مایکروسافت تسترهای بی باک ویندوز 12 را با درایوهای فلش رایگان مسلح می کند

کسانی که این پیشنهاد را از مایکروسافت دریافت می‌کنند باید با پر کردن یک فرم ساده، درایو را درخواست کنند، و این شرکت خاطرنشان می‌کند: «اقلام بر اساس اولویت در دسترس هستند.»

چیزی که در اینجا کمی گیج کننده است این است که ما فکر می کردیم فقط کسانی که می خواهند در Dev Channel بمانند باید ویندوز را دوباره نصب کنند – و بنابراین ممکن است به یک درایو فلش نیاز داشته باشند.

پس آنچه ممکن است اتفاق بیفتد این است که مجموعه محدودی از آزمایش‌کننده‌ها در دو طرف حصار – Canary و Dev – درایوهای فلش ارائه می‌شوند، یا حداقل فرصتی برای گرفتن آنها قبل از تمام شدن موجودی رایگان ارائه می‌شود.

آن ایمیل به سایت فناوری یک درایو فلش رایگان (با حداقل 8 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی) با هدف نصب تمیز ویندوز ارائه می‌دهد، کاری که توصیه می‌شود با یک درایو فلش خالی از ابتدا انجام شود.

منبع محدودی وجود دارد، بنابراین آن دسته USB می‌توانند به سرعت با صدای چیزها خشک شوند.


تجزیه و تحلیل: سردرگمی قناری؟

بنابراین، منطقی است که دومی افرادی هستند که اگر برای نصب مجدد رسانه به آن نیاز داشته باشند، یک کارت USB رایگان دریافت می کنند. همانطور که گفته شد، Windows Latest روشن می کند که مایکروسافت درایوهای USB را به “تست دهندگانی که می خواهند از مسیر تغییرات پلت فرم پشتیبانی کنند” ارائه می دهد، که احتمالاً به ویندوز نسل بعدی (احتمالاً ویندوز 12) اشاره دارد. و اسکرین شات ارائه شده به عنوان مدرک به وضوح در مورد موضوع کانال قناری است.

بخوان  تصاویر ناسا از لحظه پرتاب موشک ماه

روشی که مایکروسافت این فورک کانال‌های آزمایشی را پیاده‌سازی کرده است به این صورت عمل می‌کند: کانال Dev قدیمی عملاً به کانال Canary تبدیل شده است، و به هر حال هر کسی که در آن بماند به این ساخت‌های پیشرفته منتقل می‌شود (با بیشترین شانس برای ایجاد مشکل). کسانی که می خواهند به کانال Dev جدید نقل مکان کنند باید ویندوز 11 را مجدداً نصب کنند، سیستم عامل را به طور تمیز نصب کنند و سپس در مسیر توسعه دهنده جدید ثبت نام کنند.

برخی از آزمایش‌کنندگان ویندوز پیشنهاد یک درایو فلش رایگان را از مایکروسافت دریافت می‌کنند، اگرچه دقیقاً به چه کسی این شانس داده می‌شود که یک USB رایگان را انتخاب کند کمی گیج‌کننده است.

جدیدترین ویندوز (در برگه جدید باز می شود) گزارش می دهد که آنها ایمیلی از مایکروسافت در مورد کانال جدید Canary دریافت کردند که کانالی است که برای آزمایش اولین ساخت ها ایجاد شده است. به عبارت دیگر، ویندوز نسل بعدی (احتمالاً ویندوز 12، اگرچه ما آن را به طور قطع نمی دانیم، اگرچه نام قبلاً توسط اینتل فاش شده است).



منبع