مایکروسافت ممکن است برنامه‌ریزی کند تا ویجت‌ها را روی دسکتاپ ویندوز 11 رها کند

به نظر می رسد که مایکروسافت در چند وقت اخیر در حال پیشبرد برنامه اصلی ویجت ویندوز 11 خود است و در اینجا یک مدرک دیگر برای این منظور وجود دارد.

به هر حال این احساس واقعی ماست، زیرا به نظر می رسد مایکروسافت به شدت روی این قسمت از رابط تمرکز کرده است (ویجت ها و فایل اکسپلورر در حال حاضر دستخوش تغییرات نسبتا کمی در آزمایش هستند و تغییرات بسیار مهمی در حال حاضر). علاوه بر این، توسعه دهندگان توسط مایکروسافت بسیار تشویق می شوند تا ویجت ها را برای برنامه های خود پیاده سازی کنند.

با قابلیت انتقال آنها به دسکتاپ در صورت تمایل، ویجت های ویندوز 11 بسیار شبیه به ابزارهایی هستند که با ویندوز 7 داشتیم.



منبع

همه اینها از پشت مایکروسافت در معرفی یک ویجت جدید در اوایل این هفته در آزمایش، اما یکی از مهمترین آنها – فیس بوک است.


این حرکت کی انجام می شود؟ Bowden نمی تواند این را به ما بگوید، اما چیزی که فاش کننده به آن اشاره می کند این است که ویجت های ویندوز 11 در یک جلسه اختصاصی در کنفرانس بیلد 2023 مایکروسافت (در اواخر ماه مه) مورد بررسی قرار می گیرند. بنابراین، به نظر می رسد احتمال زیادی وجود دارد که در آن زمان درباره این حرکت صحبت شود، و اگر چنین است، ممکن است مدت زیادی طول نکشید که این ویژگی را در تست ویندوز 11 مشاهده کنیم.

همچنین، Bowden ایده انتقال ویجت ها به دسکتاپ را قبل از (در ماه مارس) ذکر کرده است، بنابراین به نظر می رسد که این مفهوم در مایکروسافت در حال پیشرفت است، تا افشاکننده آن را دوباره در حال حاضر مطرح کند.

بخوان  هزینه های پنهان Airbnb در شرف بررسی هستند - برای همیشه

اگر حدس بالا در مورد یک جدول زمانی مبهم آشکار شود، باید شاهد عملکرد انتقال ویجت ها به دسکتاپ در ویندوز 11 در اواخر امسال باشیم.

مطمئناً برای کسانی که ویجت‌ها را مفید می‌دانند کمی کارکرد اضافی مفید خواهد بود – داشتن آنها در همان جا روی دسکتاپ. و اگر ویجت ها را دوست ندارید، خوب، هنوز هم می توانید آنها را نادیده بگیرید. اینطور نیست که آنها به میل خودشان به دسکتاپ راه پیدا کنند.

هدف مایکروسافت از این کار افزایش تعامل با ویجت‌ها است، زیرا واضح است که وقتی روی دسکتاپ روی دسکتاپ قرار می‌گیرند، بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند – همیشه در خط دید قرار داشته باشند، به جای محدود شدن به پنل ویجت‌ها (که از صفحه نمایش داده می‌شوند. نوار وظیفه) همانطور که در حال حاضر هستند.

زک باودن، افشاگر معروف Windows Central (در برگه جدید باز می شود) شهرت، به ما می گوید که منابع او در مایکروسافت گفته اند که به کاربران ویندوز 11 این امکان داده می شود که ویجت ها را مستقیماً روی دسکتاپ پین کنند.