متا سرانجام در تلاش است تا از نوجوانان در برابر “بزرگسالان مشکوک” در اینستاگرام و فیس بوک محافظت کند

علاوه بر به روز رسانی، متا اعلام کرد که با مرکز ملی کودکان گمشده و مورد بهره برداری (NCMEC) همکاری می کند تا یک پلتفرم جدید برای «جلوگیری» ایجاد کند. [teenagers’] تصاویر صمیمی از ارسال آنلاین» و انتشار در سراسر اینترنت. هدف آن کمک به کاربران زیر سن قانونی است که “کنترل” این تصاویر فاش شده را دوباره به دست آورند، در حالی که در وهله اول از این اقدامات جلوگیری می کنند.

پیام های مختلط

طبق این اعلامیه، تنظیمات حریم خصوصی پیش فرض جدید فیس بوک از امروز (21 نوامبر) در حال اجراست. احتمالاً تغییرات دیگر نیز همینطور است. برای شفاف سازی با متا تماس گرفتیم. در صورت شنیدن این خبر به روز می شود.

به علاوه، فید توصیه‌های افرادی که ممکن است بشناسید در فیسبوک نیز دیگر این حساب‌های پرچم‌دار را نمایش نمی‌دهند.

یکی از راه‌هایی که این کار را در اینستاگرام انجام می‌دهد این است که به عنوان بخشی از آزمایش، دکمه پیام را حذف می‌کند و استفاده از پیام‌رسان اینستاگرام برای ارتباط مستقیم با کاربران نوجوان را برای بزرگسالان غارتگر غیرممکن می‌کند.

در حالی که افزودن ویژگی های امنیتی بیشتر بسیار خوب است، سابقه اخیر متا در زمینه حریم خصوصی گیج کننده بوده است. از یک طرف، شرکت بهبود یافت سیستم بلاک اینستاگرام برای جلوگیری از آزار و اذیت ترول ها در ماه اکتبر. اما در همان زمان، پلت فرم یک ویژگی مکان دقیق جدید را پیاده سازی کرد که می تواند کاربران را در برابر استالکرها یا سرقت آسیب پذیر کند.

بخوان  حمایت وزارت ارتباطات از کسب و کارهای دیجیتال

متا در ادامه می گوید که در حال کار بر روی راه های جدیدی برای جلوگیری از تماس حساب های مسدود شده و گزارش شده با کاربران زیر سن قانونی است.

این یک پیام نسبتاً متفاوت است که می تواند منجر به مشکلات حریم خصوصی برای همه کاربران شود. مخصوصاً نوجوانان به همین دلیل، حتما بررسی کنید بهترین برنامه کنترل والدین TechRadar برای سال 2022.



منبع

آمدن به پیام‌رسان و اینستاگرام یک اعلان جدید است که نوجوانان را تشویق می‌کند تا هر زمان که در طول مکالمه احساس «ناراحتی» کردند از ابزارهای ایمنی استفاده کنند. یک اعلان از کاربران می‌پرسد که آیا شخصی را می‌شناسند که به تازگی به آنها پیام داده است. اگر «نه» انتخاب شود، هر دو برنامه یک علامت را نشان می‌دهند مجموعه ای از اقدامات (در برگه جدید باز می شود) آنها می توانند مانند مسدود کردن حساب یا گزارش آنها استفاده کنند.

متا در تلاشی برای محافظت بهتر از کاربران زیر سن قانونی، تنظیمات پیش‌فرض حریم خصوصی فیس‌بوک و اینستاگرام را برای محدود کردن تماس با «بزرگسالان مشکوک» تنظیم می‌کند.

اکنون، هر زمان که نوجوانی به فیس‌بوک می‌پیوندد، حساب او به‌طور خودکار از حفاظت از حریم خصوصی سخت‌گیرانه‌تری برخوردار می‌شود. این شامل تصمیم گیری، اما نه محدود به این است، تصمیم گیری در مورد اینکه چه کسی می تواند لیست دوستان خود را ببیند، چه صفحاتی را دنبال می کند، و چه کسی مجاز است در مورد پست های خود نظر دهد. برای حساب های ایجاد شده قبل از این به روز رسانی، حالت های متا (در برگه جدید باز می شود) شروع به فشار دادن آن کاربران برای اتخاذ همان تنظیمات می کند، اما آن را مجبور نمی کند. اگر همه اینها آشنا به نظر می رسد، به این دلیل است اینستاگرام تغییرات بسیار مشابهی را اعمال کرد در سال 2021 برای محافظت از جوانان در آنجا.

بخوان  دومین پرواز موشک قابل استفاده مجدد چین رقم خورد

قدرت به کاربر