مایکروسافت مدام با نوار وظیفه ویندوز 11 سر و کار دارد – و من از آن متنفرم

توجه داشته باشید که این گزینه ای برای نمایش ویجت ها در سمت راست است – به سبک پانل قدیمی “اخبار و علایق” – زمانی که نوار وظیفه تراز چپ است (به این معنی که منوی Start و کادر جستجو در سمت چپ قرار دارند. از موقعیت مرکزی به عنوان پیش فرض ویندوز 11).

گفته می‌شود، این هنوز فقط آزمایش در مراحل اولیه است، با برخی از آن‌ها در ساخت پیش‌نمایش پنهان می‌ماند، و بقیه بیت‌ها تنها توسط بخش کوچکی از آزمایش‌کنندگان دیده می‌شوند. شاید تعجب آور نباشد که مایکروسافت به دقت واکنش به ویجت و تغییرات مربوط به نوار وظیفه را که در اینجا انجام شده است اندازه گیری می کند، زیرا ما گمان می کنیم که ممکن است بازخوردهای داغی وجود داشته باشد.

نمادهای جدید ویجت‌های متحرک Canary build 25324 (که در پست وبلاگ ذکر شده بسیار زیبا هستند. چیزهای کوچک می‌توانند چیزهای جالبی باشند، و این قطعاً در اینجا صادق است (imo). 42934589 pic.twitter.com/ple4HrJbPL23 مارس 2023

همانطور که من حدس می زدم، مایکروسافت در حال آزمایش با نمایش ابزارک ها در نوار وظیفه در کنار سینی سیستم در بیلد 25324 (پنهان) است، زمانی که نوار وظیفه در تراز باقی مانده است، شبیه به Windows 10 News and interests featurevivetool /enable /id:43214488huge به لطف @Nytrona pic. .twitter.com/EstID36yRD23 مارس 2023

ساخت پیش‌نمایش جدید ویندوز 11 دارای ویژگی‌های پنهانی است که کشف شده‌اند و شامل تغییراتی برای ویجت‌ها و نوار وظیفه می‌شود که از برخی جهات مانند یک قدم به عقب به نظر می‌رسد.

بخوان  سهم ۳ دهم درصد ایران از گردش مالی جهانی اسباب‌بازی/تولید ۱۰۰ میلیون دلاری اسباب‌بازی داخلی

در مورد انیمیشن‌های آیکون‌های ویجت، ما به آن‌ها اهمیتی نمی‌دهیم. آنها حتی بسیار بامزه به نظر می رسند، با خورشید در پشت ابرها در یکی از نمونه انیمیشن های نماد آب و هوا. با این حال، نگرانی در مورد اینها این است که افرادی که سخت‌افزار با مشخصات پایین‌تری دارند، نمی‌خواهند تخیلی غیرضروری به‌طور بالقوه عملکرد روی دسک‌تاپ را کاهش دهد – اما باز هم، بدون شک گزینه‌ای برای غیرفعال کردن این انیمیشن‌ها وجود خواهد داشت.

بنابراین، فقط تعداد محدودی از آزمایش‌کنندگان Canary در ابتدا این را مشاهده خواهند کرد، و به زودی برای افراد بیشتری عرضه خواهد شد، اما در عین حال، این ویژگی را می‌توان با استفاده از ViVeTool فعال کرد. (این ابزار پیکربندی ویندوز PhantomOfEarth تمام کارهای خود را با آن انجام می دهد).

بیشتر ببین