متورم شدن باتری‌ گوشی‌های سامسونگ صدای کاربران را درآورد

مشخص نیست که این مشکل چقدر گسترده است، یا چقدر ممکن است سیستمی باشد. می‌توان با اطمینان گفت که این شرکت ترجیح می‌دهد با مشکلات باتری بیشتر مقابله نکند. باتری مستعد آتش سوزی گلکسی نوت ۷ باعث شد سامسونگ فراخوانی گسترده‌ای انجام دهد که به طور موقت، شهرت این شرکت را خدشه دار کرد.


موضوع نگران کننده این است که به نظر می‌رسد تورم گوشی‌های سامسونگ در چند سال گذشته را بیشتر از سایر برند‌ها تحت تاثیر قرار داده است و این پاور پک‌ها دارای رتبه بندی پنج سال بدون خطراتی مانند این هستند. سازندگان ویدیو‌های فناوری به طور منحصر به فردی برای ردیابی مشکلاتی مانند این مناسب هستند.

ممکن است سامسونگ در گذشته مشکلات باتری خود را به طور کامل برطرف نکرده باشد. برخی از کاربران متوجه شده‌اند که باتری‌های گوشی‌های سامسونگ به میزان نامتناسبی متورم می‌شوند. در حالی که این اغلب دستگاه‌های قدیمی‌تر را تحت تاثیر قرار می‌دهد که احتمال استفاده از باتری‌های بادکنکی بیشتر است، برخی از آن‌ها تنها چند سال از عمرشان می‌گذرد، معمولا واضح است، اما می‌تواند آنقدر ظریف باشد که متوجه نباشید باتری شما در وضعیت خطرناکی قرار دارد.

متورم شدن باتری مشکل جدید یا منحصر به فرد سامسونگ نیست. با افزایش سن باتری‌های لیتیومی، واکنش‌های شیمیایی ناقص آن‌ها می‌تواند گازی تولید کند که سلول‌های باتری را متورم کرده و خطر آتش‌سوزی را افزایش دهد. بر اساس اظهارات کاربران، اگر باتری را برای مدت طولانی بدون شارژ یا دشارژ رها کنید، احتمال بیشتری دارد که این اتفاق بیفتد و بسیاری از شرکت‌ها مانند اپل توصیه می‌کنند اگر برای مدت طولانی از یک دستگاه استفاده نمی‌کنید، باتری‌ها را تقریبا با ۵۰ درصد شارژ نگه دارید.

بخوان  نسخه بتای جدید اندروید 13 ردیابی میزان مصرف باتری را در تلفن‌های پیکسل آسان‌تر می‌کند

بیشتر بخوانید


منبع: engadget



منبع