مخزن اشکال درایور بد AMD عملکرد پردازنده گرافیکی RDNA 3 را در ویندوز 11 کاهش می دهد

خبر مثبت تر این است که هر کسی در اینجا تحت تأثیر قرار می گیرد، ظاهراً یک اشکال نادر است. نگرانی گسترده‌تر برای کسانی که با این مشکل مواجه می‌شوند این است که شاید سرعت بازی‌ها و همچنین بنچمارک‌های 3DMark را کاهش می‌دهد، و به راحتی می‌توان فهمید که چگونه مردم ممکن است از این احتمال دچار پارانویا شوند.

مطمئناً این چیزی است که برای Doederlein اتفاق افتاده است، که در نتیجه یک سری آزمایشات را روی بازی ها انجام داد. این شامل محک زدن با Guardians of the Galaxy، Horizon Zero Dawn، Dying Light 2، Batman Arkham Knight، Returnal و موارد دیگر بود، اما Doederlein هیچ عملکردی با هیچ یک از آنها نداشت. بنابراین به نظر می رسد که این فقط یک مشکل معیاری است، اما امیدواریم AMD در زمان مناسب این اشکال را بیشتر روشن کند.

در میان تمام نتایج با درایور جدید، تقریباً 3٪ از نتایج نمرات غیر طبیعی (بسیار پایین) در Time Spy را نشان می دهد. هیچ گروه مشابهی از نمرات بسیار پایین با نسخه قبلی درایور در نتایج ظاهر نمی شود.

علاوه بر این، چند نفر از دارندگان Nvidia RTX 4090 نیز گفته اند که ضربه خورده اند – اما این فقط دو گزارش پراکنده است، بنابراین چاشنی را به آن اضافه کنید. با این حال، به نظر می‌رسد وجه مشترک در اینجا اجرای نسخه‌های آزمایشی ویندوز 11 است. در واقع، یکی از دارندگان RTX 4090، نسخه پیش‌نمایش به‌روزرسانی بزرگ بعدی ویندوز 11 (لحظه 2) را مقصر می‌داند.

یکی از توسعه دهندگان UL (که 3DMark را می سازد) به Doederlein پاسخ داد و گفت که آنها این مشکل را با AMD مطرح کرده اند و به نظر می رسد که مربوط به آخرین نسخه درایور باشد.

بخوان  ویژگی جدید گوگل مپ نمایش نمای سه بعدی مکان‌های معروف
بهترین معاملات کارت گرافیک امروز

در واقع، نتایج Doederlein بیش از 50٪ کندتر از حد معمول ظاهر شد که یک کاهش عملکرد عظیم است.

با وجود این، AMD هنوز معتقد است که این باگ یک مشکل درایور است، بنابراین ما به عنوان دقیق‌ترین تشخیص تا کنون به آن پایبند خواهیم بود – اگرچه ممکن است این مشکل در استفاده از نسخه پیش‌نمایش ویندوز 11 نیز به پایان برسد.

توسعه‌دهنده اضافه کرد که AMD در نهایت موفق شد این نقص عملکرد شدید را بازتولید کند و «بی‌تر و بیشتر شبیه یک مشکل درایور به نظر می‌رسد» و بهترین اقدام برای کسانی که از گرملین آزارشان می‌دهد این است که به حالت قبلی برگردند. راننده. یا اینکه فقط محکم بنشینید و منتظر بمانید تا رفع شود.


تجزیه و تحلیل: بیش از آنچه به چشم می آید

از طريق نیووین (در برگه جدید باز می شود)



منبع

این موضوع کمی بیشتر از آنچه به نظر می رسد وجود دارد، زیرا در ادامه موضوع در انجمن Steam که به شکایت اصلی Doederlein پاسخ می دهد، یک دارنده GPU RX 6800 وجود دارد که می گوید آنها تحت تأثیر قرار گرفته اند – بنابراین شاید این فقط یک مشکل RDNA 3 نباشد – و بازگشت به نسخه قبلی درایور AMD کمکی نکرد. (به نظر می رسد توسعه دهنده 3DMark کاملا مطمئن است که مشکل مربوط به جدیدترین درایور AMD است).

نکته دیگری که در اینجا باید با دقت به آن توجه کرد این است که ظاهراً مشکل فقط بر روی اجراهای 3DMark، به ویژه معیار TimeSpy تأثیر می گذارد (ما بعداً به آن باز خواهیم گشت).

بخوان  ممنوعیت TikTok: آیا این برنامه در ایالات متحده ممنوع می شود و چگونه کار می کند؟