشاوره به شما عزیزان در جهت انتخاب و خرید انواع تجهیزات صنعتی متناسب با شرایط و نیاز شما می‌باشند. وجود ولتاژ در دو سر ترمینال کارت و پورت های ارتباطی را بررسی نمایید و همینطور در صورت فعال نشدن یک خروجی باید LED موجود بر روی کارت I/O مورد از خروجی ها می باشد.

با کاهش حجم سیم های مصرفی در پی ال سی زیمنس، میزان فضای اشغال شده توسط تاسیسات و تجهیزات صنعتی تا 50 درصد کاهش می یابد. با قابلیت نمایش خطا در PLC، خطاها در تاسیسات صنعتی سریعتر رسیدگی می شود. عدم وجود نویز الکترونیکی و شنیداری از دیگر مزایای استفاده از این سیستم است . عملکرد ، سرعت و قابلیت اطمینان بسیار بالایی دارند.از مزایای پی ال سی plc می توانیم به این موضوع اشاره کنیم که در مقایسه با سیستم کنترل رله سیم بندی سیستم جدیدی دارد. برندهای مختلف ممکن است برای ساماندهی و عملکرد صحیح واحدهای پی ال سی، نرم افزارهای مختلفی روی آن ها نصب کنند. برای مثال برند چینی دلتا برای محصولات خود از نرم افزار پی ال سی دلتا با نام ISPSoft استفاده می کند یا برای برنامه نویسی PLC های زیمنس از نرم افزار SIMATIC Manager استفاده می شود.

بخوان  فروشگاه شرکت تکنولوژی برتر | 1biti

عملکرد این نوع PLC ها مانند PLC های بزرگ است با این تفاوت که از خروجی ها و ورودی های کمتری در ساختار خود استفاده می کنند. لازم به ذکر است که در ساختمان مینی پی ال سی می توانید یک ردیف دکمه با صفحه نمایش کوچک مشاهده کنید. امکان برنامه ریزی این نوع PLC با دکمه یکپارچه و صفحه نمایش کوچک یا کامپیوتر وجود دارد. شرکت زیمنس یک شرکت آلمانی است که در سال ۱۸۴۷ توسط شخصی به نام ورنر فون زیمنس تاسیس شد. این شرکت امروزه در رده کمپانی های صنعتی بزرگ و توانمند جهانی قرار دارد و محصولات تولیدی زیمنس دارای طیف گسترده ای می باشد.

  • هرچند، به گفته نمایندگی زیمنس، simatic s5 plc ها بسیار قدیمی‌اند، به‌طوری‌که دیگر در خط تولید کارخانه زیمنس قرار ندارند و تولید نمی‌شوند.
  • مهمترین نکته‌ای که باید بدانید این است که پی ال سی جزء کالاهای گران صنعتی محسوب میشود.
  • دستگاه PLC می‌تواند داده‌ها را از نقاط ضبط خودکار داده‌ها مانند سنسورها و یا از نقاط ورودی انسانی مانند دکمه‌ها و سویچ‌ها دریافت نماید.
  • می توانید با توجه و ارزیابی نیاز های تولید خود در صنعت ، بهترین محصول را انتخاب نموده و از آن در جهت ارتقای شرکت خود ، استفاده نمایید.
مدل S7-300 محبوب‌ترین PLC ساخته شده توسط شرکت زیمنس می‌باشد که در بسیاری از کشورها همچنان در حال انجام‌وظیفه است، این PLC به دلیل کاربرد فراوان انتخاب شماره یک مهندسین جهت یادگیری و البته انجام کارهای صنعتی می‌باشد. امروزه برای کنترل کردن بسیاری از دستگاه ها در صنایع مختلف از رایانه پی ال سی plc استفاده می شود. بیشترین کاربرد دستگاه پی ال سی در صنایعی مانند خودروسازی، غذایی، پلاستیک، حمل و نقل، ساختمانی و…برای کنترل دستگاه های صنعتی استفاده است. علاوه بر کنترل دستگاه های صنعتی از پی ال سی برای کنترل فرمان مدار، کنترل سیستم خط تولید و…استفاده می شود. در گذشته برای کنترل کردن فرآیندهای مکانی و دستگاه های صنعتی از رله یا تایمر استفاده می شد.

بخوان  اما اینها به چه معنا هستند؟ 1 بیتی

هر پی ال سی دارای دو قسمت سخت افزاری و نرم افزاری است؛ که قسمت سخت افزاری آن شامل واحد منبع تغذیه، CPU، ترمینال‎‌های ورودی، ترمینال‎‌های خروجی، حافظه، مدول منبع تغذیه، مدول رابط، مدول ارتباط پروسسوری و … است. یک ویژگی خوب که در PLCها دیده می‎‌شود این است که استهلاک مکانیکی ندارند بنابراین از طول عمر بالایی برخوردار هستند؛ و به صورت دوره‌ای احتیاجی به تعمیرات یا سرویس دهی ندارند. اساسا نسبت به ماشین‌های رله‌ای از حفاظت و ضریب اطمینان بسیار بالاتری برخوردار هستند.

این سری را میتوان برای اهداف ساده تا نسبتا پیچیده کنترلی به کار برد که به دو شکل Compact و ماژولار عرضه می‌شود. Plc سری 200 زیمنس انواع و پارت نامبرهای مختلفی دارد که در برخی از انواع آنها می‌توان از ماژولهای اضافی در کنار CPU بهره برد. کاملاً ماژولار (امکان شخصی‌سازی و قابلیت توسعه) می‌باشد و از قابلیت‌های بسیار خوبی جهت شبکه کردن و توسعه اتوماسیون بهره می‌گیرد. به این معنا که سه بخش اصلی آن از هم جدا می‌شوند و می‌توان ماژول‌های تغذیه، CPU، ورودی و خروجی‌ها را در کنار هم قرار داد، این مدل بیشترین قابلیت توسعه را به متخصص قیمت پی ال سی PLC می‌دهد.

ویژگی های محصول S7 200 ؛

این کنترل کننده‌ها علاوه بر عملکرد منطقی سریع، از پروتکل‌های ارتباطی مختلف جهت اتصال به AC درایوها و HMI ها پشتیبانی می کند. قیمت ارزان و کاملا رقابتی PLC دلتا کاربران و فعالان حوزه‌های مختلف صنعتی را مشتاق به استفاده از این محصولات کرده است. PLC LOGO کوچکترین پی ال سی از خانواده محصولات اتوماسیون صنعتی زیمنس آلمان است. از طرفی دارای قابلیت ماژولار می‌باشد که برای مبتدیان در عرصه اتوماسیون صنعتی بسیار مناسب است و به راحتی می‌توانند اقدام به خرید plc logo نمایند.

بخوان  ۱۰ حقیقت جالب در مورد تکنولوژی و فناوری که نمیدانستید 1 بیتی

همکار مطمئن شما در خرید آنلاین لوازم اتوماسیون صنعتی

قیمت، خرید انواع پی ال سی PLC- فروشگاه تخصصی اتوماسیون صنعتی سیماتیک کنترل پی ال سی دلتا جزء پر فروشترین کنترل کننده‌های منطقی در کشور می‌باشد.PLC های شرکت دلتا امکانات متنوعی دارد. هر زمان که سخن از طراحی یک پی ال سی به میان می آید، به این معنا می باشد که ۲ فاکتور مهم آنالیز فرآیندهای صنعتی و تعیین برنامه برای قابلیت برنامه ریزی را شامل می شود. پی ال سی یک کنترلر کامپیوتری صنعتی است که به عنوان ناظر و مجری در بسیاری از صنایع بزرگ و کوچک استفاده می شود. Omron یا امرن یک تولیدکننده ژاپنی است که طیف وسیعی از کنترلرهای مخصوص سیستم های اتوماسیون صنعتی را تولید می کند.