مایکروسافت هوش مصنوعی را به مایکروسافت 365 می آورد TechRadar

بخش دیگری که توسط Sumit Chauhan، معاون رئیس شرکت برای شرکت ارائه شد، نشان داد که چگونه Copilot به کاربران اجازه می دهد تا لمس خود را برای کپی اضافه کنند، یا حتی از Copilot بخواهند که آن را مختصرتر کند.

در پی ورود مشهورترین نویسنده هوش مصنوعی جهان، ChatGPT موتور جستجوی بینگ، مایکروسافت اکنون با معرفی Microsoft 365 Copilot از برنامه های خود برای استفاده از همین فناوری برای بهبود بهره وری در محیط کار رونمایی کرده است.

Copilot همچنین می‌تواند در وقت کاربران صرفه‌جویی کند و «خلاقیت را در محل کار آزاد کند»، پیش‌نویس‌های محتوا را به سبک اسناد قبلی ارائه کند، و از اسناد موجود OneNote به‌طور هوشمندانه استفاده کند تا از هیچ کار نکند، و همچنین احتمالاً به ورودی کمتری از کاربران نیاز دارد. نسل های زبانی را می توان بصری تر کرد و بالعکس.

Copilot همچنین می‌تواند داده‌هایی را از مثلاً یک سند مواد فروش بگیرد و در طول جلسه با مشتری ارائه دهد. همچنین با Power Automate کار می‌کند تا گردش‌های کاری خودکار ایجاد کند که وقتی اتفاق خاصی در یک سند یا صفحه‌گسترده رخ می‌دهد، درگیر می‌شود.

چت تجاری

علاوه بر این، Copilot می‌تواند صفحات گسترده اکسل را برای روندها تجزیه و تحلیل کند، آنها را به تفکیک مختصر فشرده کند و برای اطلاعات بیشتر فشار دهد. حتی می تواند نمودارهایی را از اطلاعات در یک لحظه تولید کند.

تاکنون، مدل‌های زبان GPT OpenAI عمدتاً در تهدید کاربران، تولید دستور العمل‌های ماکارونی، یا – جدی‌تر – کمک به رونویسی.

او همچنین ادعا کرد که به دلیل ابزار بهره وری بر اساس اصول امنیت، انطباق، حریم خصوصی و هوش مصنوعی مسئول ساخته شده است، برای استفاده سازمانی ایمن و مناسب است.

بخوان  مروری بر مهم‌ترین رویدادهای علمی سال ۲۰۲۲

Akosua Boadi-Agyemang، مدیر ارشد بازاریابی مایکروسافت، سپس در مورد Business Chat صحبت کرد – اساساً نسخه‌ای از ChatGPT که در یادداشت‌های جلسه، چت‌های تیم‌ها و اسناد کار می‌کند تا یک مجموعه دانش مشترک را فراهم کند تا اطلاعات مورد نیاز را در چند ثانیه به شما ارائه دهد. ، به جای ساعت

همانطور که چندین نفر در گفتگوی رویداد پس از آن اعلام کردند، مایکروسافت 365 Copilot یک «تغییرگر بازی» نیست، بلکه مایکروسافت استدلال قانع‌کننده‌ای دارد مبنی بر اینکه هوش مصنوعی در نهایت آماده است تا موارد استفاده معنادار را در مقیاس بزرگ انجام دهد.

علاوه بر این، OneDrive همچنین می‌تواند از آلبوم‌های OneDrive عکس بگیرد تا عکس‌ها را برای وارد کردن خودکار انتخاب کند.

کمک خلبان (در برگه جدید باز می شود) توسط همان نوع هوش مصنوعی مبتنی بر سریع که ChatGPT را هدایت می کند – به این معنی که با یک دستورالعمل مکتوب کمتر از یک جمله طولانی، Microsoft 365 می تواند کل ایمیل ها و گزارش ها را برای شما بنویسد.



منبع با این حال، او همچنین گفت که ماهیت کار تغییر خواهد کرد تا زندگی ما حتی آسان تر شود.

با این حال، Chauhan هشدار داد که بازبینی توسط یک انسان، مثلاً، قبل از ارسال خروجی به مشتریان هنوز مورد نیاز است، اما همچنان به احتمالات صرفه جویی در زمان اشاره کرد.

او اذعان داشت که گاهی اوقات Copilot همه چیز را درست نمی‌کند، اما همچنان “به طرز مفیدی اشتباه می‌کند” – به کاربران این امکان را می‌دهد تا در انجام وظایف خود یک شروع کنند. این یک چرخش است، اما شما نمی توانید با او بحث کنید.

GPT-4 به عنوان یک صرفه جویی در زمان

Copilot به کاربران این امکان را می دهد که بدون حضور واقعی جلسات را دنبال کنند و به Copilot دستور می دهد در غیاب آنها یادداشت برداری کند. این شامل جزئیاتی در مورد اینکه چه کسی چه گفته است، و تشخیص اینکه چرا تصمیمات گرفته شده است، و غیره است. همه اینها را می توان در یک جلسه نیز انجام داد.

Copilot در زمان واقعی توسط کارشناسان نظارت می شود، زیرا مایکروسافت به نگرانی های آنها در مورد امنیت و جلوگیری از فرار از زندان اشاره کرد، جایی که این نرم افزار به روش های ناخواسته و شاید شیطانی استفاده می شود.

سپس اسپاتارو وظیفه ارائه بخشی را در مورد نیاز به این تغییرات و “کشف مجدد روح کار” بر عهده گرفت. او سپس ابزار جدید را معرفی کرد و توضیح داد که با ترکیب مدل‌های زبان بزرگ (LLM)، داده‌های افراد و برنامه‌های مایکروسافت 365 که مردم هر روز استفاده می‌کنند، کار می‌کند.

بخوان  نگران نباشید، حساب G Suite قدیمی شما هنوز به Google Workspace منتقل نمی‌شود

وقتی نوبت به ایمیل می‌رسد، Copilot می‌تواند پیام‌های مهم را برجسته کند، موضوعات را خلاصه کند، و حتی پاسخ‌هایی تولید کند که می‌تواند مختصرتر باشد یا توسط خود Copilot به سبک متفاوتی ارائه شود.

این اطلاعیه ها در یک جلسه مطبوعاتی مجازی در تاریخ 16 مارس از طریق لینکدین توسط مدیر عامل مایکروسافت ساتیا نادلا و معاون شرکت جارد اسپاتارو در همان روز TechRadar Pro ارائه شد. گزارش شده است این شرکت به شدت به GPT-4، آخرین نسخه از مدل زبان OpenAI متمایل شده است.

GPT-4 در محل کار

پس از اشتیاق در مورد پیشرفت های تکنولوژیکی در محاسبات که زندگی انسان را آسان کرده است، مانند کنفرانس ویدیویی و ابزارهای همکارینادلا خاطرنشان کرد که برای اولین بار، هوش مصنوعی اکنون در مرکز یک محصول قرار دارد، نه اینکه صرفاً آن را در پشت صحنه نیرو دهد. وی همچنین خواستار استفاده مسئولانه از آن شد.

همه اینها توسط سیستم Copilot امکان پذیر شده است – یک موتور پردازش پیچیده که همه چیز را در مایکروسافت 365 Copilot نیرو می دهد – و “همه از طریق زبان طبیعی قابل دسترسی است”.