مراقب باشید – Google Docs اکنون می‌تواند هر کلمه‌ای را که در تماس ویدیویی گفتید ضبط کند

پس از تکمیل، فایل رونویسی شده در پوشه «Meet Recordings» میزبان در Google Drive ذخیره می‌شود، مانند ضبط‌های جلسه.

Google Meet همچنین اخیرا اشتراک‌گذاری فید ویدیوی شما را آسان‌تر کرده است، به این معنی که راه‌اندازی ارائه‌های آنلاین یا شروع جلسات تیم به زودی استرس بسیار کمتری را به همراه خواهد داشت و همچنین به همه شرکت‌کنندگان این امکان را می‌دهد که بتوانند فید ویدیوی خود را با دیگران به اشتراک بگذارند.



منبع

این ویژگی به‌طور پیش‌فرض روشن خواهد بود، و شرکت‌کنندگان اعلانی را مشاهده می‌کنند که به آنها می‌گوید که رونوشت‌ها قبل از پیوستن به تماس فعال هستند.

با این حال، کاربرانی که دارای حساب‌های شخصی Google هستند، یا کاربرانی که در Google Workspace Essentials، Business Starter، Education Standard، Enterprise Essentials، Education Fundamentals، Frontline، و Nonprofits و همچنین مشتریان قدیمی G Suite Basic و Business هستند، نمی‌توانند از آن استفاده کنند. هنوز.

در حال حاضر برای کاربران Google Meet روی دسک‌تاپ و لپ‌تاپ در دسترس است، اما در حال حاضر فقط به زبان انگلیسی، برای Google Workspace Business Standard، Business Plus، Enterprise Starter، Enterprise Standard، Enterprise Plus، Education Plus، و آموزش و آموزش ارائه می‌شود. یادگیری مشتریان را ارتقا دهید.

این شرکت در به‌روزرسانی Google Workspace خاطرنشان کرد: «رونوشت‌های جلسه به‌طور خودکار بحث جلسه را ضبط می‌کند و پیگیری بعد از آن یا به‌عنوان یک رکورد را آسان‌تر می‌کند». پست وبلاگ (در برگه جدید باز می شود) اعلام ویژگی

رونویسی Google Meet به Docs

برای جلسات کنفرانس ویدیویی بزرگتر (آنهایی که بیش از 200 شرکت کننده دارند)، رونویسی فقط با سازمان دهندگان جلسه، میزبان و میزبانان مشترک و کاربران فردی که آن را درخواست کرده اند به اشتراک گذاشته می شود. برای جلسات تکراری، اسناد رونویسی جدید به طور مداوم به دعوت تقویم اضافه می شود.

بخوان  استرس مکر باعث پیر چشمی می شود

این شرکت فاش کرده است که کاربران واژه‌پردازش اکنون می‌توانند تماس Google Meet را مستقیماً در فایل Google Docs رونویسی کنند، به این معنی که هرگز اطلاعات مورد نیاز خود را از دست نخواهید داد.