مسابقه دیدنی پینگ‌پنگ بین ربات گوگل و انسان

پژوهشگران گوگل در یک پست وبلاگند: استفاده از ربات برای نوشتارهای مختلف از چالش‌ها، دنیای واقعی از جمله حرکت با پاها و گرفتن اشیا به کار گرفته شده است. کمتر رایج است که ببینیم ماشین ها برای کارهای پویا و با شتاب بالا مانند تنیس روی میز که نیاز به انسان و ربات دارند، اعمال شوند. هدف ربات در این پروژه، رسیدن به ماهیت همکاری و برگزاری مسابقه با یک انسان تا حد امکان است.

گوگل گوگلان را کرد که در پژوهش‌های آینده، یک ربات مربی خواهد ساخت که می‌توان به سبک بازی خود را با توجه به مهارت‌های انسان‌ها تطبیق می‌دهد تا شرایط را برای چالش‌برانگیز و هیجان انگیز نگاه دارد.

مهندسان به طور متناوب بین آموزش شبیه‌سازی‌ها و استقرار آن در دنیای واقعی تغییراتی انجام می‌دهند که به اندازه کافی خوب عمل کند. گرایسر ادامه داد: در هر بار تکرار، مدل رفتار انسانی و خط مشی اصلاح می‌شود. وقتی بالاخره می‌توانیم از بازی با ربات لذت ببریم، دیگر تمرین را تکرار نمی‌کنیم.

در این ویدئو، مهندس انسان به طور کلی در حال ارسال توپ‌ها به مرکز میز است. گوگل می‌گوید که ربات می‌تواند با دقت انسان‌های آماتور نیز سازگاری داشته باشد. به گوگل گفته، پلتفرم i-Sim2Real می‌توان تنیس روی میز را در مقابل یک انسان و هم در مقابل یک ربات دیگر هدایت کند.

گوگل از سناریوهای آموزشی واقعی و مبتنی بر شبیه‌سازی استفاده کرده است تا ربات را به یک بازیکن توانای پینگ‌پنگ تبدیل کند. این ربات در حال حاضر برای راه انداختن یک مسابقه خوب با انسان همکاری می‌کند اما به گفته گوگل، مهارت‌های آن می‌توانند با مهارت‌های هر انسانی مطابقت داشته باشند.

بخوان  تیم های مایکروسافت رسماً برای اکثر مشاغل محبوب تر از ایمیل است
گوگل این را به عنوان یک پلتفرم تحقیقاتی برای ربات‌های چابک توصیف می‌کند که می‌تواند به فناوری‌های مربوط به گروه و همکاری انسان و ربات پاسخ دهد.

این ربات از یک پلتفرم آموزشی به نام “i-Sim2Real” استفاده می‌کند.

با وجود این، مهندسان گوگل اعتراف می‌کنند که تنیس روی میز، یک کار پرسر و پویا است که به دو بازیکن نیاز دارد تا واکنش سریعی را به حرکات نشان دهنده نشان دهد و بازی را به یک آزمایش چالش برانگیز برای تحقیق در مورد انسان و تبدیل آن بازی کند. کنند.

پژوهشگران می‌خواستند ربات را با یک شبیه‌سازی آموزش دهندگان انجام دهند تا در دنیای واقعی با انسان‌ها بازی کنند اما آنها مشکلاتی دارند. «لورا گرایسر» (Laura Graesser)، مهندس گوگل گفت: چگونه می‌توانم نمونه‌هایی از انسان‌ها با یک ربات را جمع‌آوری کنیم تا رفتار انسان را در فضای شبیه‌سازی‌شده مدل‌سازی کنیم. بدون این که رباتی داشته باشید که باید با انسان کار داشته باشید؟

این بازوی رباتیک پیشرفته در حالی که توپ‌های پرتاب‌شده توسط انسان را برمی‌گرداند، بدون زحمت در کنار میز پینگ پنگ حرکت می‌کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی میل، فیلم جدیدی که از ربات پینگ‌پنگ‌باز گوگل منتشر شده است، این ربات را در حالی نشان می‌دهد که در یک مسابقه حماسی با انسان، توپ را می‌کند.

یک ویدئوی چهار دقیقه‌ای از ربات گوگل، مسابقه پینگ‌پنگ آن را با یک انسان نشان می‌دهد.

انتهای پیام



منبع

این مسابقه بزرگ زمانی پایان می‌یابد که بیش از چهار دقیقه پس از شروع بازی، یک ضربه ضعیف می‌زند و توپ را به سوی تور پرتاب می‌کند.

بخوان  ساخت یک حسگر زیست‌تخریب‌پذیر با استفاده از جلبک دریایی!