مسابقه فرمول یک در آسمان‌ها !

مسابقه فرمول یک در آسمان‌ها !

ماشین‌های پرنده از فیبر کربن ساخته شده‌اند و قدرتی برابر با یک ماشین دارند که ۳۲۰ کیلووات انرژی تولید می‌کنند، دارند.

دو خودروی پرنده مسابقه‌ای برای اولین بار بدون سرنشین در آسمان آدلاید استرالیا به عنوان بخشی از سری مسابقات Airspeeder با ترکیب رقابت انجام دادند.

مسابقه فرمول یک در آسمان‌ها !

در حالی که این مسابقه بدون سرنشین بود، طولی نمی‌کشد که اتومبیل‌های مسابقه‌ای پرنده را در آینده با سرنشین ببینیم.

والش در اولین مسابقه 0.6 مایلی، طلا را به خانه برد. در حالی که این مسابقه بدون سرنشین بود، Airspeeder می‌گوید که قصد دارد تا سال ۲۰۲۴ با اتومبیل‌های پرنده سرنشین‌دار مسابقات برگزار کند.

در این مسابقه به والش و تیشلر مجوز کامل داده شد تا با اتومبیل‌های پرنده در اطراف یک پیست مسابقه دیجیتالی در بالای نمکزارهای تصویری دریاچه لوچیل در نزدیکی آدلاید مسابقه دهنده. این مسابقه در 0.6 مایلی مسیر برگزار شد و مسابقه در دو جلسه برگزار شد.

مسابقه فرمول یک در آسمان‌ها !

به گزارش ایسنا، از جتسون‌ها تا هری پاتر، ماشین‌های پرنده برای سال‌ها از ویژگی‌های اصلی فیلم‌های پرفروش علمی تخیلی بوده‌اند، اما اکنون این رؤیا تبدیل شده است. در طی یک مسابقه خلبانان از راه دور دو خودروی پرنده را در آسمان کنترل کردند.

انتهای پیام



منبع

مسابقه فرمول یک در آسمان‌ها !

از نظر شتاب، ماشین پرنده می‌تواند فقط در ۲.۸ ثانیه از سرعت ۰ به سرعت ۶۲ مایل در ساعت برسد. علاوه بر این، وسیله نقلیه‌ای که می‌تواند تا ۱۶۴۰ فوت (۵۰۰ متر) ارتفاع نیز داشته باشد.

مسابقه فرمول یک در آسمان‌ها !

در این مسابقه، خلبان‌ها با دو خودروی مسابقه‌ای پرنده به طول ۱۳.۵ فوت از راه دور از زمین، با هم به رقابت پرداختند.

بخوان  دوچرخه‌های الکتریکی برای سواری روی آب!

در طی این مسابقه خلبانان “زف والش” و “فابیو تیشلر” رو در روی هم قرار دادن و ماشینهای پرنده را از راه دور از زمین هدایت کردند.

هر خودرو می‌تواند وزنی بیش از ۱۷۶ پوند (۸۰ وزن) را بلند کند، به این معنی که یک خلبان می‌تواند در آینده روی این خودرو بنشیند.