مایکروسافت نوار وظیفه دوم ویندوز 11 را بدون رفع آنچه که همه ما از اولی متنفریم اضافه می کند

حرکتی که امکان جداسازی نوار کناری را فراهم کرد با نسخه Canary Edge as انجام شد نیووین (در برگه جدید باز می شود) خالدار



منبع

اگر با نوار کناری آشنا نیستید، این پنل در کنار پنجره مرورگر است که دسترسی سریع به وب‌سایت‌های پین‌شده و ابزارهای مختلف را تسهیل می‌کند (مثلاً برای مثال ایجادکننده تصویر جدید Dall-E).

با این حال، راه دیگری وجود دارد که این تغییر احتمالی ممکن است کاربران ویندوز 11 را به خوبی آزار دهد، زیرا آنها توانایی جابجایی نوار وظیفه را ندارند، که به پایین دسکتاپ چسبیده است. (برخلاف ویندوز 10، جایی که می توان آن را به طرفین یا بالا، همانطور که کاربر ترجیح می دهد، منتقل کرد).

اگر این ویژگی روزی عرضه شود، به این معناست که در نظر داشته باشید که به تازگی در اولین کانال آزمایشی برای Edge (قناری) وارد شده است. از آنجا تا ساخت‌های آزمایشی بعدی و البته تا انتشار راه طولانی است، بنابراین ما فقط باید مراقب پیشرفت این ویژگی باشیم.


تحلیل: اضافه کردن توهین به آسیب برای برخی؟

البته همه از این ایده که نوار کناری به دسکتاپ حمله می کند راضی نخواهند بود. با این حال، حتی اگر احساس می کنید که مایکروسافت از محدوده کاری که یک مرورگر باید انجام دهد فراتر رفته است، خوبی این است که می توانید این گزینه را غیرفعال کنید. علاوه بر این، به طور پیش فرض خاموش است.

بخوان  ۲ کشف کننده برای ایجاد سرطان

بنابراین، این بدان معناست که با باز شدن نوار کناری از خود مرورگر، می‌توانید آن را به‌عنوان نوعی نوار وظیفه دوم (ویژه Edge) روی دسکتاپ خود داشته باشید.

مایکروسافت واقعاً با اج رانندگی می کند، و اخیراً ما شاهد بوده ایم که مجموعه کاملی از موارد بر روی مرورگر پیچ شده است (مانند سازنده تصویر فوق). ناگفته نماند تعداد کمی از مواردی که ما به عنوان حرکات اصلی طبقه بندی می کنیم، مانند معرفی یک VPN یکپارچه، و این توانایی برای جدا کردن نوار کناری چیزی است که می تواند تأثیر زیادی نه تنها بر مرورگر مایکروسافت، بلکه بر رابط کلی ویندوز داشته باشد. .

مایکروسافت قابلیت جدا کردن نوار کناری مرورگر Edge را ارائه کرده است که به آن اجازه می دهد به طور دائم در کنار دسکتاپ ویندوز 11 (یا 10) قرار گیرد، اگرچه این تغییر در حال حاضر در مرحله آزمایش است.

وقتی صحبت از افرادی می شود که هنوز در مورد توانایی حرکت نوار وظیفه کوتاهی می کنند، گزینه ای برای داشتن یک نوار در کنار آن – نه نوار وظیفه، فقط یک نوار لبه – به آنها ارائه می شود، خوب، این نوعی نمک مالیدن است. در زخم به نوعی یا حداقل اینگونه می‌توان درک کرد (همانطور که در «آن هم همینطور است چالش برانگیز برای اینکه نوار وظیفه در ویندوز 11 قابل جابجایی باشد، اما هی، اگر ما را بکشد، نوار کناری Edge را روی دسکتاپ دریافت خواهیم کرد.