ماهان فن کویل نصب دریچه و کانال جهت کنترل ورود و خروج هوا

از کانال فلکسیبل نسوز مقاوم در برابر حرارت بالا و وزن سبک و قابلیت حمل آسان برای تخلیه بخارات گازی و هوا با دمای بالا استفاده می گردد. ندارد هزینه های جانبی از جمله هزینه عملیات رنگ را در تولید به خودیِ خود حذف می کند. شرکت میراکالا علاوه بر تولید این دریچه ها ضمانت و گارانتی یکساله این محصول را برای مشتریان گرامی در نظر گرفته است. برای کانالهایی که بصورت افقی در سقف اجرا می شوند و دهانه انشعاب نیز از طریق سقف کاذب خارج می شوند از…

  • صورت می پذیرد.برای مناطقی که میزان رطوبت و شرجیِ هوا بالا باشد برای جلوگیری از استهلاک زودرس از جنس پی وی سی می توان استفاده کرد.
  • به گونه های متفاوت خطی یک طرفه، دو طرفه و ترکیبی موجودند از محصولات پرفروش در گروه دریچه زیر فن کویل محسوب می شوند و در روی دیوار و یا سقف ساختمان قرار می گیرند و مجهز به لولای باز و بست کردن و قفل زیمنس هستند و فریم هایی با سایز 3 و 5 سانتی متر دارند.
  • برای این کار لزوماً باید کلاف که پایه ی کار می باشد نیز کاملاً گونیا باشد تا هنگام نصب هیچ مشکلی برای نصاب پیش نیاید .
  • البته یکی دیگر از کارایی های این نوع دریچه ها برای مکش دستگاه می باشد.

گزینه تاثیر گذار بعدی در تعیین قیمت دریچه زیر فنکویل، مدل دریچه است. دریچه های بازدید با مدلهای مختلف مانند دریچه بازدید با گریل معمولی ، مشبک، خطی ، گل سقفی به شکل تک و دوبل ساخته می شوند. هر کدام از انواع دریچه های فن کویل لولایی و وزنه ای با طرح های مختلفی از قبیل گل سقفی ، گریل دار ، معمولی ، مشبک و خطی تولید می شوند.

به طور کلی قیمت دریچه فن کویل با درب لولایی و قفل زیمنسی بالاتر از قیمت دریچه بازدید فن کویل با درب وزنه ای خواهد بود. دریچه بازدید با کاربردهای گسترده ای که دارد؛ یکی از اجزای مهم و کلیدی سیستم تهویه هوای مطبوع به شمار می رود. انواع مختلف و متنوعی از دریچه های بازدید زیر فن کویل وجود دارد که هر یک برای محیط و شرایط خاصی ساخته شده اند.

بخوان  5 حوزه مهم هوش مصنوعی که پولساز و آیندهدار هستند 1 بیتی

دریچه فن کویل لولایی

به طور کلی دریچه زیر فن کویل در دو مدل لولایی و وزنه ای ساخته می شود. این مدل دریچه زیر فن کویل مخصوص دستگاههایی است که احتیاج به تامین هوای تازه ازیر دستگاه دارند . این پیچ ها هم روی فریم و هم بر روی دیواره ی داخلی فریم دریچه زیر فن کویل قابلیت نصب دارند .

همچنین دریچه های مذکور دارای پیچ مخفی شکل هستند که قابلیت نصب راحتی را برای شما به ارمغان می آورند. رنگ مربوط به این محصولات بسیار متنوع بوده و در ساخت و طراحی آنها از ورق های آلومینیومی بسیار ضخیمی استفاده شده است که شما می توانید با کمترین بودجه ی در اختیار خود، یکی از مقاوم ترین و بهترین انواع دریچه های فن کویل را تهیه و آن را با خیال راحت مورد استفاده قرار دهید. ابعاد مربوط به دریچه های فن کویل مشبک بسیار متفاوت بوده و خریداران می توانند مناسب ترین این محصولات را سفارش دهند. دریچه زیر فن کویل چوبی که از جنس ام دی اف ساخته میشود و در محیط هایی که طراحی داخلی آنها از چوب یا ترکیبات چوبی می باشد کاربرد دریچه زیر فن کویل دارد.

انواع دریچه بازدید فن کویلی

ماهان فن کویل نصب دریچه و کانال جهت کنترل ورود و خروج هوا

نکته‌ی دیگری که در زمان سایزینگِ دریچه دسترسی فن کویل باید به آن توجه کرد همسطحیِ کلافِ زیرِکارِ با افقِ سقف کاذب‌ کاذب، در اصطلاح بر روی محلِ نصب دریچه دسترسی فن کویل پلّه می افتد و محل نصب دریچه دسترسی فن کویل بسیار زشت و ناهمگون به نظر می رسد. کلافِ دریچه دسترسی فن کویل هم می‌تواند از قوطی،نبشی یا سازه‌ی کناف باشد که دریچه دسترسی فن کویل به صورت پیچ ازرو یا پیچ مخفی بر روی این کلاف ها نصب و تثبیت می‌شود. سایزینگِ دریچه دسترسی فن کویل اولین مرحله از مراحل ساخت دریچه دسترسی فن کویل است.

بخوان  پیدا کردن خدمات کامپیوتری مطمئن چگونه خدمات کامپیوتر خوب پیدا کنم؟ اکسیرعلم

برای دستگاههای فن کویلی که نیاز به مکش هوا از محیط دارند می‌توان روی درب دریچه دسترسی فن کویل، خطوطِ موازیِ گریلی در طولهای ۹ و ۱۸ سانت ایجاد کرد تا هوای لازم به دستگاه، از لابلای این گریل ها به دستگاه فن کویل تزریق شود. دربِ دریچه دسترسی فن کویل گریل دارِ استیل نیز به دوصورتِ لولایی و وزنه‌ای قابل تولید است. دریچه دسترسی فن کویل گریل دار استیل هم به صورت پیچ ازرو و هم به صورت پیچ از تو قابلِ نصب است. دریچه دسترسی فن کویل خطی ۳۰درجه نیز در دومدلِ وزنه‌ای و لولایی تولید و عرضه می‌شود.برای تناسبِ بینِ دریچه دسترسی فن کویل خطی ۳۰درجه و دریچه دمشِ هوای دهانه فن کویل بهتر است برای دریچه‌ی دمش نیز، از دریچه خطی ۳۰درجه استفاده کرد.سطح بدنه دریچه دسترسی فن کویل خطی ۳۰ درجه نیز به وسیله رنگ کوره‌ای در رنگهای متنوع قابل پوشش است. دریچه دسترسی فن کویل خطی ۳۰ درجه را نیز می‌توان هم به صورت پیچ از رو، و هم به صورت پیچ از داخل(به صورت مخفی) در محل مورد نظر نصب کرد. دریچه دسترسی فن کویل شیاردار نیز به دوصورتِ لولایی و وزنه‌ای قابل تولید و عرضه است.سطحِ بدنه‌ی دریچه دسترسی فن کویل شیاردار نیز به وسیله رنگ کوره‌ای در رنگهای متنوع قابل پوشش است.دریچه دسترسی فن کویل شیاردار را هم می‌توان به صورت پیچ از رو، و هم به صورت پیچ از داخل(به صورت مخفی) در محل مورد نظر نصب کرد.

رنگ آن ، رنگ کوره ای الکتروستاتیک کوره ای مطابق نظر کارفرما میباشد . نوعی دریچه برای عبور تامین هوای مورد نیاز محیط است و قابلیت باز و بست شدن به صورت درجه بندی شده را دارد. با این حال، به دلیل محدودیت های نصب، اغلب در شیرهای مدل لولایی از حالت پیچ استفاده می شود. قدرت مکش مربوط به این محصولات، بسیار بالا بوده و خریداران می توانند با خیال راحت اقدام به خرید این تجهیزات داشته باشند. همچنین وزن این محصولات بسیار مناسب بوده و توصیه می شود که نصب و راه اندازی آن را به دست افراد کاربلد در این زمینه بسپارید. این نوع دریچه برای دهانه کانالهایی که در دیوار ساختمانها تعبیه می شوند ساخته می شود دریچه های دیواری…

بخوان  تکنولوژي چيست تعريف تکنولوژي به زبان ساده هدف تکنولوژي | 1biti

۴-دریچه زیر فن کویل مشبک :

سپس از کرنر های فلزی برای گونیا بودن و تثبیت زوایای فریم دریچه زیر فن کویل خطی لولایی کمک می گیریم. در این مرحله جای پیچ ها را هم روی فریم تعبیه میکنیم تا بعد از عملیات رنگ آمیزی هیچ خراشی روی فریم دریچه زیر فن کویل نیفتد. از انواع متریال قابل تولید است.عمومی ترین جنسی که برای ساخت دریچه فن کویل استفاده می شود آلومینیوم می باشد.اصلی ترین دلیل برای انتخاب آلومینیوم وزن سبکِ آن می باشد.در واقع سبک بودنِ درب دریچه فن کویل با توجه به ابعاد آن در زمان باز و بسته کردنِ آن باعث عدم افتادگی و دفرمه شدن آن می گردد.ضخامت ورق درب دریچه فن کویل بین یک تا یک ونیم میل بسته به ابعاد درب متغیر است. ساختار این دریچه زیر فن کویل بشیار شبیه دریچه زیر فن کویل خطی وزنه ای می باشد، با این تفاوت که که در مدل دریچه زیر فن کویل خطی لولایی درب دریچه زیر فن کویل با لولا به فریم متصل است و به وسیله ی قفل زیمنسی باز و بسته می شود.فریم دریچه زیر فن کویل خطی لولایی از پروفیل آلومینیوم تهیه می شود، این در حالیست که درب این دریچه زیر فن کویل ساخته شده از ورق آلومینیوم می باشد. فن کویل با دریافت هوای برگشتی از طریق دریچه بازدید فن کویل از راندمان کاری بیشتری برخوردار خواهد شد. همچنین با استفاده از مدل‌های شکیل و خاص دریچه فن کویل امکان تغییر ظاهر سقف در محل نصب فن کویل نیز وجود داشته و این امر به بهبود دکوراسیون داخلی ساختمان کمک خواهد کرد.