مایکروسافت می‌تواند دریافت ویژگی‌های جدید ویندوز 11 را آسان‌تر کند – اما آیا این خطرات ارزش آن را دارد؟

Build 25314 اولین پیش نمایشی بود که برای آزمایش کنندگان Canary عرضه شد و سایر قابلیت های پنهان در این نسخه مشاهده شده است. این شامل بازگشت احتمالی گزینه «هرگز ترکیب نشود» برای نوار وظیفه می‌شود، ویژگی که برخی از کاربران به دنبال آن هستند.


تجزیه و تحلیل: یک ایده هوشمندانه – اما همچنین یک شمشیر دو لبه

حتی زمانی که به‌روزرسانی‌های ویندوز به‌عنوان نسخه‌های نهایی منتشر می‌شوند، گاهی اوقات با گرملین‌هایی که زیر رادار رایانه‌های شخصی تسترها قرار می‌گیرند، به مشکل می‌خورند، پس این را کاملاً در نظر داشته باشید. در واقع، شما فقط باید کاتالوگ در حال رشد ما از مشکلات ویندوز 11 و نحوه رفع آنها را مطالعه کنید تا ببینید چه تعداد از اشکالات می توانند در دراز مدت بر سیستم عامل دسکتاپ گسترده تأثیر بگذارند.





منبع

ویندوز 11 به زودی به کاربران این امکان را می دهد که در اسرع وقت به روزرسانی های جدید را دریافت کنند.

همانطور که اسکرین شات در توییت نشان می دهد، این گزینه با عنوان: “آخرین به روز رسانی ها را به محض آماده شدن برای رایانه شخصی خود دریافت کنید.”

ویندوز 11 تنظیمات آسانی برای انتخاب اینکه آیا می‌خواهید آخرین به‌روزرسانی‌ها را به محض آماده شدن دریافت کنید، دریافت می‌کند، بر اساس نام ویژگی، این یک تغییر سریع برای دریافت Moments (و سایر نسخه‌های C/D) در اسرع وقت است. پنهان در Canary 25314vivetool /enable /id:43132439 pic.twitter.com/aE0E6fYa9U17 مارس 2023

استفاده از این گزینه به این معنی است که در هر صورت، هنگامی که یک به‌روزرسانی ویژگی جدید ظاهر می‌شود، شما به عنوان یکی از اولین کسانی که آن را دریافت می‌کنید در اولویت قرار می‌گیرید.

بخوان  هنوز هم می‌شود روی «هابل» حساب کرد

به احتمال زیاد همه ما در موقعیتی بوده‌ایم که یک به‌روزرسانی ویندوز توسط مایکروسافت به بیرون فرستاده می‌شود، و ما در مورد آن به صورت آنلاین مطالعه می‌کنیم و تعجب می‌کنیم که چرا هنوز روی رایانه شخصی ما ظاهر نشده است. سپس به‌صورت دستی به‌روزرسانی‌ها را بررسی می‌کنیم و آماده انتشار است…

به عبارت دیگر، با یک کلیک بر روی یک نوار لغزنده ساده، می‌توانید مطمئن شوید که در صف دریافت به‌روزرسانی‌های ویژگی‌ها – مانند به‌روزرسانی جدید Moment 2 برای ویندوز 11 – در هنگام نمایش آنها هستید.

بیشتر ببین