مردم معتقدند، من در بدن‌شان تراشه کار گذاشته‌ام!

وی افزود: نوآوری‌ها در مورد چگونگی رسیدن به حقیقت باید به اندازه دروغ بزرگی که ما در تعدادی از حوزه‌ها با آن روبه‌رو هستیم، جالب باشند و من راه‌حل خوبی را که فکر می‌کنم همه ما دوست داریم ببینیم، ندیده‌ام.


بیل گیتس

 



منبع در ماه ژوئن، زمانی که شرکت مایکروسافت، اینترنت اکسپلور را تعطیل کرد، گیتس در توییتر به طعنه گفت که این سرویس باید تعطیل شود، زیرا تراشه‌های مایکروسافت به خاطر قرار گرفتن در واکسن کروناویروس تمام شده‌اند. گیتس در مصاحبه خود گفت که نمی‌خواهد درباره نظریه‌های توطئه پیرامون واکسن کرونا بیش از حد شوخی کند، چون این موضوع بسیار جدی است.

تئوری‌های توطئه در مورد واکسن‌ها به پیش از دوره همه‌گیری کروناویروس مربوط می‌شوند. تئوری توطئه مبنی بر اینکه واکسن کووید-۱۹، یک ریزتراشه متصل به شبکه‌های ۵G تلفن همراه را تزریق می‌کند که می‌تواند به ردیابی افراد بپردازد، در “۴plebs” آغاز شد که یک کانال اجتماعی در وبگاه ۴چن  است.

این میلیاردر گفت که باور دارد تئوری توطئه مبنی بر این که او ریزتراشه‌ها را در واکسن کرونا قرار داده است، از بین می‌رود، اما اگر مردم را نسبت به واکسن‌ها یا استفاده از ماسک در جایی که لزوم استفاده وجود دارد، بی‌میل‌تر کند، غم‌انگیز است.

به گزارش سایت بیزینس اینسایدر، “بیل گیتس” (Bill Gates) در جدیدترین مصاحبه خود، در مورد هدف قرار گرفته شدن توسط نظریه‌پردازان توطئه طی دوره همه‌گیری کووید-۱۹ صحبت کرد و این که چگونه توطئه‌ها باعث شده‌اند که برخی افراد در زندگی واقعی با او برخورد کنند. گیتس گفت: چند مورد بوده است که من در ملاءعام با مردم برخورد کرده‌ام و آن‌ها سر من فریاد زده و گفته‌اند که من تراشه به بدن افراد وارد می‌کنم. دیدن چنین اتفاقاتی عجیب است. این افراد واقعا وجود دارند و فقط یک ربات نیست که پیام‌های دیوانه‌کننده را ارسال می‌کند.

بخوان  ۲۵ تصویر از فضایی که نگاه شما را به جهان هستی عوض می‌کند

بیشتر بخوانید