مایکروسافت بالاخره توانست عجیب ترین انتخاب طراحی ویندوز 11 را اصلاح کند

بنابراین، به نظر می رسد طولانی و کوتاه بیانیه های قبلی این است که مایکروسافت فکر می کند تلاش زیادی برای بازگشت کم است – اما مطمئناً مشاهده توانایی انتقال نوار وظیفه به بالا، هر چند ابتدایی، این ایده را امیدوار می کند که یک نوار وظیفه متحرک در راه است.

همانطور که کلیپ در توییت نشان می دهد، با این حال، شما با اجرای شکسته نوار وظیفه مواجه می شوید. بله، در بالا قرار دارد، اما وقتی روی نمادها در نوار کلیک می‌کنید، عملکردهای مربوطه در پایین صفحه به صورت شناور ظاهر می‌شوند (جایی که معمولاً با نوار وظیفه در موقعیت پیش‌فرض خود در پایین قرار دارند).

معلوم شد که می‌توانید نوار وظیفه کاملاً XAML را در بالا قرار دهید، اما تجربه آنقدرها هم عالی نیست pic.twitter.com/NmGjOVK0gR6 مارس 2023

ممکن است افرادی در آنجا وجود داشته باشند که روی مانیتورهای خود فریاد بزنند – چرا می خواهید نوار وظیفه در بالا باشد؟ با این حال، این در واقع یک ویژگی بسیار رایج درخواستی برای ویندوز 11 بوده است، با تعداد زیادی از کاربران به ارائه عملکرد به دسکتاپ رای داده اند.

به طور خلاصه، به نظر می رسد که مایکروسافت در حال حاضر مقدمات اولیه را برای یک نوار وظیفه متحرک در پیش نمایش قرار داده است، اما در واقع در مراحل اولیه است. چه چیزی از این اتفاق بیفتد، خوب، ما باید چشم‌هایمان را ببندیم و انگشتانمان را روی هم بگذاریم – یا کسانی که می‌خواهند نوار وظیفه را به اطراف تغییر دهند، به هر حال این کار را می‌کنند.

بخوان  ChatGPT در نسخه آینده قدرت های ایجاد ویدیو را دریافت می کند - و اینترنت برای آن آماده نیست

تجزیه و تحلیل: یک تغییر چالش برانگیز برای مایکروسافت؟

و انتخاب هرگز چیز بدی نیست – برخی از افراد یک نوار وظیفه عمودی را می‌خواهند که در کنار صفحه نمایش نیز اجرا شود، و همچنین امکان بالا بردن نوار را به بالا می‌خواهند. این واقعاً به دلیل امکان سفارشی‌سازی بیشتر رابط کاربری اصلی دسکتاپ و حفظ همان ویژگی‌های ارائه شده توسط ویندوز 10 است که به شما امکان می‌دهد در صورت تمایل، نوار را تغییر دهید.

افشاکننده معروف مایکروسافت، آلباکور، در توییتر پستی منتشر کرد تا نشان دهد که با بیلد 25309 پیش‌نمایش ویندوز 11، می‌توان کمی تغییرات را انجام داد و نوار وظیفه را در بالای صفحه نمایش داد.





منبع