مایکروسافت تیمز در حال راه اندازی یک ویژگی چت در Outlook است

هنوز جزئیات زیادی در مورد نحوه عملکرد این ویژگی وجود ندارد، اما به نظر می‌رسد که بسط توابع Teams که قبلاً در Outlook ادغام شده‌اند، باشد. هنگامی که هر دو برنامه بر روی دستگاهی نصب می شوند، افزونه Teams برای Outlook به طور خودکار فعال می شود و به آنها این امکان را می دهد که به سرعت به مخاطبین خود پیام ارسال کنند.

این «جلسات Outlook» جدید به شرکت‌کنندگان اجازه می‌دهد بدون نیاز به باز کردن جداگانه تیم‌های مایکروسافت، پیامی سریع ارسال کنند یا یک چت را مرور کنند، به این معنی که کاربران نیازی به جابجایی بین برنامه‌ها ندارند.

تیم های مایکروسافت در Outlook

این خبر آخرین گام در کنار هم قرار دادن تیم های مایکروسافت و Outlook است زیرا این شرکت به دنبال ساده سازی ابزارهای ارتباطی خود است.

در مدخل خود در نقشه راه رسمی مایکروسافت 365 (در برگه جدید باز می شود)این شرکت خاطرنشان می کند که ویژگی جدید “تجربه چت آسان Teams از Outlook در چارچوب یک جلسه برای شرکت کنندگان” را فراهم می کند.

یک برنامه جدید دیگر به این معنی است که کاربران تیم های مایکروسافت به زودی می توانند تقویم خود را با Outlook یکپارچه کنند، که در کل مجموعه آفیس 365 همگام می شود تا به کاربران کمک کند زمان خود را مدیریت کنند و در دسترس بودن برای جلسات آنلاین را مشخص کنند.



منبع کاربران Microsoft Outlook به زودی می توانند به لطف به روز رسانی جدید برای تیم های مایکروسافت، از تجربه مشترک بیشتری برخوردار شوند.

بخوان  امروز نادرترین نوع خورشید گرفتگی

کاربران همچنین می‌توانند بدون خروج از پلتفرم ایمیل، این برنامه‌های به‌روزشده Teams (از جمله برگه‌های شخصی و/یا پسوندهای پیام مبتنی بر جستجو) را دریافت کرده و از آن‌ها استفاده کنند.

این ویژگی در حال حاضر به‌عنوان «در حال توسعه» فهرست شده است و انتشار عمومی آن در مارس 2023 پیش‌بینی می‌شود. پس از راه‌اندازی، برای همه کاربران وب Outlook در دسترس خواهد بود.

اخیراً ویژگی جدیدی را اعلام کرده است که به کاربران اجازه می دهد برنامه های ساخته شده برای تیم های مایکروسافت را در Outlook اجرا کنند. امیدوار است که این یک تجربه همکاری آنلاین یکپارچه‌تر را ایجاد کند، زیرا کاربران برای ادامه کار خود نیازی به جابجایی دائمی بین Teams و Outlook ندارند.

سرویس کنفرانس ویدیویی در حال کار بر روی ویژگی است که می‌گوید چت تیم‌ها را به Outlook می‌آورد تا رویکردی به سبک جلسه را در مشتری ایمیل فعال کند.