محافظت از داده های جدید DuckDuckGo برای اندروید می تواند ردیاب ها را متوقف کند

وقتی فعال شد، حفاظت از ردیابی برنامه (در برگه جدید باز می شود) می تواند تشخیص دهد که یک برنامه تلفن هوشمند در حال ارسال داده به یک ردیاب شخص ثالث است و آن درخواست ها را مسدود می کند – حداقل اکثر آنها. حتی در صورتی که ردیاب بخواهد در هنگام خواب یواشکی داده ها را جمع آوری کند، در پس زمینه کار می کند.

کار در حال انجام

DuckDuckGo در حال گسترش ابزار App Tracking Protection با در دسترس قرار دادن آن برای همه کاربران اندروید به عنوان بخشی از به‌روزرسانی جدید است.

ویژگی در ابتدا در اواخر سال 2021 راه اندازی شد به عنوان یک بتا محدود در مرورگر تلفن همراه DuckDuckGo و عملکرد اصلی آن یکسان است.



منبع جدید در نسخه بتا عمومی، یک بیننده بلادرنگ است که همه موارد مسدود شده را نمایش می دهد. این شامل این است که ردیاب شخص ثالث متخلف کیست و چه داده هایی را از شما جمع آوری می کند. اگر اعلان‌ها را روشن کنید، یک علامت دریافت خواهید کرد خلاصه سریع (در برگه جدید باز می شود) به شما می گوید که چند تلاش ردیابی در تلفن شما مسدود شده است. DuckDuckGo نیز عظیم خود را ساخته است لیست بلاک شرکت به صورت عمومی در GitHub در دسترس است (در برگه جدید باز می شود) زیرا می تواند از جمع آوری داده های شرکت هایی مانند گوگل و ادوبی جلوگیری کند.

کاربران می‌توانند با به‌روزرسانی مرورگر DuckDuckGo در تلفن Android خود به آخرین نسخه یا با استفاده از برنامه، محافظت از ردیابی برنامه را امتحان کنند. آن را از فروشگاه Google Play دانلود کنید (در برگه جدید باز می شود). برای فعال کردن حفاظت، کاربران باید به تنظیمات مرورگر رفته، سپس فرآیند نصب را طی کنند.

هنگامی که در مورد نسخه بتا بالقوه iOS سؤال شد، همان نماینده شرکت به ما گفت که DuckDuckGo در حال بررسی آن است.

یافته های جدید

اگر همه اینها آشنا به نظر می رسد، آیفون ها چیزی مشابه به نام شفافیت ردیابی برنامه دارند. با این حال، ممکن است بهترین نباشد. کامیل بازباز، معاون ارتباطات در DuckDuckGo، گفت آستانه (در برگه جدید باز می شود) سال گذشته که ابزار اپل فقط شناسه کاربر را برای تبلیغ کنندگان مسدود می کند و نه چیز دیگری. توسعه دهندگان همچنین موظف نیستند به انتخاب کاربر برای ردیابی نشدن احترام بگذارند.

بخوان  شرکت نوپا Motion Lib تراشه‌ای را برای تکرار حس لامسه توسعه می‌دهد
این شرکت بیان می‌کند که App Tracking Protection از «اتصال VPN محلی» برای کار استفاده می‌کند و هیچ داده‌ای را به خود DuckDuckGo یا برخی از سرورهای راه دور ارسال نمی‌کند.