مایکروسافت با یک هشدار امنیتی نادرست کاربران ویندوز 11 را می ترساند – اما نترسید

حقیقت این است که هیچ مشکلی در امنیت رایانه شخصی وجود ندارد، این فقط یک اشکال است که باعث می شود سیستم مشکلی را که وجود ندارد گزارش اشتباه بدهد. از آنچه می توانیم جمع آوری کنیم، به نظر می رسد که پس از انجام یک تنظیم مجدد با ویندوز 11 اتفاق می افتد.

یک گزارش معمولی که توسط Neowin برجسته شده است توضیح می دهد: «سلام به همه! من با استاندارد امنیتی سخت افزار مشکل دارم، زیرا پشتیبانی نمی شود. من لپ تاپ خود را به دلیل مشکلات شخصی ریست کردم، اما قبل از تنظیم مجدد، امنیت سخت افزاری استاندارد پشتیبانی می شد. لپ تاپ من تمام آخرین به روز رسانی ها را نصب کرده است، Windows 11 Home 22H2 22621.1265.


تجزیه و تحلیل: منبع تاسف بار وحشت غیر ضروری برای برخی از کاربران

در حالی که این دقیقاً یک مشکل نیست، زیرا این نقص خوش خیم است – اصلاً هیچ مشکلی با رایانه شخصی وجود ندارد – مشکل این است که کاربران را ایجاد می کند فکر چیزی در سیستم آنها وجود دارد. و با علامت گذاری آن به عنوان یک مشکل امنیتی، می تواند منجر به انواع نگرانی ها شود که شاید نصب ویندوز 11 آنها به نحوی در معرض سوء استفاده قرار گیرد.

ویندوز 11 شاهد بازگشت ناخواسته یک باگ قدیمی است که به موجب آن سیستم هشدار می دهد که مشکلی در امنیت رایانه شخصی کاربر وجود دارد، در حالی که در واقع هیچ مشکلی وجود ندارد.

بنابراین، واضح است که به شما اطلاع می‌دهد که سخت‌افزار رایانه شخصی شما از نظر امنیتی مناسب نیست. گزارش شده است (در برگه جدید باز می شود).

بخوان  دستگاهی که به کمک غریق نجات‌ها می‌آید

با توجه به اینکه این باگ اکنون دوباره سر زشت خود را افزایش داده است، ما فقط می توانیم فرض کنیم که همانطور که قبلاً بود، این مشکل به سادگی با یک به روز رسانی آینده از بین خواهد رفت.

این سایت فناوری همچنین تعدادی از شکایات مربوط به Feedback Hub مایکروسافت را در رابطه با این باگ که از ژوئن 2022 وجود داشته است – ظاهراً اکنون دوباره ظاهر شده است، کشف کرد.

بله، می‌توانید استدلال کنید که کمی گوگل باید اطلاعاتی را که در اینجا ارائه می‌دهیم افزایش دهد – یعنی چیزی برای نگرانی وجود ندارد و این مسئله باید به‌زودی برطرف شود. اما ممکن است کاربرانی که کمتر از فناوری آگاه هستند، این موضوع را در اختیار خود کشف نکنند و ممکن است بی جهت نگران شوند، که دور از وضعیت ایده آل است.

این یک نقص در برنامه امنیتی سیستم عامل است که گزارش می دهد “امنیت سخت افزاری استاندارد پشتیبانی نمی شود” و به کاربر می گوید که دستگاه آنها الزامات امنیت سخت افزاری “استاندارد” را برآورده نمی کند.