متاورس؛ فناوری که مثل سلاح هسته‌ای عمل می‌کند!

مدیر Uthervers (یک پلتفرم مجازی برای رویدادها، جلسات و سمینارها) هشدار داد متاورس می‌تواند خطرناک‌ترین فناوری از زمان اختراع سلاح‌های هسته‌ای باشد.

شوستر، به یکی از پیشگامان اینترنت هشدار داد، همانطور که شبکه‌‌های اجتماعی‌ با استفاده از الگوریتم‌ها برای اولویت‌بندی محتوا و هدایت کاربران اینترنت به سمت دیدگاه‌ها پیش می‌روند می‌توانند خدمات خاص را دریافت کنند. 

از این نظر، شوستر برای نیاز به پیوند‌های واقعی فراتر از امکانات ارائه شده توسط فناوری استدلال می‌کند، زیرا به عنوان انسان ما باید احساس حمایت عاطفی و احساسی را تجربه کنیم. او گفت که در غیر این صورت، نسل‌های آینده افرادی منزوی خواهند بود که هرگز درک درستی از معنای بودن در کنار دیگران و مراقبت از مردم نخواهند داشت.


سال گذشته، زمانی که فیسبوک به متا تغییر نام داد، این شرکت توضیح داد که متاورس شبیه «ترکیبی از تجربیات اجتماعی آنلاین فعلی» است و امکان اشتراک‌گذاری با دیگران را حتی زمانی که نمی‌توانند با هم باشند  را میسر می‌کند.

بیشتر بخوانید


متاورس

به گزارش سایت journaltime، او معتقد است، مارک زاکربرگ با ساخت متاورس می‌تواند تمام کاربران حاضر در این فضا را شستشوی مغزی دهد. برایان شوستر، متخصص فناوری‌های دیجیتال، می‌گوید که اگر این فضا‌های مجازی به دست افراد اشتباه بیفتند مورد سوء استفاده قرار می‌گیرد. فضای متاورس می‌تواند کل کاربران را تحت کنترل خود در آورده و اساساً به عروسک خیمه شب بازی تبدیل کند.

 



منبع

بخوان  آزمایشگاهی گوشتی تا ۲۵ برابر بیشتر کربن تولید می‌کند