مدیریت صحیح زمان با استفاده از تکنولوژی – هلدینگ بین المللی جهان تجارت عارف خندان 1 بیتی

در همین راستا، اگر هوش مصنوعی برای «یادگیری تقویتی» برنامهریزی شود، اهداف را میتوان بهطور ضمنی با دادن پاداش به برخی از رفتارها و تنبیه کردن دیگر رفتارها تعیین کرد. وقتی قیمت خرید پهنای باند شما مشخص نیست چطور میتوان این محاسبه را انجام داد؟ چطور اجرا نمیشود. بعضی وقتها پیش آمده که کیفیتمان براساس همین قرارداد SLA افت کرده و به شرکتها خسارت لازم را پرداخت کردهایم. در مقایسه با کشورهای همسایه مانند ترکیه چطور. چرا خود شرکتها حاضر نیستند هزینههای انتقال خود را حتی در بخشهای خیلی خیلی کوچک پرداخت کنند؟ ما میگوییم که اگر خیلی گران میفروشیم، اولا که ۲۵ برابر آن پایهای که اشاره شده یعنی سه هزار دلار، نیست. او میگوید صدفها در تصاویر بالا زیبا بهنظر میرسند اما خیلی کوچک هستند.

آینده متاورس و تکنولوژی VR بهگونهای است که وقتی مردم در خیابان راه میروند، میتوانند آخرین امتیازات ورزشی را از یک نمایشگر دیجیتالی که به نظر میرسد جلوی آنها شناور است، بررسی کنند. این نکته خیلی مهمی است که مردم هم باید به آن توجه کنند. بدنبال آن پس از گزارشهای باشگاه رم (modoze 75) و بنیاد هامرشولد (Daghammarskjold-75) به تدریج توسعهٔ پایدار در طی سالهای دههٔ ۱۹۸۰ و از زمانی که اتحادیهٔ بینالمللی برای حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی (IUCN-82)، راهبردهای جهانی از محیط زیست و منابع طبیعی با هدف کلی دستیابی به توسعهٔ پایدار را از طریق حفاظت از منابع حیاتی (زنده) را ارائه کرد، مورد توجه جدی و اساسی اندیشمندان و متفکران توسعه قرار گرفت. ایدههایی که در داستانها و فیلمهای علمی-تخیلی نیمهی اول قرن بیستم حضور پررنگی داشتند. وی در کتاب خود به نام Atlas of AI، از یک معدن لیتیوم، یک انبار آمازون و یک بایگانی جمجمه فرنولوژیک (علمی که با استفاده از اندازهگیری جمجمه انسان ویژگیهای شخصیتی، استعدادها و توانایی ذهنی را تعیین میکند) از قرن نوزدهم بازدید میکند تا منابع طبیعی، طبیعت انسان و علم اشتباه موجود در برخی نسخههای این فناوری را نشان دهد.

ترموستات هوشمند نست، برای صرفهجویی در مصرف انرژی، از الگوریتمهای رفتاری براساس رفتار کاربران استفاده میکند. قبول کردن این شرط برای شرکتها هزینه دارد؛ چون میخواهند ۱۰ درصد از پهنای باندش را خالی بگذارد. شرکتهای اینترنتی برای توزیع مدیریت ترافیک این پیشنهاد را قبول نمیکنند درحالیکه هزینه آنها کاهش مییابد. او پیش از این در بخش سرویسهای ابری مایکروسافت نیز فعالیت کرده و قبل از قبول سمت مدیرعاملی، هدایت گروه کلاود اند انترپرایز (Cloud and Enterprise) را بر عهده داشت. پرندههای بدون سرنشین، پیش از این نیز محصولات را به خانه مشتریان میرساندند. بررسیهای موسسه Goldman Sachs نشان میدهد اگر چین تصمیم بگیرد اپل را تحریم کند، سود جهانی این شرکت تا ۲۹ درصد کاهش مییابد. بخش دیگر هزینهها مربوط به هزینه انتقال میشود که آن هم به صورت انحصاری در اختیار شرکت زیرساخت و مخابرات ایران قرار دارد.

یکی از فعالان حوزه تکنولوژی در کالیفورنیا، دن او داود، در توییت اخیر خود دوج کوین را هدف انتقاد خود قرار داد و از آن به عنوان کلاهبرداری تبلیغ شده توسط ایلان ماسک در کنار سقفهای خورشیدی، تاکسیهای رباتیک و بقیهی اختراعات تبلیغ شده توسط تسلا یاد سایت 1biti کرد. از طرفی میتوان در پرینترهای انفصالی از مواد دیگری تحت عنوان هیدروژل هم استفاده کرد. از جمله آثار تخیلی که موجودات هوشمند در آنها به نقشآفرینی میپردازند میتوان به کتاب «فرانکنشتاین» اثر «مری شلی» و نمایشنامه «کارخانه رباتسازی روسوم» اثر «کارل چاپک» اشاره کرد. همانطور که تکنولوژی وی آر (VR) امروز جای پای خودش را در زندگی ما محکم کرده است، توانسته ردپای پررنگی در دنیای متاورس هم داشته باشد. دومین مشکل نیز آن بود که پردازش در کامپیوتر ها بسیار هزینه بر بود. در کنار مدلهای جدید دستگاههای تصفیه هوا که امسال توسط این شرکت کرهای معرفی شدهاند شاهد دستگاههای تصفیه هوای قابل حمل هم هستیم که میتوان آن را در کیف گذاشت و با خود به هر جایی برد. ما وقتی میگوییم که یک سرویس ۱۲۸ میفروشیم با ضریب یک به ۸، به این معنی است که باید هر لحظه هر کاربر به ۱۲۸k دسترسی داشته باشد.

بخوان  آموزش بازاریابی در LinkedIn لینکدین مارکتینگ مکتب خونه | WikiHola

علاوه بر روش، عصر پسامدرن نیز معنای ورود به عصری را میدهد که ثبات، دقت، فرمول، نظم، امنیت و شاخصهای تجدد را به نقد میکشد. یا می توانیم بگوییم میلیون ها تلفن همراه «اپل» و «سامسونگ» و «شیائومی» و«هوآوی» که توسط شهروندان ایرانی استفاده می شوند، چون در تملک ایرانی ها هستند باید «بومی» فرض شوند؟ در حال حاضر هم اگر زیرساختهای پیشرفته وجود داشته باشد و استگاههای شارژ زیادی تاسیس شوند، میتوانیم به برق بی سیم دسترسی داشته باشیم. نکته قابلتوجه دیگر اینکه سگ روبات ها را همچنین میتوان به آنتنهایی مجهز کرد تا دسترسی به شبکه را در دسترس مکانهایی قرار دهد که در آنها زیرساختهای ارتباطی موردنیاز وجود ندارند. این رشته بر این پایه ایجاد شده است که هوش انسانی را میتوان به قدری دقیق توصیف کرد که بتوان ماشینی برای شبیه سازی آن تولید کرد. در ابتدا به تعریف هوش مصنوعی و هوش انسانی و سپس به نقش هوش مصنوعی در دنیای انسان، هوش مصنوعی در مقابل هوش انسانی، تاثیرات هوش مصنوعی بر آینده شغلی و اقتصاد و به بسیاری از موارد دیگر با جزئیات میپردازیم.

در طولِ قرن بیستم معمولاً افراد قوم اوجیکری را در سطح تکنولوژیکِ ساده و بدوی طبقهبندی میکردند؛ که به عنوان اقوام بدوی، در تابستانها در چادر و در زمستانها در کلبه زندگی میکردند. شرکتهای اینترنتی معتقدند شبکه زیرساخت یک شبکه قدیمی است و همین باعث میشود که کیفیت اینترنت کاهش پیدا کند. ورود رباتها به صنعت کشاورزی میتواند سرعت کاشت و برداشت محصولات را افزایش داده و باعث رشد بهتر آنها شود. این تأثیرات منفی باعث ایجاد اختلالات خواب میشوند که کاهش تمرکز در طول روز را به دنبال دارند. پردازش زبان طبیعی (NLP) بخشی از علوم کامپیوتر و هوش مصنوعی است که از طریق زبان طبیعی بین کامپیوتر و انسان پیوند برقرار میکند. ۶۵ درصد مابقی را هم بیاییم تخفیف بدهیم به نظر شما کسی تغییری در شرایط احساس میکند؟ اینکه چند درصد از مشکل مربوط به ما بوده است را ما متوجه نمیشویم، این را باید سازمان تنظیم به شما اعلام کند.

همچنین طبق گزارش BleepingCompute، هکر ادعا میکند 2.75 گیگابایت اطلاعات را سرقت کرده که شامل تقریبا 3100 فایل میشود. هنگامی که قفل تلفن همراه با کمک فناوریهای بیومتریک مانند فناوری تشخیص چهره باز میشود، از هوش مصنوعی استفاه میکند. دقیقا. در مصوبه ۱۸۱ ما به شرکتهای بخش خصوصی که سرویس ADSL واگذار میکنند ۳۵ درصد تخفیف دادیم. روند رشد شبکه ۳G در سالهای اخیر سرعت زیادی گرفته است تا جایی که تعداد کاربران جهانی این شبکه تا پایان سال ۲۰۱۱ به حدود ۱/۱ میلیارد نفر رسیده است که این میزان نسبت به سال گذشته رشد ۳۷ درصدی داشته و ۱۸ درصد کل کاربران موبایل جهان را در اختیار دارد. وقتی که ما هر STM۱ را ۳۷ میلیون تومان به شرکتهای خصوصی میفروختیم حداکثر سهم این سرویس در هزینه کاربر نهایی ۲۵ درصد بود، اما وقتی ما این قیمت را به ۲۴ میلیون تومان رساندیم میزان هزینه پهنای باند در سرویس کاربر نهایی به ۱۹ درصد رسید. سوال من این است وقتی ۱۹ درصد از سهم هزینه کاربر نهایی مربوط به دولت است هزینه ۸۱ درصد باقیمانده مربوط به چیست؟ او با بیان اینکه وزارت ارتباطات میزان خسارات وارده در پی اختلالهای چند روز اخیر را معلوم کرده است تاکید کرد سهم کاربران بایستی نیز مشخص شده و این اختلالها تکرار نشوند.

این وسیله برق خود را از یک ماده خاص که با تغییر حالت برق تولید می کند تامین می کند. سوال این است که چگونه؟ سامانه بیدار یک نرم افزار نظارت هوشمند بوده که برپایه فناوری نوین و پیچیده هوش مصنوعی و بینایی ماشین تولید شده است. هر چند زبان AIML ابداع شد، اما این زبان هرگز به این حد از هوش مصنوعی دست نیافت. دقیقا هر STM۱ ،۲۴میلیون است و تنها ۱۹ درصد هزینه کاربران را تشکیل میدهد. یعنی فقط ۱۹ درصد هزینه کاربر نهایی را هزینه زیرساخت تشکیل میدهد. وقتی ۳۰ درصد محتوا به داخل ایران بیاید سرعت و کیفیت دسترسی کاربر نهایی هم به شدت افزایش پیدا میکند. ادعایی از طرف برخی شرکتهای اینترنتی مطرح میشود مبنی بر اینکه وقتی آنها از زیرساخت یک STM۱ خریداری میکنند اگر از بخشی از این فضا استفاده نکنند زیرساخت بدون اطلاع این فضای خالی را با یک شرکت دیگر به اشتراک میگذارد. به گزارش ایسنا، در حال حاضر اغلب از وینتون سرف، دانشمند آمریکایی به عنوان پدر اینترنت نام میبرند اما تا چند سال پیش برای این پدیده نوین قرن ۲۰ از پدر دیگری با نام رابرت برمر نیز یاد میشد البته در عین حال نام رابرت کان هم به عنوان یکی دیگر از پدران اینترنت مطرح میشود.

بخوان  آشنایی با تاثیر تکنولوژی بر ذائقه غذایی مردم رستوران ارکیده 1 بیتی

در نهایت ما توانستیم چیزی در حدود ۳۰ درصد از ترافیک کشور را که میخواهد به اینترنت وصل شود، به داخل ایران بیاوریم و هفتاد درصدش اینترنتی باشد که در خارج از ایران است. با این حال همانطور که از اسمش پیداست همه این ها چیزی جز پیش بینی نیستند. در حال حاضر بیش از ۱۵ میلیارد دستگاه IoT در جهان وجود دارد و انتظار میرود که این تعداد تا سال ۲۰۲۰ به بیش از ۳۰ میلیارد دستگاه و تا سال ۲۰۲۵ به ۷۵ بیلیون دستگاه افزایش یابد. باید دید که این حرف چقدر با آن واقعیتی که وجود دارد منطبق است. کاربردهای دیگر آن اتومات کردن نوبت دهی و رزرو نوبت، کمک به نسخه نویسی پزشکان و در زمینه تحقیقات پزشکی کاربردهای گستردهای یافته است.

در این قسمت هوش مصنوعی مدرن در این ابرها متولد شد. هوشمندی به معنی چگونگی تشخیص، فهم، پیشبینی و ایجاد تغییر در جهانی بزرگتر و پیچیدهتر از خود است. ترکیب سه فناوری واقعیت مجازی، واقعیت ترکیبی و واقعیت افزوده به این معنی است که شما اکنون در خیالات خود زندگی می کنید. یک عامل هوشمند، سیستمی است که با شناخت محیط اطراف خود شانس موفقیت خود را پس از تحلیل و بررسی افزایش میدهد. قرنطینه احتمالا چیزی است که نتفلیکس از آن بهعنوان رمز موفقیت نام میبرد. عوامل اقتصادی موثر در روند موفقیت یک شرکت و برند مربوط به سه بخش عملکرد مالی و تجاری برای جذب سرمایهگذاریها، نقش یک برند در تصمیمگیری خریداران برای خرید یک محصول و بالاخره دوام یک برند در حفظ عوامل تضمین کننده درآمدهای آینده آن میشوند. به احتمال زیاد در این صورت مطمئناً شانس رسیدن شما به آن طرف خیابان بسیار پایین می باشد و یا زمان بسیار زیادی طول خواهد کشید که تصمیم به عبور از خیابان را به مرحله اجرا در آورید. شرکتها میگویند که حاضر به شبکهسازی و فراهم کردن شرایط انتقال سرویس اینترنت هستند، اما به آنها اجازه این کار داده نمیشود.

قبول کردن این شرط چه تاثیری روی کیفیت سرویس اینترنت خواهد گذاشت؟ اینکه ضریب اشتراک را تقسیم کنیم نه ما و نه رگولاتوری، قبول نداریم. هوش مصنوعی (AI) یکی از فناوری هایی است که جهان را متحول کرده است. وقتی به ۹۰ درصد که میرسند، همین شکلی شروع میکنند از ۹۰ درصد بالا میروند، ۹۱، ۹۲ و ۹۳ ترافیک دچار افت کیفیت میشود. وقتی به ما وصل شدند دیگر فرقی نمیکند که در کجا قرار داشته باشند تا مجبور به پرداخت هزینه اضافه بشوند. از منظر فن سالاران، تکنولوژی ابزار یا فرآیندی است که برای ساختن محصولات بهتر به کار گرفته می شود.

بهعنوان یک کاربر حاضر هستم قیمت بالا پرداخت کنم؛ اما به کیفیت بالا دسترسی داشته باشم. در این گزارش مشخص نشده این ۲۵ برابر سه هزار دلار مربوط به کجا است مربوط به قیمت نهایی کاربر یا بخش دیگر؟ مرکز پژوهشها سه هزار دلار را بهعنوان قیمت پایه در نظر گرفته بود و نتیجه گرفته بودند که سرویسی که به دست کاربر نهایی میرسد ۲۵ برابر گرانتر است. در این میان نکته غم انگیز این است که با وجود اهمیت این اختراع بزرگ، اگر امروز نام رابرت برمر را به عنوان یکی از پدران اینترنت جستوجو کنید حداقل در زبان فارسی اطلاعات چندان زیادی از او منتشر نشده و شاید بیشترین خبری که از او روی اینترنت وجود دارد مربوط به درگذشت او باشد. این جزء ای از معماری و مهندسی ساختمان است و گاهی اوقات به عنوان یک انتظام متمایز یا زیرمجموعه دیده میشود. اما به گفته شرکتهای خصوصی این موافقتنامه سطح خدمات اجرا نمیشود؟ پهنای باند اضافه کردن به این معنا نیست که مشکل کاربر نهایی برای بحث کیفی حل شود.

بخوان  تکفارس: اخبار و بررسی تكنولوژی، کامپیوتر، موبایل، اینترنت | 1biti
یک موافقتنامه سطح خدمات با تمام شرکتها مبادله میکنیم. شرکتهای اینترنتی خصوصی میگویند که به خاطر وجود انحصار توزیع پهنای باند از طرف شرکت زیرساخت هزینه تمام شده اینترنت در کشور بسیار بالا است، چرا این انحصار شکسته نمیشود و به شرکتهای دیگر هم اجازه وارد شدن به این بخش و واردات پهنای باند و فروش آن داده نمیشود؟ احتمالا در آینده در صنایع خاص انسانها و رباتها همکاری یکپارچهای خواهند داشت که به آن “cobot” گفته میشود. نانو یک پیشوند علمی است که به معنی یک میلیاردم (مقیاس کوچک) است و حوزه نانو تکنولوژی در حدود میلیاردم متر است. ضریب اشتراک به این معنی نیست که شما یک سرویس را تقسیم بر ۸ کنید. چه تضمینی وجود دارد که زیرساخت شاخصهای کیفیت سرویس را به خوبی ارائه کند؟ مدیریت زیرساخت در بحث ترافیک اینترنتی کشور به چه صورتی است؟

ببینید شرکتها برای اینکه بتوانند پهنای باند را از زیرساخت دریافت کنند باید در هر شهری خودشان را به مکانهای استقرار زیرساخت برسانند. یادگیری ماشین که جزئی جدانشدنی از هوش مصنوعی به حساب میآید، دارای انواع گوناگون یادگیری است که هر کدام نشان دهنده رویکرد و روش عملکرد پروژه هستند. این بخشها هر دو به کابل کواکسیال با عملکرد بالا نیاز دارند که به روتر داخلی متصل شده باشند. این هزینه انتقال برای انتقال ترافیک شرکتها به هر استانی ثابت است؟ سرویس VPLS ما که معمولا آنها روی این سرویس ترافیک خود را میگذارند و به استانها انتقال میدهند با ۲۵ درصد تخفیف براساس مصوبه۱۸۱رگولاتوری، قیمتی حدود سه میلیون و ۱۵۰ هزار تومان دارد.

اگر ما هزینههای خود را با کشوری مانند آمریکا مقایسه کنیم که تمام سرورهای اینترنتی در این کشور قرار دارد و نه هزینه پهنای باندی میدهند و نه انتقالی، مشخص است که هزینه کشور ما در برابر کشور آمریکا بسیار گران است. از شهر تا جایی که سرویس به دست کاربر برسد مسوول کیفیت شرکت اینترنتی است. ۱۳۷۶: کامپیوتر شطرنجباز شرکت IBM به نام Deep Blue استاد بزرگ گری کاسپاروف را در بازی شطرنج شکست داد. در اصطلاح به این مرحله POP میگویند (POINT OF PRESENT). طبیعی است این چرخاندنهای اضافی هزینه اضافی هم میخواهد، این هزینهها را که ما نباید پرداخت کنیم. در بخش انتقال و براساس اظهارات اکثر شرکتهای اینترنتی این دو نهاد هزینههای اضافی بابت انتقال سرویس از این شرکتها دریافت میکنند. دقیقا حق با شرکتها است. هزینه انتقال که به باور این شرکتها بسیار گران است از طریق زیرساخت و مخابرات در اختیار آنها قرار میگیرد. درنهایت به این نتیجه رسیدیم که هیچ شرکتی نباید بیشتر از ۹۰ درصد لینک خریداری شدهاش را مصرف کند. این گزارش افزود: میزان طلای مصرف شده در بخش الکترونیک در این مدت با 2 درصد رشد نسبت به سال قبل به 64.3 تن رسیده است.