لباس مرد عنکبوتی اصل و ارزان کشی

در سال ۲۰۱۸ , جکسون و جیلنهال به تیم بازیگری پیوستند. تم کاراکتر “Mysterio” به عنوان کاراکتر شرور داستان است. موتیف این تم آرامتر و فکر شده تر است. برای اطلاعات دقیق تر درباره این مرد عنكبوتی این مقاله را بخوانید. موسیقی اینبار کمی ساده تر است. در پایان ترک شاهد آن هستیم موسیقی وارد حوضه قهرمانی می شود, موسیقی تم اسپایدر من بلندتر و عالیتر شده است. چندین موسیقی تم خفن هم در آن وجود دارد که به طور کلی این آلبوم را به یکی از بهترین آلبوم های موسیقی فیلم مارول تبدیل کرده است. به طور خلاصه موسیقی تم عاشقانه آلبوم را معرفی میکند , موسیقی به همان سرعتی که اغاز می شود به پایان می رسد و تنها شاهد ۳۰ ثانیه از این عشق هستیم. به همین سبب اتفاقاتی برای پیتر پارکر اتفاق میافتد که نه تنها خود وی بلکه خانواده او را نیز تحت تاثیر قرار میدهد. باید این مورد را هم بگویم هنوز فیلم را تماشا نکرده ام تنها حدس میزنم.

ترک بعدی “World’s Worst Water Feature” نام دارد که در آن شاهد موسیقی های اکشن و قسمت های اکشن داستان هستیم. در آلبوم میتوان شاهد آن بود که کاراکتر دیگر ان شخص بی تجربه قسمت قبل نیست و بزرگ و با تجربه شده است. این DLC که اگر بخواهید هر سه قسمتش را تجربه کنید ۲۵ دلار قیمت دارد، حداقل ۳ لباس جدید تا به حال معرفی شده است و اعلام شده است که هر قسمت از این DLC حداقل یک لباس تازه به بازی اضافه خواهد کرد؛ در نتیجه حداقل شش لباس جدید به فهرست لباسهایی که در بازی اصلی وجود دارد اضافه خواهد شد. بودجه ساخت فیلم ۱۶۰ میلیون دلار بود. فکر میکنم در اواسط فیلم اول بود که پارکر از دبیرستان فارغالتحصیل شد. و در تاریخ ۲ جولای ۲۰۱۹ در سینماهای سه بعدی و ایمکس کشور امریکا اکران خود را اغاز کرد. فیلمبرداری از جولای ۲۰۱۸ اغاز شد و در کشور های انگلستان و جمهوری چک و ایتالیا و نیویورک صورت گرفت. هالند هم عنوان فیلم را قبل از اغاز فیلمبرداری اعلام کرد. توبی مگوایر هم حسابی به نقش متعهد بود و برای اینکه بدنش آماده باشد، پنج ماه به صورت فشرده تمرین کرد و هنرهای رزمی یاد گرفت و رژیم غذایی اش را به کل عوض کرد.

بخوان  چرا نرخ بهره در بازار فارکس اهمیت بالایی دارد؟

جایزه بهترین ترک, لباس مرد عنکبوتی قیمت که زیبایی بدون فیلم را هم دارد به ترک ابتدایی آلبوم که “Spider-Man: Far From Home” نام دارد داده می شود. در اکتبر سال ۲۰۱۸ , اعلام شد مایکل جاکینو (Michael Giacchino) برای ساخت موسیقی متن فیلم Spider-Man: Far From Home به پروژه اضافه شده. موسیقی مایکل جاکینو از فیلم Homecoming به فیلم Spider-Man: Far From Home جهش بزرگی در جهت استایل و ارکسترا داشت. در سکانس های ابتدایی فیلم Whitney Houston ترانه ی “I Will Always Love You” را برای فیلم اجرا می کند. تکامل زیبای خودش را تا پایان ترک حفظ می کند در صورتی در آلبوم قبل شاهد این موضوع نبودیم. این لباس جدید موتور كنترل كننده(thrusters) هم در بخش چكمه ها دارد كه میتواند مرد عنكبوتی 2099 را به هوا بفرستد. در تاریخ ۲۸ جون ۲۰۱۹ , لیبل Sony Classical آلبوم موسیقی آن را منتشر کرد و هم اکنون امکان دانلود آن از وب سایت دریم موزیک فراهم است.

علاوه بر تم های خود جاکینو باید به تم الن سیلوستری برای فیلم اونجرز هم اشاره ای داشته باشم. مارانتز در همین پست اشاره کرده بود که این بازیگر در مقطعی برای بازی در نقش لیزارد در نظر گرفته شده بود. در ژوئن ۲۰۱۷، هالند، فایگی و جان واتس، کارگردان فیلمهای مرد عنکبوتی MCU، تأیید کردند که کودکی (با بازی مکس فاورو) با ماسک مرد آهنی که تونی استارک او را از پهپاد در Iron Man 2 (2010) نجات میدهد. بهترین دوست او شخصی به نام هری است که به نوعی رقیب او نیز به شمار می آید. آنجا توسط یکی از افراد «مگنتو» به نام «برین چایلد» اسیر شد و اشعه یک دستگاه او را به حالت بدوی و هیولا مانند درآورد که بهش گفتند «مَن اسپایدر» (Man-Spider) ! که فایگی در آوریل تأیید کرد. هالیوود ریپورتر اضافه کرد که عدم توافق جدید منجر به پایان کار مرد عنکبوتی هلند در MCU خواهد شد. در اکتبر ۲۰۱۸ کار ساخت فیلم به پایان رسید.

بخوان  اخبار تکنولوژی جدیدترین مقالات و اخبار دنیای علم و فناوری دیجی‌کالا مگ | 1biti