ماژول چیست و چه کابردی دارد؟ معرفی انواع ماژول الکترونیکی | asilight

همچنین ارسال با پیک در شهر تبریز برای خریدهای بالای 500 هزار تومان رایگان می‌باشد. شما می توانید از طریق تاریخچه سفارشات و پنل کاربری خود در فروشگاه، مراحل آماده سازی سفارش خود را مشاهده نمایید. این محصولات در انبار موجود هستند و در سریع ترین زمان ارسال خواهند شد. استفاده از مطالب سایت برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است. میکروفن خازنی، نوعی از میکروفن با کاربرد خازنی می باشد.

  • این محصول شارژر باتری لیتیوم با توانایی کنترل تراز شاژر باطری است و…
  • اجزای پخش صدا یک سیستم صوتی معمولاً از یک یا چند جزء منبع، یک یا چند جزء تقویت کننده برای استریو یا چند بلندگو تشکیل شده است.
  • این بردها نیاز اساسی هر کاربری هستند که قصد ساخت پروژه های خود را دارد.
  • این ماژول مجموعه ای از پایانه های ورودی برای یک یا چند سیگنال کنترلی و مجموعه ای از پایانه های تماس عملیاتی است.
  • از این دسته می توان به درایور استپر موتور، درایور موتور DC ، درایور دو کاناله و … نام برد.
  • تاثیر می گذارد می توان به ورژن بلوتوث، نوع ارتباط بلوتوث، فرکانس، جریان و …

ماژول مبدل DC-DC افزاینده و کاهنده ولتاژ 3 آمپر با بهره‌گیری از این ماژول کاربر می تواند ولتاژ ورودی را افزایش یا کاهش دهد و جریان خروجی را نیز تحت کنترل داشته باشد. ولتاژ ورودی از 4 تا 35 ولت DC مستقیم، ولتاژ خروجی… این ماژول از طریق فرستادن فرکانس بالایی از امواج صوتی یا فراصوت و محاسبه‌ی زمان بین فرستادن سیگنال و بازتاب سیگنال، فاصله‌ی جسم را می‌سنجند. از این ماژول‌ها معمولا در سیستم سنسور پارک خودرو، درب‌های اتوماتیک و … این ماژول‌ها معمولا در ساخت پاوربانک‌ها با استفاده از ماژول پاوربانک نیز مورد استفاده قرار می-گیرند. این ماژول همچنین برای شارژر لپ‌تاپ‌‌ها، گوشی‌های هوشمند، دوربین‌های دیجیتال و…

بخوان  تکفارس: اخبار و بررسی تكنولوژی، کامپیوتر، موبایل، اینترنت | 1biti

در جای جای ایران استعدادهایی نهفته است که برای شکوفایی، فقط به یک نقشه راه نیاز دارند. ما بستری خلق کرده‌ایم تا فرصت شکوفایی در کمترین زمان و بهترین کیفیت شکل بگیرد. دانشجوکیت در پاسخ به یک نیاز اساسی در زمینه آموزش دانش‌آموزان و دانشجوها بوجود آمده است.

انواع ماژول های الکترونیکی

برایقطع و وصل کردن جریان برق ورودی پاورماژول، یک کلید نصب شده است. منبع تغذیه کاهنده ولتاژ LM2596 با نمایشگر ولتاژ ماژول کاهنده ولتاژ DC به DC دارای نمایشگر دیجیتال ولتاژ خروجی OUT، نوع کانکتور ترمینال پیچی، ساخته با استفاده از تراشه LM2596، ولتاژ ورودی IN از 4V DC تا 39V DC، ولتاژ… کیت کامل آموزش الکترونیک مهندسیکا مدل خلاقیت گاما با دو ماژول آردوینو نانو و اونو شامل بیش از 70 قطعه، سنسور و ماژول الکترونیکی سازگار با آردوینو و مونتاژ 51 پروژه کاربردی و عملی است که برای علاقه… RTC یک دستگاه الکترونیکی به شکل یک تراشه مجتمع است که در بسته بندی های مختلف موجود است.

ماژول چیست و چه کابردی دارد؟ معرفی انواع ماژول الکترونیکی | asilight

کارکرد ماژول‌ها نیز دقیقا مثل همین قطعه‌های خانه‌ساز‌ی هستند. لازم به ذکر است که تمامی سفارشات ثبت شده در فروشگاه از دفتر مرکزی ( تبریز ) ارسال خواهند مجموعه ای اس آی لایت شد. جهت پیگیری سفارشات خود می توانید با شماره های دفتر مرکزی تماس حاصل فرمایید. در ادامه برخی از پراستفاده ترین ماژول های الکترونیکی را لیست کرده ایم و به برخی از عواملی که بر قیمت آنها تاثیرگذار است اشاره می کنیم. ماژول گاز، ماژول صوتی، USB، بلوتوث، سنسور دما و رطوبت، امبدد و … ماژول تعقیب خط TCRT5000 | فرستنده و گیرنده مادون قرمزاین ماژول بر اساس بازتاب نور مادون قرمز قابلی..

بخوان  خانه هوشمند مبتنی بر اینترنت اشیا (IoT) 1 بیتی

الکترونیک صنعتی