ماسک به صورت آگاهانه و عمدی توافق را نقض کرده است

ماسک و وکلای او، قبلاً توئیتر را به دادن اطلاعات “کاذب و گمراه کننده” در مورد تعداد ربات‌ها و حساب‌های جعلی این پلتفرم، متهم کرده بودند. آن‌ها بدون ارائه مدرک ادعا کردند که تعداد ربات‌ها می‌تواند بیشتر از آنچه توئیتر اعلام کرده باشد.

بیشتر بخوانید




منبع

ماسک و توئیتر

اکنون وکلای توئیتر پاسخ وکلای ماسک را داده اند. توئیتر در نامه‌ای به وکلای ماسک، نقض توافقنامه را رد کرده، در واقع، بیان شده که خود ماسک آگاهانه و عمدی توافق را نقض کرده است.

وکلای توئیتر به دلیل تلاش ایلان ماسک برای گذاشتن وثیقه برای تصاحب ۴۴ میلیارد دلاری شرکت توئیتر پاسخ دادند. این شرکت روز جمعه بلافاصله پس از اعلام رسمی ماسک مبنی بر اینکه می‌خواهد قرارداد را فسخ کند، گفت که آماده است تا علیه او اقدام قانونی کند. اکنون، توئیتر در یک پرونده جدید در SEC (کمیسیون بورس و اوراق بهادار امریکا) فراتر رفته و اقدامات ماسک را “نامعتبر و نادرست” خوانده است.

این پرونده نشان می‌دهد توئیتر در حال آماده شدن برای یک نبرد قانونی طولانی با ماسک است. هیئت مدیره این شرکت که از زمان شروع مذاکرات با ماسک، با ضرر چند میلیارد دلاری بخاطر کاهش قیمت سهام توئیتر مواجه شده، گفته که از ماسک شکایت خواهد کرد تا او را مجبور به اجرای این قرارداد کند.


بخوان  هوش مصنوعی آینده تماس‌های اورژانسی را متحول می‌کند