معرفی 10 مارک پرفروش شامپوهای ایرانی و خارجی در بازار مجله اینترنتی مو تن رو

شامپو ها دارای خواص متعددی هستند که جایگزینی مناسب برای صابون های قدیمی هستند. تفاوت اصلی صابون و شوینده های مایع که به صورت شامپو بدن مصرف می شود در ترکیبات آن ها است. بنابراین ، در صورت امکان باید از بهترین شامپو بدن فاقد الکل استفاده شود. این ژل حاوی عصاره‌ی نیلوفر آبی بوده که تعادل PH پوست و وجود مرواریدهای روغنی باعث شادابی و نرمی پوست می‌شود و عطر خوبی نیز دارد. از ویژگی‌های اصلی این شامپو جلوگیری از خشکی پوست است که با رطوبت‌رسانی به پوست این کار را انجام می‌دهد. به‌دلیل وجود مواد مفید در این شامپو، برای شستشوی روزانه می‌تواند بسیار مفید باشد و میتواند حس بسیار خوبی به‌شما دهد.

شامپو لافارر، یکی دیگر از برندهای محبوب در ایران است، چرا که در تهیه و تولید محصولات این برند از فرمولاسیون مدرن و جدیدی استفاده می‌شود. شامپو «آدیداس» مدل شامپویی بسیار مناسب برای موی سر و پوست بدن است. حتی اگر چندین مرتبه در روز از این شامپو استفاده کنید نگران خشکی پوست و موی خود نباشید شامپو سه‌کاره آدیداس علاوه بر نرمی و رطوبت‌رسانی پوست و موی سرتان را تقویت خواهد کرد. اگر هنگام باشگاه یا استخر به دنبال یک شامپو هستید تا فضای کمتری بگیرد و در عین حال برای شما مناسب باشد شامپو سه کاره آدیداس بهترین انتخاب است.

پس این مدل از شامپو بدن فولیکا، برای پوست‌های خشکی که آسیب دیده اند و دچار اگزما هستند، کم نظیر است و آن را به بهترین شامپو بدن برای درمان پوست خشک تبدیل کرده است. شامپو بدن خوش‌رنگ و خوش‌بوی درماکلین در محفظه‌ای به شکل اشک و ۳۰۰ میلی‌لیتری قرار داده شده است. شامپوی صورتی رنگ مدل Cherry حاوی عصاره شکوفه گیلاس است و به عنوان خوش‌بوکننده‌ای برای بدن هم مورد استفاده قرار می‌گیرد. شکوفه گیلاس حاوی خواص ضدالتهابی، آنتی اکسیدانی و ضدپیری است که التهابات پوستی را کاهش داده و منجربه جوانی و شادابی پوست بدن خواهد شد. همچنین این محصول حاوی عصاره بید کانادایی است که خاصیت ضدحساسیت دارد و برای افرادی که پوست حساسی دارند هم قابل مصرف است. این شامپو که شوینده‌ای ملایم محسوب می‌شود، دارای مرطوب‌کننده و نرم‌کننده است که رطوبت، نرمی و شادابی لازم را به پوست بدن می‌رساند.

بخوان  دانلود رایگان کتاب دعا نویسی قدیمی نسخه کامل

اگر برای خشک کردن موهایتان از سشوار استفاده می‌کنید، باید به موهایتان اسپری محافظت کننده حرارت یا اسپری دو فاز حرارتی مو بزنید. در غیر این صورت، به مرور زمان دمای سشوار موها را خشک و کدر می‌کند. Anti-hair loss یا شامپو ضد ریزش، مناسب افرادی است که دچار ریزش مو شده‌اند که این شامپو باعث رشد و کاهش ریزش موها می‌شود. Oily Hair یا شامپوی موهای چرب، میزان چربی اضافه موها را کاهش می‌دهد و موها را تمیز می‌کند. Moisturizing یا شامپوی رطوبت رسان، مناسب افزایش آبرسانی و رطوب موهای خشک و وز است. Clarifying یا شامپو درخشان کننده یک نوع شامپویی است که آلودگی را از کف سر و موها پاک می‌کند و باعث براق شدن موها می‌شود.

معرفی ۱۰ مارک از بهترین کانسیلر برای پوست خشک

شامپوی مدل چری خاصیت آنتی باکتریال دارد و مصرف آن برای افرادی که پوست‌های مستعد آکنه دارند توصیه می‌شود. جالب است بدانید با استفاده از این شامپو مقدار تعریق بدن هم کنترل شده و تا حدی کاهش می‌یابد. شامپو بدن یا ژل دوش یک محصول بهداشتی است که برای شستن بدن مورد استفاده قرار میگیرد. شامپو بدن برای انواع تیپ‌های پوستی به تولید می‌رسد؛ مثلا شامپو بدن مخصوص پوست خشک، چرب، حساس و مختلط. اگر پوستی حساس و یا خاص دارید، حتما از شامپو بدن باید استفاده کنید. شامپو به خوبی می‌تواند PH پوست را تنظیم کند تا عوارض پوستی ایجاد نشود.

این ژل حاوی مواد کرمی است و باعث نرمی و لطافت پوست می‌شود.ذغال فعال به منافذ پوست اتصال یافته و مانع اتصال مواد آلوده به آن می شود و سبب پاک شدن و درخشان ماندن https://www.asilbekharid.com/best-body-shampoo/ پوست می گردد. این مواد می‌توانند از پوست جذب بدن شده و باعث تغییر فلور میکروبی طبیعی روده‌ها، تغییرات هورمونی، مسمومیت یا حتی افزایش خطر ابتلا به سرطان شوند. لازم به ذکر است، چند برند ایرانی که در این راهنمای خرید نیز معرفی شدند، محصولات خوبی تولید می‌کنند. به‌طورکلی، اگر قصد خرید بهترین شامپو بدن را دارید، به سراغ برندهای متفرقه نروید. همچنین عصاره توت فرنگی و شیر موجود در این محصول، موجب لطافت و مرطوب شدن پوست شما می‌گردد.

  • اگر به دنبال بهترین شامپوی بدن مخصوص خانم‌ها هستید، این مدل از ایوروشه می‌تواند نیازهای شما را به خوبی برطرف سازد.
  • سری مِن اکسپرت لورآل محصولی سه کاره است که مناسب برای شستشوی سر، بدن و صورت می باشد.
  • این شامپو با فرمولاسیونی ملایم و لطیف بهترین شامپو برای پاکسازی پوست سر و موی لطیف و حساس کودکان به شمار می رود و از موهای آسیب دیده و خشکشان محافظت می کند.
  • عصاره‌های چای سبز چینی، انار اسپانیایی، دانه ماکادمیا، گل کتان هندی و لوسیون گل لوتوس (نیلوفر آبی) در ترکیبات این شامپو بدن موجود است که با اضافه شدن اسانس قهوه، رایحه بی نظیری به آن می‌بخشد.
  • برای این که بهترین نتیجه را بگیرید، مدت زمان زیر دوش بودن را کم کنید و به هیچ عنوان از آب داغ استفاده نکنید.
بخوان  پرپشت کردن ابروها راهکارهای خانگی و کلینیکی کلینیک خانه سفید

امروزه استفاده از شامپو بدن به جای صابون، روز به روز در حال افزایش است و این محصول بهداشتی جای خود را به خوبی در بین افراد باز کرده‌اند. حتی خیلی از پدر بزرگ‌ و مادر بزرگ‌ ها هم که قبلا به مواد شوینده ‌ای چون سفید آب و یا صابون تمایل داشتند، حالا شامپو بدن را به عنوان یکی از مهمترین لوازم بهداشتی مورد استفاده قرار می‌دهند. شامپو های بدن نیز مانند شامپو های سر دارای انواع مختلفی هستند و بسیار مهم است که حتما از شامپو بدنی مناسب پوست و حتی جنسیت خود استفاده کنید. صابون می‌تواند باکتری‌ها را در خود جای دهد و باعث مشکلات سلامتی شود. با این حال، شامپو بدن خارجی خوب هیچ مشکلی برای سلامتی ندارد و رسوب نمی‌کند.

همان‌طور که می‌دانید اسکراب‌های پوست با لایه‌برداری، پوست قدیمی و سلول‌های مرده را از بین برده و پوستی جدید، شاداب و جوان را برای شما به وجود خواهد آورد. این محصول قادر است پوست‌تان از هر نوع آلودگی و چربی پاک کرده، منافذ باز پوست را بسته، باعث نرمی و لطافت پوست بدن و صورت خواهد شد. اگر موهایتان شوره می‌زند و دانه‌های سفید روی موهایتان می‌نشیند، توصیه می‌کنیم از این شامپو ضد شوره سر استفاده کنید. شامپو کلیر همراه با ترکیبات مغذی و گیاهی، پوست سر را به صورت عمقی تغذیه می‌کند. این شامپو می‌تواند در گروه بهترین شامپو برای ریزش مو نیز قرار گیرد، چرا که ترکیبات آن برای رشد موها، کاهش خارش پوست سر، کاهش حساسیت پوست سر و افزایش استحکام و ضخامت موها بسیار مناسب خواهد بود. آخرین محصولی که قصد داریم به شما در این لیست معرفی کنیم از برند ترکیه ای فارماسی است كه در زمینه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی بسیار قدرتمند عمل می کند.

بخوان  سمت زشت هوش مصنوعی
البته فراموش نشود که محصولات این برند از قیمت به مراتب بیشتری نسبت به سایر موارد برخوردار هستند. همچنین وجود نمک دریایی و عصاره جلبک دریایی که هر دو نشات گرفته از آب هستند، دارای یک هماهنگی انرژی زای طبیعی است که باعث ایجاد حس طراوت و آرامش در فرد میشود. مواد موثر در این شامپو ، ذغال اکتیو می‌باشد که تاثیر مستیم بر پوست دارد. برخلاف صابون که دارای اثر موقتی و غیر دائمی است ، در طول روز رایحه ای متمایز و با طراوت به بدن می بخشد. این روش یکی از روشهای ایمن برای تمیز نگه داشتن بدن در نظر گرفته می شود.

شامپو بدن برند لورال اصل

معرفی 10 مارک پرفروش شامپوهای ایرانی و خارجی در بازار مجله اینترنتی مو تن رو