مایکروسافت در حال آزمایش یک ضبط کننده صفحه نمایش جدید ویندوز 11 است تا بتوانید از نوار بازی Xbox استفاده نکنید

مایکروسافت اذعان می کند که این ابزار در وضعیت فعلی خود کمی باگ است. در این اطلاعیه به تاخیر کوچکی بین کلیک کردن روی Start و شروع ضبط واقعی اشاره شده است. و ظاهراً، لحظاتی وجود دارد که پنجره Snipping Tool پس از “شروع یک برش جدید…” باز نمی گردد. فیدب (در برگه جدید باز می شود)آ (در برگه جدید باز می شود)ck Hub (در برگه جدید باز می شود).

مشخص نیست که ضبط کننده صفحه چه زمانی به طور رسمی راه اندازی می شود، اگرچه احتمالاً برای مدتی نخواهد بود. ما از مایکروسافت پرسیدیم که آیا حداقل می تواند به ما یک پنجره انتشار بدهد، اما یکی از نمایندگان شرکت به ما گفت که شرکت فعلاً لب های خود را بسته نگه می دارد.

در حال حاضر، این ویژگی تنها از طریق کانال توسعه دهنده برنامه Windows Insider در دسترس است. همچنین به صورت امواج در حال پخش است، بنابراین همه در ابتدا آن را ندارند. هنگامی که آن را دریافت کردید، ابزار Snipping یک دکمه ضبط جدید در کنار Snip خواهد داشت. می‌توانید پیش‌نمایش ویدیویی را که ایجاد کرده‌اید، قبل از ذخیره یا اشتراک‌گذاری با دیگران تماشا کنید.

رفع اشکالات

همانطور که می گویند دیر از هرگز: مایکروسافت در حال آزمایش یک ابزار ضبط صفحه نمایش جدید برای ضبط محتوای روی صفحه است. ویندوز 11. ابزاری که مدت ها در انتظار آن بودیم خانه خود را در بومی خواهد ساخت ابزار برش.

اگر نمی‌خواهید منتظر بمانید و راه‌حل شخص ثالث را می‌خواهید، TechRadar اخیراً آن را به‌روزرسانی کرده است بهترین ضبط کننده های صفحه نمایش رایگان هم برای ویندوز و هم برای مک ما حتی ویژگی‌های کلیدی را فهرست می‌کنیم که باید هنگام انتخاب یکی به دنبال آن باشید.

بخوان  ویدئو / کشف نورونهایی با عملکرد خوب حافظه



منبع

صحبت از باگ ها شد، ویندوز 11 دارای وصله های جدیدی از برنامه Insider است که باید به آنها اشاره کنیم. آنها در سراسر تقسیم می شوند دو ساخت پیش نمایش جداگانه: ساخت 22621.1028 و 22623.1028. در بین این دو وصله، به‌روزرسانی‌ها تغییرات جزئی کیفیت زندگی هستند که به مسائل سازگاری و بهبود توصیه‌های طرح انرژی می‌پردازند. توجه داشته باشید که وصله‌ها در زمان نوشتن این مقاله هنوز در پیش‌نمایش هستند و برخی پیچ‌خوردگی‌ها باقی مانده است.

قبل از این، مردم معمولاً از ویژگی ضبط نوار بازی Xbox استفاده می‌کردند، اما کنترل زیادی بر روی اینکه چه چیزی یا چگونه می‌توانید ضبط کنید را ارائه نمی‌دهد. جالب ترین چیز در مورد ویژگی آینده (در برگه جدید باز می شود) کاربران اکنون آن کنترل بسیار مورد نیاز را خواهند داشت. مانند اسنایپر تصویر، می‌توانید قسمت‌هایی از صفحه یا یک برنامه خاص را برای فوکوس قبل از ضبط انتخاب کنید، که می‌تواند زمان زیادی را در حین ویرایش صرفه‌جویی کند.